R56 JCW czy S z pakietem JCW

R55, R56, R57, R58, R59, R60 & R61

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Awatar użytkownika
mdsuperstar
Nowy
Nowy
Posty: 55
Rejestracja: 15 lip 2011, 16:23
Posiadane auto: R56 Cooper '09
Lokalizacja: Warszawa

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

Post autor: mdsuperstar »

11 tysięcy ma, więc zakładam że gumy seria, spojrzę wieczorem bo odbieram po sprawdzeniu z serwisu.
M7: Strut Re-Inforcement Plates; Under Strut System; Rear Chassis Brace + MOMO Ten-S 16"
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

Post autor: Inferno »

Run Flaty są bardzo twarde. Ja zmniejszyłem po zmianie z zimowych ciśnienie o 0,2 BAR i jest troszkę lepiej.
Ale pewnie się skończy wymianą. Niestety takie twarde gumy działają dopiero jak się rozgrzeją a w tych temperaturach nie jest to łatwe. Ja mam problem z trakcją pomimo all4. 210 na oś to nie jest aż tak dużo z tym ze potrzeba dobrej gumy.
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

Post autor: Inferno »

Saguaro pisze:Kurde. Posiadalem w życiu auta kilku różnych marek i zawsze starałem się dbać jak mogłem więc interesowałem sie tematem, czytałem fora, rozmawialem z fanami itd. I co? W kazdej jednej marce, wśród kazdych jednych fanów (bez wyjątku) padało identyczne zdanie :D mianowicie: ten a ten silnik to gniot. Sie psuje. Beznadzieja. Masakra :D wychodzi na to, że praktycznie każda marka samochodowa posiada swojego gniota, a jedyny słuszny na samym końcu okazuje sie 1.9 TDI:D :D ja więc wychodzę z innego załozenia, czyli: jak dbasz tak masz i jak dotąd żaden z gniotów ani sie nie zepsuł, ani mnie nie zawiódł :) tak wiec posiadam n14gniot i bedę dbał jak umiem :)

Btw. Offtop. Jakie macie w Skach temperatury wody na dogrzanym silniku? U mnie miedzy 100 a 103. Czytalem na zagramanicznych pasjonatach ze to norma :) czy gniot sie grzeje zbyt? :D
Sprawdziłem i u mnie nawet dochodzi do 105 to raczej nie wina "gniota" :D
No i zamówiłem opony...
Awatar użytkownika
Saguaro
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 492
Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
Lokalizacja: Malopolska

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

Post autor: Saguaro »

Inferno pisze: Sprawdziłem i u mnie nawet dochodzi do 105 to raczej nie wina "gniota" :D
No i zamówiłem opony...
uff, to może jeszcze pojezdzi ;)
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW
Awatar użytkownika
mdsuperstar
Nowy
Nowy
Posty: 55
Rejestracja: 15 lip 2011, 16:23
Posiadane auto: R56 Cooper '09
Lokalizacja: Warszawa

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

Post autor: mdsuperstar »

No i odpuściłem to JCW...
Po sprawdzeniu w serwisie, (niestety) okazało się ze jest w idealnym stanie, ale jakoś nie jestem w gotowy rozstać się z moim obecnym facepalm
Także niedługo JCW będzie do kupienia, a ja jeśli będę się miał pytania to o R56 ale (nadal) wolnego ssaka.

BARDZO Wam dziękuję za rozwianie wątpliwości i pomoc.
M7: Strut Re-Inforcement Plates; Under Strut System; Rear Chassis Brace + MOMO Ten-S 16"
ODPOWIEDZ