R56 JCW czy S z pakietem JCW
- mdsuperstar
- Nowy
- Posty: 55
- Rejestracja: 15 lip 2011, 16:23
- Posiadane auto: R56 Cooper '09
- Lokalizacja: Warszawa
Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW
11 tysięcy ma, więc zakładam że gumy seria, spojrzę wieczorem bo odbieram po sprawdzeniu z serwisu.
M7: Strut Re-Inforcement Plates; Under Strut System; Rear Chassis Brace + MOMO Ten-S 16"
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW
Run Flaty są bardzo twarde. Ja zmniejszyłem po zmianie z zimowych ciśnienie o 0,2 BAR i jest troszkę lepiej.
Ale pewnie się skończy wymianą. Niestety takie twarde gumy działają dopiero jak się rozgrzeją a w tych temperaturach nie jest to łatwe. Ja mam problem z trakcją pomimo all4. 210 na oś to nie jest aż tak dużo z tym ze potrzeba dobrej gumy.
Ale pewnie się skończy wymianą. Niestety takie twarde gumy działają dopiero jak się rozgrzeją a w tych temperaturach nie jest to łatwe. Ja mam problem z trakcją pomimo all4. 210 na oś to nie jest aż tak dużo z tym ze potrzeba dobrej gumy.
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW
Sprawdziłem i u mnie nawet dochodzi do 105 to raczej nie wina "gniota"Saguaro pisze:Kurde. Posiadalem w życiu auta kilku różnych marek i zawsze starałem się dbać jak mogłem więc interesowałem sie tematem, czytałem fora, rozmawialem z fanami itd. I co? W kazdej jednej marce, wśród kazdych jednych fanów (bez wyjątku) padało identyczne zdanie mianowicie: ten a ten silnik to gniot. Sie psuje. Beznadzieja. Masakra wychodzi na to, że praktycznie każda marka samochodowa posiada swojego gniota, a jedyny słuszny na samym końcu okazuje sie 1.9 TDI:D ja więc wychodzę z innego załozenia, czyli: jak dbasz tak masz i jak dotąd żaden z gniotów ani sie nie zepsuł, ani mnie nie zawiódł tak wiec posiadam n14gniot i bedę dbał jak umiem
Btw. Offtop. Jakie macie w Skach temperatury wody na dogrzanym silniku? U mnie miedzy 100 a 103. Czytalem na zagramanicznych pasjonatach ze to norma czy gniot sie grzeje zbyt?
No i zamówiłem opony...
- Saguaro
- Swój Człowiek
- Posty: 492
- Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
- Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
- Lokalizacja: Malopolska
Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW
uff, to może jeszcze pojezdziInferno pisze: Sprawdziłem i u mnie nawet dochodzi do 105 to raczej nie wina "gniota"
No i zamówiłem opony...
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW
- mdsuperstar
- Nowy
- Posty: 55
- Rejestracja: 15 lip 2011, 16:23
- Posiadane auto: R56 Cooper '09
- Lokalizacja: Warszawa
Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW
No i odpuściłem to JCW...
Po sprawdzeniu w serwisie, (niestety) okazało się ze jest w idealnym stanie, ale jakoś nie jestem w gotowy rozstać się z moim obecnym
Także niedługo JCW będzie do kupienia, a ja jeśli będę się miał pytania to o R56 ale (nadal) wolnego ssaka.
BARDZO Wam dziękuję za rozwianie wątpliwości i pomoc.
Po sprawdzeniu w serwisie, (niestety) okazało się ze jest w idealnym stanie, ale jakoś nie jestem w gotowy rozstać się z moim obecnym
Także niedługo JCW będzie do kupienia, a ja jeśli będę się miał pytania to o R56 ale (nadal) wolnego ssaka.
BARDZO Wam dziękuję za rozwianie wątpliwości i pomoc.
M7: Strut Re-Inforcement Plates; Under Strut System; Rear Chassis Brace + MOMO Ten-S 16"