Skoksowany Miniok

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Canusee666
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 159
Rejestracja: 09 wrz 2016, 23:59
Posiadane auto: Mini cooper s r53
Lokalizacja: Uk

Re: Skoksowany Miniok

Post autor: Canusee666 »

bejcman pisze:Czesc.

Czemu bez camo? Znudziło Ci się czy folia już nie wytrzymala?

prawda jest taka ze wynalazlem 2 bomble na dolnych krawędziach drzwi i zapadla decyzja zeby to robic a jednocześnie odswierzyc przedni zderzak i maskę.
a camo zawsze mozna ponownie nakleic :)
z folia nie bylo zadnego problemu
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Skoksowany Miniok

Post autor: Inferno »

A po jakim czasie zrywałeś? To było 3M?
Canusee666
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 159
Rejestracja: 09 wrz 2016, 23:59
Posiadane auto: Mini cooper s r53
Lokalizacja: Uk

Re: Skoksowany Miniok

Post autor: Canusee666 »

Inferno pisze:A po jakim czasie zrywałeś? To było 3M?
nie wiem jakiej firmy byla okleina
zamowilem ja w firmie zajmujacej sie oklejaniem pojazdów
mialem na aucie okolo 8 miesięcy ale opalarka i zeszla bez wiekrzych trudnosci co prawda trzeba było dobrze doczyscic lalier szczególnie na krawedziach oklejiny ale troche mycia wosku i wszystko wrocilo do normy.
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Skoksowany Miniok

Post autor: Inferno »

Czyli jednak troszkę pracy przy tym było. Pytam bo zastanawiałem się nad jakąś grafiką na dach, może coś sobie strzelę
Canusee666
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 159
Rejestracja: 09 wrz 2016, 23:59
Posiadane auto: Mini cooper s r53
Lokalizacja: Uk

Re: Skoksowany Miniok

Post autor: Canusee666 »

Inferno pisze:Czyli jednak troszkę pracy przy tym było. Pytam bo zastanawiałem się nad jakąś grafiką na dach, może coś sobie strzelę
tak jak naibardziej
ale wlasciwie nic nadwyraz trudnego
troche zaparcia i cierpliwości
a ewentualne pecherzyki z powietrzem mozna spokojnie usunac nacinajac je skalpelem
mi oklejenie zajelo jedna sobote ale co prawda wszystko robilem sam lacznie z docenianiem szablonow.
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Skoksowany Miniok

Post autor: Inferno »

Najbardziej to miałem wątpliwości jak zachowa się taka folia po wielu upalnych dniach jak sie chce ją zerwać.
Wyglada ze nie ma tragedii.
Canusee666
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 159
Rejestracja: 09 wrz 2016, 23:59
Posiadane auto: Mini cooper s r53
Lokalizacja: Uk

Re: Skoksowany Miniok

Post autor: Canusee666 »

Inferno pisze:Najbardziej to miałem wątpliwości jak zachowa się taka folia po wielu upalnych dniach jak sie chce ją zerwać.
Wyglada ze nie ma tragedii.
jedyne przed czym moge przestrzec to zbyt ostrym atakowalem krawedzi myjka cisnieniowa a poz tym normalnie mylem woskowalem
no i deszcz jej nie straszny a na wyspach mamy go pod dostatkiem
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Skoksowany Miniok

Post autor: Inferno »

No tak czasem tam potrafi padać facepalm
Canusee666
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 159
Rejestracja: 09 wrz 2016, 23:59
Posiadane auto: Mini cooper s r53
Lokalizacja: Uk

Re: Skoksowany Miniok

Post autor: Canusee666 »

taka bluzalka z logiem mojego lokalnego klubu
Załączniki
IMG_20170209_235350_197.jpg
(1.01 MiB) Pobrany 260 razy
Canusee666
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 159
Rejestracja: 09 wrz 2016, 23:59
Posiadane auto: Mini cooper s r53
Lokalizacja: Uk

Re: Skoksowany Miniok

Post autor: Canusee666 »

