V Max countryman s
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
V Max countryman s
Czy jak jedzie licznikowe 232 (na niemieckiej autostradzie:-) to dobrze dotarty?? Wersja w automacie R60
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: V Max countryman s
W sumie nie wiem dlaczego ktoś zmienił lokalizacje z 3 na 2 generacje chodzi mi o Countryman S z 2016 190KM to chyba 3 generacja?. Czy nie? OK chyba łapię ten nowy na 2017 to będzie 3 generacja Countryman , tak?
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: V Max countryman s
Dokładnie. Obecny to R60 i to jest 2 generacja. Silniki i mnóstwo rozwiązań są wspólne.
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: V Max countryman s
I jak moi drodzy nikt nie jechał po niemieckiej autostradzie?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 103
- Rejestracja: 19 lis 2016, 20:36
- Posiadane auto: Mini Clubman
- Lokalizacja: Toruń
Re: V Max countryman s
Może i jeździli, tylko po co??? Co za różnica czy jedzie 230 czy 190? Do czego to się przyda - jest potrzebne???Inferno pisze:I jak moi drodzy nikt nie jechał po niemieckiej autostradzie?
Re: V Max countryman s
Siedemnastolatkom to wydłuża siurki, jak ze starszymi to nie wiem. O rajusku, 232? A jakby tak 235, dopiero byłby szacun.qbi2 pisze: Może i jeździli, tylko po co??? Co za różnica czy jedzie 230 czy 190? Do czego to się przyda - jest potrzebne???
Mini Cooper 1.6 Pure Silver Metallic
-
- Wiarus
- Posty: 587
- Rejestracja: 26 cze 2016, 16:56
- Posiadane auto: Cooper S r56
- Lokalizacja: Gliwice
Re: V Max countryman s
Mi tylko mówią że kupił sobie S a jeździ jak stary dziadZbigg pisze:Siedemnastolatkom to wydłuża siurki, jak ze starszymi to nie wiem. O rajusku, 232? A jakby tak 235, dopiero byłby szacun.qbi2 pisze: Może i jeździli, tylko po co??? Co za różnica czy jedzie 230 czy 190? Do czego to się przyda - jest potrzebne???
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: V Max countryman s
Odpowiedź jest bardzo prosta i zawarta w pytaniu. Wiedząc ze z silnikami N18 i generalnie thp są problemy dość mocno przyłożyłem się do docierania samochodu po pierwszych 5000 wymieniłem olej itd.. Chcę wiedzieć czy jest to dobrze czy nie jak tyle jedzie. Na pomiar na hamowni nie chce mi się zwyczajnie jechać a to jest najprostszy sposób weryfikacji. Nie miałem zamiaru wysłuchiwać na forum mini czegoś o penisach albo 17 latkach. I tak oczywiście nie jeżdżę jak dziadek a informacja miała w najprostszy sposób zweryfikować kwestie techniczne.
Proponuje następnym razem nie mierzyć kogoś swoją ograniczoną miarą - temat zamknięty.
Proponuje następnym razem nie mierzyć kogoś swoją ograniczoną miarą - temat zamknięty.
Re: V Max countryman s
Samochodów się nie dociera już ze 30-40 lat, aktualnie się nimi po prostu jeździ. Samo prucie z Vmax jako metoda "weryfikacji" dotarcia jest takie hmmm... Trochę dystansu do siebie, nie napinaj się tak. Na żartach się nie znasz?Inferno pisze:Odpowiedź jest bardzo prosta i zawarta w pytaniu. Wiedząc ze z silnikami N18 i generalnie thp są problemy dość mocno przyłożyłem się do docierania samochodu po pierwszych 5000 wymieniłem olej itd.. Chcę wiedzieć czy jest to dobrze czy nie jak tyle jedzie. Na pomiar na hamowni nie chce mi się zwyczajnie jechać a to jest najprostszy sposób weryfikacji. Nie miałem zamiaru wysłuchiwać na forum mini czegoś o penisach albo 17 latkach. I tak oczywiście nie jeżdżę jak dziadek a informacja miała w najprostszy sposób zweryfikować kwestie techniczne.
Proponuje następnym razem nie mierzyć kogoś swoją ograniczoną miarą - temat zamknięty.
Mini Cooper 1.6 Pure Silver Metallic
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: V Max countryman s
Widzę że techniczne pojęcie to kolega ma zero. Pytanie nie było do właściciela R50 tylko czegoś nowszego soryZbigg pisze:Samochodów się nie dociera już ze 30-40 lat, aktualnie się nimi po prostu jeździ. Samo prucie z Vmax jako metoda "weryfikacji" dotarcia jest takie hmmm... Trochę dystansu do siebie, nie napinaj się tak. Na żartach się nie znasz?Inferno pisze:Odpowiedź jest bardzo prosta i zawarta w pytaniu. Wiedząc ze z silnikami N18 i generalnie thp są problemy dość mocno przyłożyłem się do docierania samochodu po pierwszych 5000 wymieniłem olej itd.. Chcę wiedzieć czy jest to dobrze czy nie jak tyle jedzie. Na pomiar na hamowni nie chce mi się zwyczajnie jechać a to jest najprostszy sposób weryfikacji. Nie miałem zamiaru wysłuchiwać na forum mini czegoś o penisach albo 17 latkach. I tak oczywiście nie jeżdżę jak dziadek a informacja miała w najprostszy sposób zweryfikować kwestie techniczne.
