Witam
Mam Problem z Mini cooper S Zerwał mi się łańcuch rozrządu.
Przerabiał już ktoś ten temat?
Orientuje się czy zawory są kolizyjne?
Jest dostępny Srevis manual do mini Cooper s r56
Z góry dziękuje za pomoc
Uszkodzony rozrząd r56 S
- blink
- Nowy
- Posty: 89
- Rejestracja: 19 paź 2016, 18:35
- Posiadane auto: Mini R53, Mini F55 Cooper D
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uszkodzony rozrząd r56 S
Wszystkie nowoczesne silniki mają kolizyjne rozrządy - duży stopień sprężania to wymógł. Myślę że musisz zacząć od zdjęcia głowicy i określenia zakresu uszkodzeń. Pytanie czy korby się pogieły i na ile do ratowania nadaje się głowica. Jedno jest pewne ... tanio nie będzie.
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 4
- Rejestracja: 15 gru 2016, 10:49
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Małopolska
Re: Uszkodzony rozrząd r56 S
Nie ma sensu zakładać łańcucha i sprawdzić
Obracając ręcznie wałem
Obracając ręcznie wałem
- blink
- Nowy
- Posty: 89
- Rejestracja: 19 paź 2016, 18:35
- Posiadane auto: Mini R53, Mini F55 Cooper D
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uszkodzony rozrząd r56 S
moim zdaniem sensu absolutnie brak
-
- Nowy
- Posty: 24
- Rejestracja: 04 kwie 2016, 23:36
- Posiadane auto: Mini Cooper S R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Uszkodzony rozrząd r56 S
W jakiej sytuacji doszło do zerwania? Czy wcześniej były jakieś niepokojące oznaki? Jaki jest przebieg samochodu? Czy coś było wymieniane w okolicach?daffi0808 pisze:Witam
Mam Problem z Mini cooper S Zerwał mi się łańcuch rozrządu.
Przerabiał już ktoś ten temat?
Orientuje się czy zawory są kolizyjne?
Jest dostępny Srevis manual do mini Cooper s r56
Z góry dziękuje za pomoc
pozdr
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uszkodzony rozrząd r56 S
Podobny przypadek miałem u kolegi w Mercedesie S class V8, nawet niewielkie wykrzywianie korby może zrobić masakrę.daffi0808 pisze:Nie ma sensu zakładać łańcucha i sprawdzić
Obracając ręcznie wałem
Na takim recznym kręceniu tego nie zobaczysz. Przecież silnik na wolnych ma około 500-1000 obr/min
Musiałbyś bardzo szybko kręcić.
Trzeba rozebrać i pomierzyć i tyle, od tego nie uciekniesz. Tak czy inaczej kręceniem żadnej bardziej konkretnej diagnozy się nie zrobi, zgadzam się z przedmówcami.