Nowy Countryman

F54, F55 & F56

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Nowy Countryman

Post autor: Inferno »

Ale on wielki! Dzisiaj byłem w salonie w Jankach i siedziałem. To jest dopiero kolos.
Mój miał być mini na sterydach, a ten chyba koksował zanim się urodził ! :D
Bagażnik niby 100 litrów więcej ale dupy nie urywa z tym ze jest szansa na jakieś wakacje się spakować.
Kubatura całościowa to dwa R50 :shock:
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowy Countryman

Post autor: Inferno »

Znalazlem trochę danych technicznych, już są od Ski
Spamuje ale nie mogłem posta modyfikować

http://www.auto-data.net/pl/?f=showCar&car_id=27846

Sprzedawca w salonie powiedział ze dalej R60 się bardzo dobrze sprzedaje. Do F60 musza się klienci przyzwyczaić :)
Drail
Wiarus
Wiarus
Posty: 587
Rejestracja: 26 cze 2016, 16:56
Posiadane auto: Cooper S r56
Lokalizacja: Gliwice

Re: Nowy Countryman

Post autor: Drail »

Kurde za duże no, Mini ma być mini :D
bejcman
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 222
Rejestracja: 17 kwie 2016, 22:43
Posiadane auto: F54, F56, R50, E91.
Lokalizacja: GD
Kontakt:

Re: Nowy Countryman

Post autor: bejcman »

www.bmw-diesel.pl
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowy Countryman

Post autor: Inferno »

Zobaczcie masę tej hybrydy

http://www.auto-data.net/pl/?f=showCar&car_id=27605

Tyle to moja służbowa Insignia ważyła :D troszkę przesadzili
Zdecydowanie grają o nowy segment rynku
Awatar użytkownika
marynasz
Nowy
Nowy
Posty: 16
Rejestracja: 25 mar 2014, 23:50
Posiadane auto: Countryman Cooper S ALL 4
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Nowy Countryman

Post autor: marynasz »

Byłem pojeździć i pierwsze wrażenie o wiele ciszej i automat o niebo lepszy od starego.
Czekam na hybrydę ale jak wsadzą starą skrzynię to będzie porażka. No i spalanie 2,5 litra to można wsadzić między bajki. Pojemność zbiornika paliwa mnie powaliła. Nie dość że f60 ma za mały zbiornik to tu chyba trzeba będzie ze sobą wozić kanister z benzyną na dłuższą trasę.
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowy Countryman

Post autor: Inferno »

marynasz pisze:Byłem pojeździć i pierwsze wrażenie o wiele ciszej i automat o niebo lepszy od starego.
Czekam na hybrydę ale jak wsadzą starą skrzynię to będzie porażka. No i spalanie 2,5 litra to można wsadzić między bajki. Pojemność zbiornika paliwa mnie powaliła. Nie dość że f60 ma za mały zbiornik to tu chyba trzeba będzie ze sobą wozić kanister z benzyną na dłuższą trasę.
Ze zbiornikiem jest biednie, ja mam wrażenie ze jeszcze dobrze silnika nie rozgrzałam a już jedna diodka od poziomu paliwa zgasla :D Ale ze skrzyni akurat to jestem zadowolony, troszkę się jej uczyłem czasem jak dohamowuje to trzeba jej pomoc żeby w luk z napędem wjechać ale tak to według mnie jest ok. Jeździłem wcześniej ( nie na dłuższa metę) dużo gorszymi automatami.
tomsop11
Nowy
Nowy
Posty: 21
Rejestracja: 22 mar 2017, 08:26
Posiadane auto: MINI R50
Lokalizacja: Wrocław

Re: Nowy Countryman

Post autor: tomsop11 »

Siedziałem i jeździłem, auto robi wrażenie kolosalnego, wielkość pomiędzy audi q3 a q5, ja dla mnie auto za duże, przyspieszenie i prowadzenie w zakrętach w cooperze s naprawdę robi wrażenie jak na auto tych gabarytów, ale i tutaj najważniejsze moje serce dalej zostaje przy hatchu :)
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowy Countryman

Post autor: Inferno »

tomsop11 pisze:Siedziałem i jeździłem, auto robi wrażenie kolosalnego, wielkość pomiędzy audi q3 a q5, ja dla mnie auto za duże, przyspieszenie i prowadzenie w zakrętach w cooperze s naprawdę robi wrażenie jak na auto tych gabarytów, ale i tutaj najważniejsze moje serce dalej zostaje przy hatchu :)
Tak jak myślałem, na mnie zrobił podobne wrażenie.A fizyki nawet koncern BMW nie oszuka. Wiekszy samochód to większa masa, większy problem w zakręcie. Środek ciężkości tez wyżej i z tego powodu dokładnie spodziewałem się tego co napisałeś.
tomsop11
Nowy
Nowy
Posty: 21
Rejestracja: 22 mar 2017, 08:26
Posiadane auto: MINI R50
Lokalizacja: Wrocław

