Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
Ciężka sprawa nikt nie chce rozmawiać z detalicznymi, to tak jak ja od pół roku rozmawiam z Brembo w sprawie ceramicznych klocków:)
- lookee94
- Swój Człowiek
- Posty: 496
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:40
- Posiadane auto: R55 Clubman S
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
Patrząc po ilości osób to już pod hurt podchodzi xD
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
To może jak będzie parę osób to załatwi się za 1800 od ASO PSA?
- dawid
- Super użytkownik
- Posty: 1263
- Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
w peugeot tez zaczyna sie w dupie przewracac
4 stycznia cena 2200 brutto
dzis dzwonie czesc juz kosztuje 2418 brutto
4 stycznia cena 2200 brutto
dzis dzwonie czesc juz kosztuje 2418 brutto
R60 | since 2006.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
dawid pisze:w peugeot tez zaczyna sie w dupie przewracac
4 stycznia cena 2200 brutto
dzis dzwonie czesc juz kosztuje 2418 brutto
To mogłem kupować przed końcem roku, teraz powiedzą wie Pan euro w górę dolar w górę.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
Mogę mieć za ok. 2050 zł na dzień dzisiejszy.
- lookee94
- Swój Człowiek
- Posty: 496
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:40
- Posiadane auto: R55 Clubman S
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
Z peugeot-a? To jest 1920LL? Jak z gwarancją?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
Pisałem o 1920RT, myślę że Twoja będzie tańsza, tak od dealera PSA w Polsce, od którego biorę różne rzeczy i mam kumatego gościa.lookee94 pisze:Z peugeot-a? To jest 1920LL? Jak z gwarancją?
No gwarancja jak to od dealera 2 lata.
Śmieszą mnie trochę Ci wszyscy co to tam znajdują te pompy na ebayu czy tam gdzieś na stronach rumuńskich i oszczędzają 100 w tą czy w tą, ciekaw jestem co zrobią jak trzeba będzie reklamować, no ale każdy robi jak chce.
- lookee94
- Swój Człowiek
- Posty: 496
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:40
- Posiadane auto: R55 Clubman S
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
Ja ostatnio słyszałem, że w peugeocie, żeby uznali gwarancje trzeba całe auto odstawić. A jak zobaczą mini zamiast Peugeota to może być średnio z ta gwarancjąJaśnie Panicz pisze:Pisałem o 1920RT, myślę że Twoja będzie tańsza, tak od dealera PSA w Polsce, od którego biorę różne rzeczy i mam kumatego gościa.lookee94 pisze:Z peugeot-a? To jest 1920LL? Jak z gwarancją?
No gwarancja jak to od dealera 2 lata.
Śmieszą mnie trochę Ci wszyscy co to tam znajdują te pompy na ebayu czy tam gdzieś na stronach rumuńskich i oszczędzają 100 w tą czy w tą, ciekaw jestem co zrobią jak trzeba będzie reklamować, no ale każdy robi jak chce.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
gwarancja na czesc kupiona w serwisie jest uznawana pod warunkiem montazu tejze w serwisie - trzeba miec na to papier - rachunek, fakture
normalna praktyka
normalna praktyka
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
Ciekaw jestem ile taka usługa kosztuj e w Peugeocie ?
Swoją droga trochę koncerny samochodowe Europę traktują jak miejsce gdzie się można odkuć. BMW za pompy wymieniane na gwarancji w USA każe płacić nam, cena wzrosła 4 krotnie, VW zaraz tez coś wykombinuje za aferę dieselgate. Ostatnio w TVN Turbo był program gdzie kobiecie zacięła się stacyjka w Dodge'u. Producent znał sprawę i ogłosił akcje serwisowa, w Stanach wymieniają na gwarancji. W Polsce tej pani powiedzieli 4tyś pln. Dopiero jak dziennikarz zaczął drążyć to wymienili jej na gwarancji. Jakieś jaja
Swoją droga trochę koncerny samochodowe Europę traktują jak miejsce gdzie się można odkuć. BMW za pompy wymieniane na gwarancji w USA każe płacić nam, cena wzrosła 4 krotnie, VW zaraz tez coś wykombinuje za aferę dieselgate. Ostatnio w TVN Turbo był program gdzie kobiecie zacięła się stacyjka w Dodge'u. Producent znał sprawę i ogłosił akcje serwisowa, w Stanach wymieniają na gwarancji. W Polsce tej pani powiedzieli 4tyś pln. Dopiero jak dziennikarz zaczął drążyć to wymienili jej na gwarancji. Jakieś jaja
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
Czy ktoś montował pompę z PSA 1920RT do MINI i mu wszystko działa już przez dłuższy czas? np. 2 lata?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
Czy ktoś wymieniał może w pompie wysokiego ciśnienia sam zawór pompy? Gdzie to można kupić, kto to robi, jakieś numery?
- dawid
- Super użytkownik
- Posty: 1263
- Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
W starszej dyskusji na temat pomp - http://www.mini.org.pl/viewtopic.php?f=72&t=15638
użytkownik "zeb" podał ich numery tj:
Silnik N14 --> oem 13517588879 - Peugeot/Citroen --> 1920LL
Silnik N18 --> oem 13517592429 - Peugeot/Citroen --> 1920RT
z adnotacją "Są to te same pompy, różnią się tylko mocowaniem" oraz, że przez różnice w mocowaniu "musiałbyś wymienić silnik".
Więc czy ktoś montował te pompy z Peugeot w końcu czy nie? Jak z nimi jest, bo Peugeot nie daje możliwości zwrotu części zatem bez sensu wydawać na marne 2+ k pln. Proszę o rozwianie wątpliwość
użytkownik "zeb" podał ich numery tj:
Silnik N14 --> oem 13517588879 - Peugeot/Citroen --> 1920LL
Silnik N18 --> oem 13517592429 - Peugeot/Citroen --> 1920RT
z adnotacją "Są to te same pompy, różnią się tylko mocowaniem" oraz, że przez różnice w mocowaniu "musiałbyś wymienić silnik".
Więc czy ktoś montował te pompy z Peugeot w końcu czy nie? Jak z nimi jest, bo Peugeot nie daje możliwości zwrotu części zatem bez sensu wydawać na marne 2+ k pln. Proszę o rozwianie wątpliwość
R60 | since 2006.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
dawid pisze:W starszej dyskusji na temat pomp - http://www.mini.org.pl/viewtopic.php?f=72&t=15638
użytkownik "zeb" podał ich numery tj:
Silnik N14 --> oem 13517588879 - Peugeot/Citroen --> 1920LL
Silnik N18 --> oem 13517592429 - Peugeot/Citroen --> 1920RT
z adnotacją "Są to te same pompy, różnią się tylko mocowaniem" oraz, że przez różnice w mocowaniu "musiałbyś wymienić silnik".
Więc czy ktoś montował te pompy z Peugeot w końcu czy nie? Jak z nimi jest, bo Peugeot nie daje możliwości zwrotu części zatem bez sensu wydawać na marne 2+ k pln. Proszę o rozwianie wątpliwość
No to wszyscy wiemy, ponoć są osoby, które montowały 1920LL do N14 i jest ok. Ja niestety muszę mieć 1920RT i jakoś nie ma nikogo kto by potwierdził, że ona działa i można śmiało brać. Trzecia najnowsza pompa do n18 boscha ponoć się nie psuje:)