Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

R55, R56, R57, R58, R59, R60 & R61

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Drail
Wiarus
Wiarus
Posty: 587
Rejestracja: 26 cze 2016, 16:56
Posiadane auto: Cooper S r56
Lokalizacja: Gliwice

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: Drail »

137kkm i nic. Więc się nie przejmuj aż tak ;)
Awatar użytkownika
Saguaro
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 492
Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
Lokalizacja: Malopolska

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: Saguaro »

pocieszyłeś mnie :D może nie wszystkie wadliwe ;)
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW
Awatar użytkownika
dawid
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1263
Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: dawid »

SZYBKIE PYTANIE:

Wg info pompa odpowiednia do mojego auta została zamieniona na inne.
Czy jeżeli kupię tą o numerach po zmianie - to to podejdzie? Czy nie? Musi być konkretnie stara pompa do silnika z 2011 czy nowsza jest kompatybilna?

Screen z realoem dot. tej pompy


Obrazek
R60 | since 2006.
Jaśnie Panicz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 320
Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: ...

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: Jaśnie Panicz »

dawid pisze:SZYBKIE PYTANIE:

Wg info pompa odpowiednia do mojego auta została zamieniona na inne.
Czy jeżeli kupię tą o numerach po zmianie - to to podejdzie? Czy nie? Musi być konkretnie stara pompa do silnika z 2011 czy nowsza jest kompatybilna?

Screen z realoem dot. tej pompy


Obrazek

Według mnie będzie pasować tylko ta poliftowa pompa continentala z końcówką 429, pozostała to pompa boscha zupełnie inna i nie da się jej zamontować P&P.
Jaśnie Panicz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 320
Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: ...

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: Jaśnie Panicz »

dawid pisze:
Jaśnie Panicz pisze:
dawid pisze:W starszej dyskusji na temat pomp - http://www.mini.org.pl/viewtopic.php?f=72&t=15638
użytkownik "zeb" podał ich numery tj:

Silnik N14 --> oem 13517588879 - Peugeot/Citroen --> 1920LL
Silnik N18 --> oem 13517592429 - Peugeot/Citroen --> 1920RT

z adnotacją "Są to te same pompy, różnią się tylko mocowaniem" oraz, że przez różnice w mocowaniu "musiałbyś wymienić silnik".

Więc czy ktoś montował te pompy z Peugeot w końcu czy nie? Jak z nimi jest, bo Peugeot nie daje możliwości zwrotu części zatem bez sensu wydawać na marne 2+ k pln. Proszę o rozwianie wątpliwość

No to wszyscy wiemy, ponoć są osoby, które montowały 1920LL do N14 i jest ok. Ja niestety muszę mieć 1920RT i jakoś nie ma nikogo kto by potwierdził, że ona działa i można śmiało brać. Trzecia najnowsza pompa do n18 boscha ponoć się nie psuje:)
Ja też 1920RT i stoje na niczym, oprócz tego, że firma regenerująca potwierdziła, że nie da się jej naprawić (przez telefon mówili, że się naprawi).
Także teraz muszę kupić coś jak najszybciej a nie chcę wtopiś ponad 2k na złą pompę
I jak pompa kupiłeś?
Awatar użytkownika
dawid
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1263
Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: dawid »

Jaśnie Panicz pisze:
dawid pisze:
Jaśnie Panicz pisze:

No to wszyscy wiemy, ponoć są osoby, które montowały 1920LL do N14 i jest ok. Ja niestety muszę mieć 1920RT i jakoś nie ma nikogo kto by potwierdził, że ona działa i można śmiało brać. Trzecia najnowsza pompa do n18 boscha ponoć się nie psuje:)
Ja też 1920RT i stoje na niczym, oprócz tego, że firma regenerująca potwierdziła, że nie da się jej naprawić (przez telefon mówili, że się naprawi).
Także teraz muszę kupić coś jak najszybciej a nie chcę wtopiś ponad 2k na złą pompę
I jak pompa kupiłeś?
jutro będę dzwonił za tym, bo już mam dość. Dziś trasa i pod górkę byłem zawalidrogą większą, niż tiry wyładowane drewnem facepalm
R60 | since 2006.
Jaśnie Panicz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 320
Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: ...

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: Jaśnie Panicz »

I jak pompa kupiłeś?[/quote]

jutro będę dzwonił za tym, bo już mam dość. Dziś trasa i pod górkę byłem zawalidrogą większą, niż tiry wyładowane drewnem facepalm[/quote]


Wymieniłeś? działa?
Awatar użytkownika
dawid
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1263
Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: dawid »

Jaśnie Panicz pisze:I jak pompa kupiłeś?
jutro będę dzwonił za tym, bo już mam dość. Dziś trasa i pod górkę byłem zawalidrogą większą, niż tiry wyładowane drewnem facepalm[/quote]


Wymieniłeś? działa?[/quote]

Tak, brałem z ASO. Znów można przyjemnie jeździć, a nie zawali droga.
R60 | since 2006.
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: Inferno »

A koszt tej w ASO tak jak było wcześniej około 4kpln?
Awatar użytkownika
dawid
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1263
Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: dawid »

3.5 klocka brutto + przewód doprowadzający paliwo 360zł
R60 | since 2006.
Jaśnie Panicz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 320
Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: ...

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: Jaśnie Panicz »

dawid pisze:3.5 klocka brutto + przewód doprowadzający paliwo 360zł
Czyli nadal nikt nie jeździ z pompą z PSA 1920RT i potwierdzi czy mu działa, czekamy na tego pierwszego więc.
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: Inferno »

To sporo kasy. Tez jestem ciekawy tego pierwszego z PSA:-)
Awatar użytkownika
dawid
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1263
Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: dawid »

Wolałem zapłacić 3.5 za pewniaka z ASO niż 2.3 za niewiadomą z PSA (bez możliwości zwrotu więc w razie wtopy masz prawie 6 koła w plecy)
R60 | since 2006.
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: Inferno »

Zdaje sobie sprawę ze to fura kasy, absolutnie to nie był jakikolwiek wyrzut. Zwyczajnie jestem ciekawy ale zupełnie się nie dziwie ze nie zaryzykowałeś
Jaśnie Panicz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 320
Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: ...

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: Jaśnie Panicz »

dawid pisze:Wolałem zapłacić 3.5 za pewniaka z ASO niż 2.3 za niewiadomą z PSA (bez możliwości zwrotu więc w razie wtopy masz prawie 6 koła w plecy)

Miałeś jakieś zniżki na to 3.5? bo widzę cenę 4.5 :)
ODPOWIEDZ