R56 JCW czy S z pakietem JCW

R55, R56, R57, R58, R59, R60 & R61

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Awatar użytkownika
Saguaro
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 492
Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
Lokalizacja: Malopolska

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

Post autor: Saguaro »

mdsuperstar pisze:Dziękuję Wam za pomoc,
pewnie się zdecyduję, więc spodziewajcie się pytań "technicznych" za około miesiąc.

P.S. "szukajkę" znam i chętnie korzystam. :P
Ok :) zainteresuj się tą kierownicą, bo mnie się wydaje, że JCW jednak miał logo w dolnej części. Gdy nie ma mogłoby to sugerować, że wywaliło poduchę i może uszkodziło ten plastik z logo więc ktoś wymienił kierę albo sam plastik z poduchą. No a jak wywaliło poduchę to mogło być mocniej puknięte :) Nie chcę szerzyć teorii spiskowych bo nie jestem żadnym specem od mini, więc fajnie gdyby ktoś jeszcze potwierdził, czy każde JCW powinno mieć logo w tym miejscu :)
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW
Awatar użytkownika
mdsuperstar
Nowy
Nowy
Posty: 55
Rejestracja: 15 lip 2011, 16:23
Posiadane auto: R56 Cooper '09
Lokalizacja: Warszawa

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

Post autor: mdsuperstar »

Wg. strony podanej prze Inferno, wszystko się zgadza.
Kierownica z naklejką jest w opcjach. Poza tym znam właściciela już prawie 10 lat i wiem że dzwona nie było (dzięki za czujność)
M7: Strut Re-Inforcement Plates; Under Strut System; Rear Chassis Brace + MOMO Ten-S 16"
Awatar użytkownika
Saguaro
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 492
Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
Lokalizacja: Malopolska

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

Post autor: Saguaro »

mdsuperstar pisze:Wg. strony podanej prze Inferno, wszystko się zgadza.
Kierownica z naklejką jest w opcjach. Poza tym znam właściciela już prawie 10 lat i wiem że dzwona nie było (dzięki za czujność)
a no to w takim razie nic tylko brać i ujeżdzać :)
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

Post autor: Inferno »

155 KW to 210KM S'ki z taka fabryczną mocą nie ma :) to JCW
Awatar użytkownika
mdsuperstar
Nowy
Nowy
Posty: 55
Rejestracja: 15 lip 2011, 16:23
Posiadane auto: R56 Cooper '09
Lokalizacja: Warszawa

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

Post autor: mdsuperstar »

Dzięki!
M7: Strut Re-Inforcement Plates; Under Strut System; Rear Chassis Brace + MOMO Ten-S 16"
wyjec
Nowy
Nowy
Posty: 32
Rejestracja: 17 paź 2015, 16:31
Posiadane auto: Mini Cooper S
Lokalizacja: Poznań

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

Post autor: wyjec »

papierologicznie się wszystko zgadza, a jak chcesz mieć 100% co zostało z tych kucyków, to weź go na hamownie. Za garść pestek będziesz przy okazji wiedział w jakim jest stanie. No chyba, że gołym zadem czuć na siedzisku, że z....a :)
Awatar użytkownika
Harnaś
Nowy
Nowy
Posty: 89
Rejestracja: 09 sty 2009, 21:52
Posiadane auto: JCW R56
Lokalizacja: Kraków

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

Post autor: Harnaś »

mdsuperstar pisze: Tylko pytanie, czy to jest JCW czy Cooper S z pakietem JCW?
Moje wątpliwości wzbudza obudowa filtra powietrze, czy ona nie powinna mieć logo JCW?
[/img]
Na OEMowej obudowie R56 pre-LCI nie ma logo JCW. Tyle mogę powiedzieć na 100% w temacie obudowy.
Saguaro pisze: no to wszystko wygląda że to po prostu JCW, bo wlasnie oprócz mocy różnił się bodykitem, heblami i wydechem, logo na nakładkach progów itd, a na kierownicy nie ma logo JCW?
[/img]
Nie każde JCW ma bodykit.
Jaśnie Panicz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 320
Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: ...

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

Post autor: Jaśnie Panicz »

N14 to cykająca bomba, zastanów się.
Awatar użytkownika
mdsuperstar
Nowy
Nowy
Posty: 55
Rejestracja: 15 lip 2011, 16:23
Posiadane auto: R56 Cooper '09
Lokalizacja: Warszawa

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

Post autor: mdsuperstar »

Jaśnie Panicz pisze:N14 to cykająca bomba, zastanów się.
Rozwiń proszę Paniczu!
M7: Strut Re-Inforcement Plates; Under Strut System; Rear Chassis Brace + MOMO Ten-S 16"
Jaśnie Panicz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 320
Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: ...