Re: Nowy Countryman

Post autor: tomsop11 »

Inferno pisze:
tomsop11 pisze:Siedziałem i jeździłem, auto robi wrażenie kolosalnego, wielkość pomiędzy audi q3 a q5, ja dla mnie auto za duże, przyspieszenie i prowadzenie w zakrętach w cooperze s naprawdę robi wrażenie jak na auto tych gabarytów, ale i tutaj najważniejsze moje serce dalej zostaje przy hatchu :)
Tak jak myślałem, na mnie zrobił podobne wrażenie.A fizyki nawet koncern BMW nie oszuka. Wiekszy samochód to większa masa, większy problem w zakręcie. Środek ciężkości tez wyżej i z tego powodu dokładnie spodziewałem się tego co napisałeś.

to nie jest tak że lata sie w zakręcie po kabinie jak worek ziemniaków bo w porównaniu z pierwszą generacja jest postęp, ale fizyki się nie oszuka P
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowy Countryman

Post autor: Inferno »

tomsop11 pisze:
Inferno pisze:
tomsop11 pisze:Siedziałem i jeździłem, auto robi wrażenie kolosalnego, wielkość pomiędzy audi q3 a q5, ja dla mnie auto za duże, przyspieszenie i prowadzenie w zakrętach w cooperze s naprawdę robi wrażenie jak na auto tych gabarytów, ale i tutaj najważniejsze moje serce dalej zostaje przy hatchu :)
Tak jak myślałem, na mnie zrobił podobne wrażenie.A fizyki nawet koncern BMW nie oszuka. Wiekszy samochód to większa masa, większy problem w zakręcie. Środek ciężkości tez wyżej i z tego powodu dokładnie spodziewałem się tego co napisałeś.

to nie jest tak że lata sie w zakręcie po kabinie jak worek ziemniaków bo w porównaniu z pierwszą generacja jest postęp, ale fizyki się nie oszuka P
Muszę się przejechać, jakoś mi się nie chce wierzyć ze coś cięższego o prawie pięć worków cementu i wyższego jedzie lepiej.
Chyba że chodzi ci o takie pierwsze boczne wychylenie nadwozia w początkowej fazie skrętu? Z tym że to jest taki straszek tylko na początku który nie pogłębia się w dalszej części zakrętu a napęd przy wejściu na odpowiednim przełożeniu jest w stanie bardzo ładnie zacieśnić skręt.
tomsop11
Nowy
Nowy
Posty: 21
Rejestracja: 22 mar 2017, 08:26
Posiadane auto: MINI R50
Lokalizacja: Wrocław

Re: Nowy Countryman

Post autor: tomsop11 »

Zadzwoń do salonu we Wroc maja Wieśniaka w wersji cooper s do jazdy próbnej z automatem ;)
Drail
Wiarus
Wiarus
Posty: 587
Rejestracja: 26 cze 2016, 16:56
Posiadane auto: Cooper S r56
Lokalizacja: Gliwice

Re: Nowy Countryman

Post autor: Drail »

Ale słabo że peacemana już wycofali :/ Dla mnie lepsza opcja nić Countryman, ciekawsza.
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowy Countryman

Post autor: Inferno »

Drail pisze:Ale słabo że peacemana już wycofali :/ Dla mnie lepsza opcja nić Countryman, ciekawsza.
Ładny jest ale ja z dzieciakami jeżdżę. Wtedy dodatkowe drzwi się przydają :wink:
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowy Countryman

Post autor: Inferno »

Inferno pisze:
tomsop11 pisze:
Inferno pisze:
Tak jak myślałem, na mnie zrobił podobne wrażenie.A fizyki nawet koncern BMW nie oszuka. Wiekszy samochód to większa masa, większy problem w zakręcie. Środek ciężkości tez wyżej i z tego powodu dokładnie spodziewałem się tego co napisałeś.

to nie jest tak że lata sie w zakręcie po kabinie jak worek ziemniaków bo w porównaniu z pierwszą generacja jest postęp, ale fizyki się nie oszuka P
Muszę się przejechać, jakoś mi się nie chce wierzyć ze coś cięższego o prawie pięć worków cementu i wyższego jedzie lepiej.
Chyba że chodzi ci o takie pierwsze boczne wychylenie nadwozia w początkowej fazie skrętu? Z tym że to jest taki straszek tylko na początku który nie pogłębia się w dalszej części zakrętu a napęd przy wejściu na odpowiednim przełożeniu jest w stanie bardzo ładnie zacieśnić skręt.
No to jestem po jeździe próbnej i tak jak się spodziewałem różnica masy i rozmiaru zrobiła swoje. Samochód był na RF to tez potęgowało jakieś zachowania ale po przejechaniu dobrze znanych zakrętów podtrzymuje zdanie. To już duża bryka...
Bardzo daleko mu do małego gokarta
ODPOWIEDZ