Inferno pisze:No tak czasem tam potrafi padać facepalm
tym bardziej ze ja mieszkam w "gorach"
mamy okolo 200 dni opadow w roku
wiec dobre piora wycieraczek to podstawa
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Skoksowany Miniok

Post autor: Inferno »

Pisze to dziesiąty raz :) może się w końcu wyślę - fajne hasło na bluzie :D
Canusee666
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 159
Rejestracja: 09 wrz 2016, 23:59
Posiadane auto: Mini cooper s r53
Lokalizacja: Uk

Re: Skoksowany Miniok

Post autor: Canusee666 »

Inferno pisze:Pisze to dziesiąty raz :) może się w końcu wyślę - fajne hasło na bluzie :D
dzieki
to logo mojego lokalnego klubu
ja mam numer 102 ;)
Awatar użytkownika
Saguaro
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 492
Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
Lokalizacja: Malopolska

Re: Skoksowany Miniok

Post autor: Saguaro »

zacny projekt milordzie, wiela już tam nadmuchało? :) mam też taką zapytkę, bo u siebie przymierzam się do różnych modów podnoszących moc (nie umiem tak o po prostu jeździć :D ) i zapytka dotyczy wytrzymałości tych silniczków względem "koksowania". Mój to N14 1.6 T o przebiegu 95kkm. Czy masz wiedzę co do skrócenia żywotności jednostek o podniesionych parametrach? Mam już pakiet JCW ale mysle o dużym icku, przelocie no i na koniec soft.
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW
Canusee666
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 159
Rejestracja: 09 wrz 2016, 23:59
Posiadane auto: Mini cooper s r53
Lokalizacja: Uk

Re: Skoksowany Miniok

Post autor: Canusee666 »

Saguaro pisze:zacny projekt milordzie, wiela już tam nadmuchało? :) mam też taką zapytkę, bo u siebie przymierzam się do różnych modów podnoszących moc (nie umiem tak o po prostu jeździć :D ) i zapytka dotyczy wytrzymałości tych silniczków względem "koksowania". Mój to N14 1.6 T o przebiegu 95kkm. Czy masz wiedzę co do skrócenia żywotności jednostek o podniesionych parametrach? Mam już pakiet JCW ale mysle o dużym icku, przelocie no i na koniec soft.

dzieki wielkie
na dzien dzisiejszy legitymuje sie 248 kucykami ma kole zamachowym ale przygotowuje go do indywidualnego strojenia bo po zmianie walka rozrzadu i wtryskiwaczy nie bylo nic zmieniane
co do twojego potworka mam wiekrze doswiadczenie z n18
ale pare osob z grupy dlubalo n14 z powodzeniem i bez wiekrzych problemów wyciska 260+
i to wlasciwie po zmianie dolotu wydechu przedniego intecoolera i dobrej mapie ( plomienie z wydechu przychodza w parze z mapami )
slyszalem ze n14 miewaja problemy z chlodzeniem ale mysle ze to dlatego ze ludzie zaniedbuja uklad chlodzenia a nie wynika to z komstrukcji samej jednostki
Awatar użytkownika
Saguaro
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 492
Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
Lokalizacja: Malopolska

Re: Skoksowany Miniok

Post autor: Saguaro »

Dzięki za info :) wlasnie widzialem takie projekty w okolicacah 250 gdzieś po necie. Co do tego chłodzenia to mysle, ze faktycznie zaniedbują. Ludzie myślą, że płyn chłodniczy jest dożywotni, nie traci wlasciwości i tak jeżdżą na fabrycznym po 10 lat :D zważywszy na fakt, że R55 nie ma fabrycznego wskaznika temp wody warto jezdzić z TORQUE albo zamontować dodatkowy wskaźnik :) Kogoś do map w PL polecisz? bo mechaniczne mody typu wymiana icka czy wydechu to we wlasnym zakresie ogarne, ale co do map chciałbym kogoś kto robił przy Mini a nie tylko mówi że robil :D i przepraszam za offtop w Twoim temacie. Lubię takie projekty jak Twoj :)
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW
ODPOWIEDZ