zmiana silnika

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Miki
Nowy
Nowy
Posty: 58
Rejestracja: 05 lis 2015, 17:03
Posiadane auto: Mini Cooper 1995
Lokalizacja: Rumia

zmiana silnika

Post autor: Miki »

Witam, zabieram się za mini i mam dylemat, może doradzicie coś.
Mini jest z 1998r i posiada silnik 1.3 mpi z chłodnicą z boku, posiadam też kompletny silnik wyjęty z metro 1.3 turbo na gaźniku
moc jest podobna tyle że z turbo można coś pokombinować co myślicie o zmianie na turbo ? jakies projekty ?
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: zmiana silnika

Post autor: se7ven »

Że co? MPI z chłodnicą z Boku.
Chcesz wkładać turbo to akurat nie ma problemu z mocowaniami ale przeróbka instalacji paliwowo elektrycznej będzie potrzebna.
Dodatkowo trochę roboty blacharskiej.
Pytanie jedno w jakim stanie jest silnik i skrzynia.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8846
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: zmiana silnika

Post autor: flapjck1 »

Moc nie podobna tylko zupelnie inna
Mpi to 6o KM a turbo to 100 i zupelnie inny moment

Mpi ma chlodnice z przodu a nie z boku
Pokaz zdjecia co masz
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Miki
Nowy
Nowy
Posty: 58
Rejestracja: 05 lis 2015, 17:03
Posiadane auto: Mini Cooper 1995
Lokalizacja: Rumia

Re: zmiana silnika

Post autor: Miki »

Przepraszam spi moc podobna bo 1.3 spi ma ok 62 a silnik z metro 63 km
silnik jeździł w mini znajomego trochę palił olej więc do remontu skrzynia ok , ale tego 1,3 też bym dał do zrobienia i uszczelnienia.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8846
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: zmiana silnika

Post autor: flapjck1 »

piszesz metro turbo, a metro turbo mialo 100 kunia

chyba ze chcesz je ozywic bez turbo to wtedy rzeczywiscie bedzie 60 kucy

kazdy uzywany zespol napedowy A seria wymaga rewizji jesli nikt tego nie robil wczesniej - dyfer, skrzynia, pompa oleju panewki wycieki itepe
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
ODPOWIEDZ