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

Post autor: Jaśnie Panicz »

mdsuperstar pisze:
Jaśnie Panicz pisze:N14 to cykająca bomba, zastanów się.
Rozwiń proszę Paniczu!

Poczytaj trochę o silniku N14 o konstrukcji o trwałości ogólnie, że to gniot i zastanów się czy warto. Jedyny dobry model to GP, reszta to wielkie i jeszcze większe problemy. W tym przypadku jeszcze większe.
Awatar użytkownika
mdsuperstar
Nowy
Nowy
Posty: 55
Rejestracja: 15 lip 2011, 16:23
Posiadane auto: R56 Cooper '09
Lokalizacja: Warszawa

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

Post autor: mdsuperstar »

Czytałem, ale nie widzę nic przerażającego.
M7: Strut Re-Inforcement Plates; Under Strut System; Rear Chassis Brace + MOMO Ten-S 16"
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

Post autor: Inferno »

Myśle ze dzisiaj o każdy silnik trzeba bardzo dbać. I nie ma jednostek bezawaryjnych. No może za wyjątkiem jakiś v8 wolnossacych. Fajnie jest wynegocjować sobie jakąś poduszkę finansową i zmienić prawdopodobnych winowajców chyba ze fura ze 100% źródła. Ale moc jest z Tobą 210 KM!
Awatar użytkownika
Saguaro
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 492
Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
Lokalizacja: Malopolska

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

Post autor: Saguaro »

Kurde. Posiadalem w życiu auta kilku różnych marek i zawsze starałem się dbać jak mogłem więc interesowałem sie tematem, czytałem fora, rozmawialem z fanami itd. I co? W kazdej jednej marce, wśród kazdych jednych fanów (bez wyjątku) padało identyczne zdanie :D mianowicie: ten a ten silnik to gniot. Sie psuje. Beznadzieja. Masakra :D wychodzi na to, że praktycznie każda marka samochodowa posiada swojego gniota, a jedyny słuszny na samym końcu okazuje sie 1.9 TDI:D :D ja więc wychodzę z innego załozenia, czyli: jak dbasz tak masz i jak dotąd żaden z gniotów ani sie nie zepsuł, ani mnie nie zawiódł :) tak wiec posiadam n14gniot i bedę dbał jak umiem :)

Btw. Offtop. Jakie macie w Skach temperatury wody na dogrzanym silniku? U mnie miedzy 100 a 103. Czytalem na zagramanicznych pasjonatach ze to norma :) czy gniot sie grzeje zbyt? :D
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW
Awatar użytkownika
mdsuperstar
Nowy
Nowy
Posty: 55
Rejestracja: 15 lip 2011, 16:23
Posiadane auto: R56 Cooper '09
Lokalizacja: Warszawa

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

Post autor: mdsuperstar »

Wczoraj przejechałem sie tym JCW i mam mieszane uczucia. Dźwięk i prowadzenie (zakręty) są świetne, natomiast kompletnie ten samochód nie radzi sobie z oddawaniem mocy na asfalt. Na suchym jeszcze jest jako tako, natomiast na mokrym on się nie odpycha (wina FWD). Trochę jestem w kropce z decyzją.

W ramach off topu:
Od 4 lat jeżdżę subarowym EJ257, któremu teoretycznie jakieś 40 tysięcy temu powinna paść uszczelka pod głowicą i panewka... Poza regularną wymianą oleju (Motul 300v, Millers CFS) jakiś znaczących napraw nie mam...
M7: Strut Re-Inforcement Plates; Under Strut System; Rear Chassis Brace + MOMO Ten-S 16"
Jaśnie Panicz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 320
Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: ...

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

Post autor: Jaśnie Panicz »

mdsuperstar pisze:Wczoraj przejechałem sie tym JCW i mam mieszane uczucia. Dźwięk i prowadzenie (zakręty) są świetne, natomiast kompletnie ten samochód nie radzi sobie z oddawaniem mocy na asfalt. Na suchym jeszcze jest jako tako, natomiast na mokrym on się nie odpycha (wina FWD). Trochę jestem w kropce z decyzją.

W ramach off topu:
Od 4 lat jeżdżę subarowym EJ257, któremu teoretycznie jakieś 40 tysięcy temu powinna paść uszczelka pod głowicą i panewka... Poza regularną wymianą oleju (Motul 300v, Millers CFS) jakiś znaczących napraw nie mam...

Jaki przebieg auta i jakie gumy? Bo może tam są jeszcze runflaty fabryczne jakieś conti i dlatego tak jest. Mam podobne odczucie co do znajomego jcw i powodem tam były właśnie słabe gumy.
ODPOWIEDZ