cześć,
ponieważ nabyłem trochę "gruzu" miniakowego
chciałbym zapytać znawców z jakiego silnika pochodzi głowica 12G995?
12G995
Moderator: flapjck1
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: 12G995
To jest od Austina Healey Sprite Mk I, czyli do 1000.
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: 12G995
No właśnie też tak doczytalem ale nie byłem pewien czy dobrze
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: 12G995
Ja też tylko doczytałem Taki numer nigdy nie występował w głowicach do Mini. Nie mniej jest to silnik serii A, więc może pasuje.
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: 12G995
W mojej sytuacji napewno będzie pasowała tam gdzie liczą się kilogramy
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: 12G995
Pokaz jej zdjecia, od gory, dolu i w kanaly
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: 12G995
Zaryzykuję opinię, że jest to głowica 12G295
Tomek, sprawdź jeszcze raz dokładnie oznaczenie tej głowicy. Oczyść dobrze nadlew w tym miejscu ( ewentualnie pokaż foto).
Nigdzie nie spotkałem się z takim typem oznaczenia głowicy dla silników o pojemności 948cc, jak przykładowo odnaleziony w sieci temat dotyczący austina healey sprite MK1. Podobne silniki 948 cc montowane były również w Austin A30 i Morris Minor 1000. Głowice montowane w tych silnikach to 12A1456, 2A629 oraz rzadko spotykane 2A3 AF2 AS3.
Podejrzewam, że zarówno w opisie na powołanej stronie www jak i w Twoim przypadku jest to błąd. Podobnie jak do silnika A serii 948 również do 998 montowane były głowice 12G295 jako element tuningu amatorskiego lub fabrycznego ( w przypadku modeli klasyka mini Cooper).
Zależy mi na wyjaśnieniu tej kwestii, po to by nie powielać w sieci ewentualnych pomyłek, gdy ktoś kolejny będzie szukał takiej informacji.
Tomek, sprawdź jeszcze raz dokładnie oznaczenie tej głowicy. Oczyść dobrze nadlew w tym miejscu ( ewentualnie pokaż foto).
Nigdzie nie spotkałem się z takim typem oznaczenia głowicy dla silników o pojemności 948cc, jak przykładowo odnaleziony w sieci temat dotyczący austina healey sprite MK1. Podobne silniki 948 cc montowane były również w Austin A30 i Morris Minor 1000. Głowice montowane w tych silnikach to 12A1456, 2A629 oraz rzadko spotykane 2A3 AF2 AS3.
Podejrzewam, że zarówno w opisie na powołanej stronie www jak i w Twoim przypadku jest to błąd. Podobnie jak do silnika A serii 948 również do 998 montowane były głowice 12G295 jako element tuningu amatorskiego lub fabrycznego ( w przypadku modeli klasyka mini Cooper).
Zależy mi na wyjaśnieniu tej kwestii, po to by nie powielać w sieci ewentualnych pomyłek, gdy ktoś kolejny będzie szukał takiej informacji.