MINI STi77

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Awatar użytkownika
STi77
Wiarus
Wiarus
Posty: 748
Rejestracja: 23 lis 2012, 22:16
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Olkusz

Re: MINI STi77

Post autor: STi77 »

ganwilk pisze:Gdzie można taki znaczek dostać jak masz na przedniej atrapie ?
Naklejka klubowa a szczegóły dot. znaczka 4 strony wcześniej
Awatar użytkownika
STi77
Wiarus
Wiarus
Posty: 748
Rejestracja: 23 lis 2012, 22:16
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Olkusz

Re: MINI STi77

Post autor: STi77 »

Trochę się zmieniło. Wpadł kompletny Aero Kit i chromy oklejone w czarny mat.
Załączniki
20171114_190232 - Copy.jpg
20171114_190232 - Copy.jpg (438.45 KiB) Przejrzano 846 razy
20171112_153553 - Copy.jpg
20171112_153553 - Copy.jpg (515.63 KiB) Przejrzano 846 razy
20170608_210440 - Copy.jpg
20170608_210440 - Copy.jpg (361.91 KiB) Przejrzano 846 razy
Awatar użytkownika
BeMoL
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1838
Rejestracja: 29 sie 2011, 22:52
Posiadane auto: MINI Cooper S Cabrio
Lokalizacja: Kartuzy

Re: MINI STi77

Post autor: BeMoL »

Niezły łobuz :twisted:
Awatar użytkownika
Lotnik
Nowy
Nowy
Posty: 65
Rejestracja: 25 sie 2017, 16:03
Posiadane auto: R53 FL
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: MINI STi77

Post autor: Lotnik »

Nie lubię czarnych aut - co do zasady. Jednak Twój to niezły kocur. Ładny!
Awatar użytkownika
STi77
Wiarus
Wiarus
Posty: 748
Rejestracja: 23 lis 2012, 22:16
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Olkusz

Re: MINI STi77

Post autor: STi77 »

Kilka zmian kosmetycznych i nie tylko.
- Sprężyny H&R -30 mm
- Grill Aero lub JCW jak kto woli
- Felgi 17" Team Dynamics
- Zregenerowane zaciski hamulcowe przód/tył
- Nowe tarcze i klocki hamulcowe ATE przód/tył + płyn hamulcowy
- Gorne mocowanie amortyzatorów (przód) nowe poduszki

Najważniejsze to czego nie widać. Silnik dostał "drugie życie"
- głowica: frezowanie gniazd, dotarcie zaworów, wymiana uszczelniaczy, planowanie
- układ korbowo-tłokowy dostał nowe pierścienie, przegląd panewek i gładzi (stan idealny)
- przegląd, czyszczenie pompy oleju
- nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi)
- uszczelnienie pompy vacum
- nowe przewody smarowania turbiny
- turbina po pełnej regeneracji (nowy kolektor wydechowy i muszla gdyż miały pęknięcia)
- wymienione oczywiście wszystkie płyny ustrojowe
- nowa przepustnica
- down pipe
- układ wydechowy JCW
.... i jeszcze pewnie kilka innych rzeczy. Cytując mojego przyjaciela mechanika... "Teraz już możesz z czystym sumieniem sprzedać" :lol:
Załączniki
MINI 04.2018 - Copy.jpg
MINI 04.2018 - Copy.jpg (704.1 KiB) Przejrzano 553 razy
ODPOWIEDZ