Wiesz z kolorem nie poszaleję bo muszę wpasować taki aby nie gryzł się z komorą silnika której lakierował nie będę.
Myślałem o jakimś brązie z palety bmw i czarnym dachu i nadkolach, ale zobaczymy
Po dłuższej przerwie projekt ruszył dalej....
Szlifowanie i zabezpieczenie antykorozyjne nadkoli przednich.
W połowie września będzie lakierowany w całości ( zewnątrz, wewnątrz, komora silnika i bagażnika)
W przygotowaniu inny silnik 1275 SPI od coopera 63 konnego na mono wtrysku.
Załączniki
WP_20170610_09_33_31_Pro.jpg (474 KiB) Przejrzano 434 razy
WP_20170825_15_08_52_Pro.jpg (448.6 KiB) Przejrzano 434 razy
dach będzie lakierowany ?
Ścinaj nadmiar ostrym nożykiem , potem podgrzej opalarką i próbuj drewnem czy plastikiem usunąć ... ponoć dobry jest zmywacz do kleju Wurtha ale to na samą końcówkę . Są też takie kauczukowe dyski na wiertarkę do usuwania kleju po listwach ,znaczkach itp.
Sprawdź aceton czy nie złapie ... resztki może glinka zdejmie ...
Gibki Staruszek pisze:dach będzie lakierowany ?
Ścinaj nadmiar ostrym nożykiem , potem podgrzej opalarką i próbuj drewnem czy plastikiem usunąć ... ponoć dobry jest zmywacz do kleju Wurtha ale to na samą końcówkę . Są też takie kauczukowe dyski na wiertarkę do usuwania kleju po listwach ,znaczkach itp.
Sprawdź aceton czy nie złapie ... resztki może glinka zdejmie ...
Oczywiście dach do lakierowania w całości.
Może źle zrozumiałeś,nie chodzi o usunięcie pozostałego po demontażu lotki dachowej siliconu tylko o faltdach, który jeszcze nie jest wyjęty bo k...a wklejony na klej do szyb i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać???