Nasilające się problemy

R55, R56, R57, R58, R59, R60 & R61

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Awatar użytkownika
lookee94
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 496
Rejestracja: 23 lut 2014, 23:40
Posiadane auto: R55 Clubman S
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Nasilające się problemy

Post autor: lookee94 »

A jaki olej masz zalany?
Awatar użytkownika
ganwilk
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 197
Rejestracja: 16 maja 2017, 19:06
Posiadane auto: MINI COOPER S R56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Nasilające się problemy

Post autor: ganwilk »

5w30 Castrola
pakuu1
Nowy
Nowy
Posty: 34
Rejestracja: 19 maja 2016, 22:12
Posiadane auto: Mini Cooper S R56'08
Lokalizacja: Wrocław

Re: Nasilające się problemy

Post autor: pakuu1 »

Czy udało się jakoś rozwiązać problem?
Ps. Jaki koszt za termostat z wymianą? - może być na priv
Awatar użytkownika
ganwilk
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 197
Rejestracja: 16 maja 2017, 19:06
Posiadane auto: MINI COOPER S R56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Nasilające się problemy

Post autor: ganwilk »

Niestety problem pozostał na tym samym poziomie cały czas. Po drodze wymieniony zawór upustowy od turbo. Nadal to samo. Myślę nad kombinowaniu dalej z cewkami ewentualnie wymianą filtra paliwa chociaż może już ma tak być :P
a wymiana termostatu około 500 zł
Randall
Nowy
Nowy
Posty: 31
Rejestracja: 03 kwie 2017, 11:40
Posiadane auto:
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Nasilające się problemy

Post autor: Randall »

Mam podobny problem. Mini R56 S, 2007 rok, automat. Wymieniony rozrząd, świece, olej, przewód od odmy (był cały połamany i wyrzucało błąd "sucking tube"). Samochód ma 112 tyś przebiegu. Na zimnym silniku chodzi nie równo, szarpie, potrafi zgasnąć (najczęściej podczas manewrowania na parkingu i wrzucaniu wstecznego). Czasami przy dojeżdżaniu do świateł prawie przygasa tak że wszystko się trzęsie. Pomocy bo mam już dość tego auta, ten francuski reaktor jądrowy pod maską to jakiś dramat.
Awatar użytkownika
ganwilk
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 197
Rejestracja: 16 maja 2017, 19:06
Posiadane auto: MINI COOPER S R56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Nasilające się problemy

Post autor: ganwilk »

Autko jest super jak wszystko działa. Jak się zepsuje coś nie standardowego to szukanie to jak igła w stogu siana
bol3k
Nowy
Nowy
Posty: 23
Rejestracja: 15 wrz 2017, 11:19
Posiadane auto: Mini Cooper Clubman 1.6
Lokalizacja: Toruń

Re: Nasilające się problemy

Post autor: bol3k »

Może to wina skrzynia? Kiedy wymieniłeś olej i filtr?
Awatar użytkownika
ganwilk
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 197
Rejestracja: 16 maja 2017, 19:06
Posiadane auto: MINI COOPER S R56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Nasilające się problemy

Post autor: ganwilk »

Olej w skrzyni to jakieś 5 tys temu raczej nie to odczucie jest jakby zapłon wypadał jakiś
Randall
Nowy
Nowy
Posty: 31
Rejestracja: 03 kwie 2017, 11:40
Posiadane auto:
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Nasilające się problemy

Post autor: Randall »

Dziś pojawił się nowy błąd - 2880 low pressure in high pressure system. Zapewne pompa hfpf do wymiany - czy ktoś ma jakieś sugestie ?
Awatar użytkownika
Harnaś
Nowy
Nowy
Posty: 89
Rejestracja: 09 sty 2009, 21:52
Posiadane auto: JCW R56
Lokalizacja: Kraków

Re: Nasilające się problemy

Post autor: Harnaś »

Diagnoza pokrywa się z opisanymi powyżej problemami. Jest na forum temat o wymienności (lub niewymienności, już nie pamiętam) pomp Mini i Citroena/Peugeota, ale wydatki są nieuniknione. O ile HPFP nie była wymieniana wcześniej, to przebieg 112 tys. km można określić jako "czas najwyższy".
pakuu1
Nowy
Nowy
Posty: 34
Rejestracja: 19 maja 2016, 22:12
Posiadane auto: Mini Cooper S R56'08
Lokalizacja: Wrocław

Re: Nasilające się problemy

Post autor: pakuu1 »

Witam, może też podepnę się pod temat...
Pacjent to Cooper S z 2008r, przebieg 81kkm.
Auto po wymianie pompy wody i uszczelniacza wału zaczęło dziwnie pracować, falują delikatnie obroty i zachowuje się jakby wypadał mu zapłon co jakiś czas. W sterowniku zapisany błąd 287D - ruch siłownika wlotu układu Vanos.
Przed wymianą wszystko było OK, gdzie szukać przyczyny takiego zachowania?

Świece, olej, filtr paliwa i uszczelka pod pokrywą zaworów wymieniona 3 dni przed oddaniem auta na wymianę pompy wody i tego uszczelniacza...
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Nasilające się problemy

Post autor: flapjck1 »

jaki olej wlany?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
ganwilk
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 197
Rejestracja: 16 maja 2017, 19:06
Posiadane auto: MINI COOPER S R56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Nasilające się problemy

Post autor: ganwilk »

U mnie castrol 5W30
Randall
Nowy
Nowy
Posty: 31
Rejestracja: 03 kwie 2017, 11:40
Posiadane auto:
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Nasilające się problemy

Post autor: Randall »

U mnie shell 5w30.

Mierzyłem aplikacją Carly ciśnienie, już nie pierwszy raz.

Przed odpaleniem pokazuje 0,12 MPa, po odpaleniu skacze od 4,5 do 5,2. Po wrzuceniu wstecznego auto gaśnie. Odpalam jeszcze raz - chodzi znowu ledwo ledwo, ciśnienie 0,6-1,1-2,6. Zamawiać pompę ?
Randall
Nowy
Nowy
Posty: 31
Rejestracja: 03 kwie 2017, 11:40
Posiadane auto:
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Nasilające się problemy

Post autor: Randall »

Wypada dokończyć temat, może przyda się potomnym.
Po wymianie pompy filtra paliwa w baku (wyglądał koszmarnie), pompy wysokiego ciśnienia oraz wyczyszczeniu zaworów auto powróciło do normalności i zaczęło znów przynosić frajdę 8) Ganwilk a Twój udało się ogarnąć do końca ?
ODPOWIEDZ