dławienie silnika r50
-
- Nowy
- Posty: 22
- Rejestracja: 23 maja 2017, 18:20
- Posiadane auto: Mini Cooper R50
- Lokalizacja: Łódź
dławienie silnika r50
Witam,
jestem nowy na forum, posiadam R50 od grudnia 2016, auto przywiozłem sobie z UK ( jeżdżę z kierownicą z prawej strony). Moje pytanie dotyczy problemów z przyspieszaniem po odpaleniu silnika. Od pewnego czasu auto nie wchodzi na obroty przez pierwsze kilka minut silnik dusi się , wciskając gaz nie przyspiesza i nie wchodzi na obroty a z przodu słychać głośne buczenie. Po dosłownie kilku minutach wszystko wraca do normy, auto odpala od pierwszego. Macie jakieś pomysły, co może być przyczyną?
jestem nowy na forum, posiadam R50 od grudnia 2016, auto przywiozłem sobie z UK ( jeżdżę z kierownicą z prawej strony). Moje pytanie dotyczy problemów z przyspieszaniem po odpaleniu silnika. Od pewnego czasu auto nie wchodzi na obroty przez pierwsze kilka minut silnik dusi się , wciskając gaz nie przyspiesza i nie wchodzi na obroty a z przodu słychać głośne buczenie. Po dosłownie kilku minutach wszystko wraca do normy, auto odpala od pierwszego. Macie jakieś pomysły, co może być przyczyną?
-
- Nowy
- Posty: 20
- Rejestracja: 14 sty 2017, 17:06
- Posiadane auto: Mini R50
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: dławienie silnika r50
Zacząłbym od przewodów i świec. Miałem podobny problem zaraz po zakupie. Wymienił te części i jest wszystko Ok.
Re: dławienie silnika r50
Tak jak kolega wyżej napisał, też sprawdziłbym świecie. Ewentualnie kiepska jakość paliwa? Albo coś z systemem doprowadzającym paliwo.
- Saguaro
- Swój Człowiek
- Posty: 492
- Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
- Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
- Lokalizacja: Malopolska
Re: dławienie silnika r50
świeczki, taki objaw wystąpił w r50 żony (116km), wymieniłem świeczki i problem zniknął
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW
-
- Nowy
- Posty: 22
- Rejestracja: 23 maja 2017, 18:20
- Posiadane auto: Mini Cooper R50
- Lokalizacja: Łódź
Re: dławienie silnika r50
Świece i przewody wymienione, niestety nie przyniosło to efektów. Mechanik twierdz, że to wina cewki zapłonowej. I teraz moje pytanie: jaką cewkę kupić, ceny od 120 zł do 500 zł. Czy kupować najtańszą Janmor za 127 zł, czy szukać czegoś droższego?
-
- Nowy
- Posty: 22
- Rejestracja: 23 maja 2017, 18:20
- Posiadane auto: Mini Cooper R50
- Lokalizacja: Łódź
Re: dławienie silnika r50
Wymieniona cewka, przewody, świece i nic nie dało, Mini cały czas dławi się na zimnym silniku.
- Aikonus
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 01 mar 2016, 20:04
- Posiadane auto: MCS R53 Black Monster
- Lokalizacja: Warszawa
Re: dławienie silnika r50
Moze przepustnica jest brudna?
-
- Wiarus
- Posty: 954
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: dławienie silnika r50
ciśnienie paliwa w normie ? jak buczy to może pompa paliwa umiera ?
- Aikonus
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 01 mar 2016, 20:04
- Posiadane auto: MCS R53 Black Monster
- Lokalizacja: Warszawa
Re: dławienie silnika r50
U mnie padająca pompa, zapalanie tylko za drugim razem nigdy za pierwszym czy zimny czy ciepły, za małe ciśnienie podawała....aż kiedyś na trasie zdelchła.
-
- Nowy
- Posty: 22
- Rejestracja: 23 maja 2017, 18:20
- Posiadane auto: Mini Cooper R50
- Lokalizacja: Łódź
Re: dławienie silnika r50
No i problem rozwiązany. Usterka zniknęła po pierwszym tankowaniu na innej stacji, niż zwykle.
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 lip 2017, 19:43
- Posiadane auto: MINI Cooper R50 CVT
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: dławienie silnika r50
Witam wszystkich Forumowiczów. Jestem od dwóch miesięcy posiadaczem MINI Cooper 2003 r50 CVT. Mam niestety podobny problem z buczeniem z komory silnika przy przyspieszaniu. Dodatkowo po mocnym wciśnięciu gazu oprócz buczenia auto niechętnie przyspiesza. Uruchomienie, bieg jałowy i jazda miejska bez nadmiernego "deptania"- bez żadnych uwag-silnik i przekładnia płynnie współpracują. Wymieniłem też olej w silniku, skrzyni biegów, płyn wspomagania, hamulcowy oraz wszystkie filtry. Nowe są też koło pasowe wału, pasek wielorowkowy z napinaczem(silnik "świergotał"). Chciałbym mieć doinwestowane auto jednak problem buczenia i zawieszania przy przyspieszaniu nie pozwala w pełni cieszyć się z jazdy. Benzynę tankuję 98 oktanową na Lotoșie. Może ktoś miał podobne doświadczenia?
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 lip 2017, 19:43
- Posiadane auto: MINI Cooper R50 CVT
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: dławienie silnika r50
No i po problemie. Winnym była nieszczelna pokrywa filtra powietrza. Teraz autko śmiga bez burczenia przy przyspieszaniu. No i wydatek na naprawę niewielki.
-
- Nowy
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 wrz 2017, 18:03
- Posiadane auto: Mini Cooper
- Lokalizacja: Niemcy
Re: dławienie silnika r50
Właśnie mam podobnie... Jak silnik zimny ...
Ta pokrywa filtra powietrza ona z jednej strony nie jest niczym skręcona! Tak chyba być nie powinno.
Ta pokrywa filtra powietrza ona z jednej strony nie jest niczym skręcona! Tak chyba być nie powinno.
Mini Cooper 1.6 116KM Pure Silver
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 lip 2017, 19:43
- Posiadane auto: MINI Cooper R50 CVT
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: dławienie silnika r50
Trytka dociągająca obudowę po lewej stronie daje radę. Nie ma co wymyślać lepszych patentów. Mechanik trochę musiał pojeździć zanim zdiagnozował problem. Wydaje mi się, że oprócz braku dziwnego burczenia przy przyspieszeniu silnik pracuje żwawiej.