Proponuje następnym razem nie mierzyć kogoś swoją ograniczoną miarą - temat zamknięty.
Warto poczytać doszkolić się. Silniki mocno wysilone układają się w przeciągu pierwszych 2000-5000 km. Do niektórych na pierwsze 2000 stosuje sie olej mineralny a dopiero potem wlewa pełny syntetyk. Ma to spowodować właśnie dotarcie. Częściowo jest to robione w fabrykach ale imtak warto zrobić jeszcze to samemu.
-
- Nowy
- Posty: 24
- Rejestracja: 28 lut 2016, 12:54
- Posiadane auto: MINI Cooper Countryman s
- Lokalizacja: Lubin
Re: V Max countryman s
Widzę że techniczne pojęcie to kolega ma zero. Pytanie nie było do właściciela R50 tylko czegoś nowszego sory Dobre
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 16 maja 2015, 18:47
- Posiadane auto: MCS R56
- Lokalizacja: Warszawa
Re: V Max countryman s
Dociera się tylko producenci o tym nie informują tak jak kiedyś. To niepotrzebne koszty i stres dla klienta który chce kupić, korzystać i po 3 latach sprzedać.Inferno pisze:
Samochodów się nie dociera już ze 30-40 lat, aktualnie się nimi po prostu jeździ. Samo prucie z Vmax jako metoda "weryfikacji" dotarcia jest takie hmmm...
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: V Max countryman s
Poniżej fragment instrukcji Mini Countryman:orangina pisze:Dociera się tylko producenci o tym nie informują tak jak kiedyś. To niepotrzebne koszty i stres dla klienta który chce kupić, korzystać i po 3 latach sprzedać.Inferno pisze:
Samochodów się nie dociera już ze 30-40 lat, aktualnie się nimi po prostu jeździ. Samo prucie z Vmax jako metoda "weryfikacji" dotarcia jest takie hmmm...
Docieranie
Wszystkie nowe, ruchome części musza się wzajemnie do siebie dopasować. Aby osiągnąć optymalną żywotność i ekonomiczność samochodu, należy przestrzegaæ następujących wskazówek.
Silnik i przekładnia osi
Należy przestrzegać ograniczenia prędkości w danym kraju.
Do przebiegu 2000 km
Należy jeździć ze zmienną prędkością obrotową i ze zmienną prędkością jazdy, nie przekraczając przy tym:
> Silnik benzynowy
4500 obr./min lub 160 km/h
> Silnik Diesla
3500 obr./min lub 150 km/h
Zasadniczo należy unikać jazdy na wysokich obrotach i gwałtownego wciskania pedału gazu.
Od przebiegu 2000 km
Można stopniowo zwiększać prędkość obrotową i prędkość jazdy.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: V Max countryman s
Jakie by nie byly rezimy technologiczne to silniki zawsze sie dociera
O ile kiedys dotyczylo to wszystkich czesci ruchomych silnika, o tyle teraz glownie tlokow/cylindrow/pierscieni
A to sa czesci ktore maja bardzo duzy wplyw na osiagi i branie oleju
O ile kiedys dotyczylo to wszystkich czesci ruchomych silnika, o tyle teraz glownie tlokow/cylindrow/pierscieni
A to sa czesci ktore maja bardzo duzy wplyw na osiagi i branie oleju
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: V Max countryman s
Jeżdżę motocyklem, mam już któryś z kolei. Do przedostatniego nie bardzo się przyłożyłem w kwestii docierania. Brał 0,5 L oleju na jakieś 3000km. Po wypadku postanowiłem sobie kupić drugi praktycznie taki sam i dotarłem go bardzo rozważnie. Różnica jest taka że do tego dolewam 150ml na 3000-4000km - czyli jednak to coś daje.... Dodatkowo jest to dość specyficzny silnik bo 690 cm3 a jeden cylinder (KTM Duke 690R )- olbrzymi tłok o średnicy ponad 100mm w takiej jednostce napędowej wszystko musi się dobrze ułożyć . Fakt pozostaje faktem, teraz jadąc w trasę nie muszę zabierać baniaka oleju. Biorąc pod uwagę ze bagażnika jest w motocyklu niewiele robi różnice.flapjck1 pisze:Jakie by nie byly rezimy technologiczne to silniki zawsze sie dociera
O ile kiedys dotyczylo to wszystkich czesci ruchomych silnika, o tyle teraz glownie tlokow/cylindrow/pierscieni
A to sa czesci ktore maja bardzo duzy wplyw na osiagi i branie oleju