Mini Cooper S R53 2005
Re: Mini Cooper S R53 2005
Zmiany na PLUS. Wygląda coraz lepiej.
- Borówa
- Swój Człowiek
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 lut 2015, 07:04
- Posiadane auto: R53 JCW
- Lokalizacja: Kielce
Re: Mini Cooper S R53 2005
Fajne autko. Z wydechu Direnza będziesz zadowolony. Mój znajomy jeździ na takim już trzeci sezon w autku, które ma ponad 260 koni i bardzo sobie chwali. Sam się rozglądam ale chyba najpierw jakis kolektor jednak wpadnie. Trzymam kciuki za dalsze mody.
Ubezpieczenia komunikacyjne i inne. Korzystne ceny. Wiele Towarzystw Ubezpieczeniowych. 794411003
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Mini Cooper S R53 2005
Taki łobuz teraz:), ja swojego tez mam z czarnymi dodatkami.pionajelen pisze:Małe zmiany na nowy sezon
Bardzo fajnie wyglada, zmiana zdecydowanie na plus.
- pionajelen
- Swój Człowiek
- Posty: 130
- Rejestracja: 20 lut 2015, 13:27
- Posiadane auto: Mini Cooper S
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Mini Cooper S R53 2005
Bardzo się cieszę, że Wam też się podoba
Już pół roku jeżdzę z tym wydechem i też śmiało mogę polecić a kolektor też chyba wpadnie ale zobaczymy
Już pół roku jeżdzę z tym wydechem i też śmiało mogę polecić a kolektor też chyba wpadnie ale zobaczymy
- Aikonus
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 01 mar 2016, 20:04
- Posiadane auto: MCS R53 Black Monster
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Mini Cooper S R53 2005
Ten czarny kolor to mat czy połysk dałeś?
- pionajelen
- Swój Człowiek
- Posty: 130
- Rejestracja: 20 lut 2015, 13:27
- Posiadane auto: Mini Cooper S
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Mini Cooper S R53 2005
Połysk
- pionajelen
- Swój Człowiek
- Posty: 130
- Rejestracja: 20 lut 2015, 13:27
- Posiadane auto: Mini Cooper S
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Mini Cooper S R53 2005
Dawno tu nie zaglądałem, ale z racji, że Miniaczkowi pykło już te 180k postanowiłem zafundować mu kurację odmładzającą na nowy sezon. Na początku w planach była wymiana rozrządu, sprzęgła, dwumasy i przy okaji serwis sprężarki i w końcu wymiana kółka kompresora. Zacząłem zamawiać części z 4 mięsiące temu i był to chyba błąd bo z racji dużej ilości czasu troche więcej zamówiłem niż było w planach Także oprócz zestawu rozrządu, dwumasy i sprzęgła, kółka kompresora i paska oraz nowego oleju do kompresora i skrzyni biegów, doszły kolejne rzeczy - nowa pompa wody, nowy napinacz, nowy termostat, zimniejsze, platynowe świece, kilka nowych uszczelek.
Przy wymianie mechanik radził, żeby wymienić jeszcze koło pasowe (trochę zabolało bo wyszło z 800 PLN ), wysprzęglik i pompkę sprzęgła, i kilka dodatkowych uszczelek. Do wymiany były też śruby pokrywy głowicy za - uwaga hit - 400 PLN za 8 śrubek i 200 PLN za 12 innych, w aso. Po dodatkowe uszczelki i wcześniej wspomniane śrubki musiałem na szybko podjechać do aso i za małą paczuszkę śrubek i uszczelek (na zdjęciu) zostawiłem prawie 1k PLN, po zniżkach na warsztat
Po wymianie od razu poczułem różnice mniejszego kółka jednak przy pełnym bucie w podłodze zaczynał się dławić - powód - stare kable zapłonowe. Zamówiłem nowe, to już od razu wziąłem od MSD , zamówiłem też nową cewkę, a co Przy okazji znalazłem na allegro zaciski od MCS r56 (czyli te same co w r53 JCW) w stanie idelanym, za śmieszną cenę. Bez namysłu kupiłem. Sam pomalowałem i efekt też macie na zdjęciach. Oczywiście męczył mnie też jakiś fajny zimny dolot, jak już kółko wymienione to fajnie podkreślić jęk sprężarki. Tak więc padło na Airteca. Przy okazji wpadły też dystanse aby poszerzyć trochę Miniaka (może kiedyś jeszcze pójdzie te 30 mm w dół)
Także przełom kwietnia/maja był trochę pracowity, wyszła z tego trochę spora akcja. Byłem przygtowany wydać na części i serwis jakieś 5k PLN, gdy przekroczyłem dwukrotność tej kwoty to przestałem liczyć Jeszcze sam nie wiem czy jestem zadowolony bo Miniak wrócił do mechanika na poprawki - mały wyciek oleju i pedał sprzęgła czasem nie do końca odbija.
Jestem ciekawy ile by wypluł teraz na hamowni. W planach jest strojenie ale chyba jeszcze intercooler od Airteca wpadnie, tak żeby pasował do zestawu
Poniżej jakieś fotki od mechanika z wyciągania silnika
PS. Jeszcze pół roku temu została wymieniona pompa paliwa oraz alternator - no teraz to połowa miniaka jak nówka
Przy wymianie mechanik radził, żeby wymienić jeszcze koło pasowe (trochę zabolało bo wyszło z 800 PLN ), wysprzęglik i pompkę sprzęgła, i kilka dodatkowych uszczelek. Do wymiany były też śruby pokrywy głowicy za - uwaga hit - 400 PLN za 8 śrubek i 200 PLN za 12 innych, w aso. Po dodatkowe uszczelki i wcześniej wspomniane śrubki musiałem na szybko podjechać do aso i za małą paczuszkę śrubek i uszczelek (na zdjęciu) zostawiłem prawie 1k PLN, po zniżkach na warsztat
Po wymianie od razu poczułem różnice mniejszego kółka jednak przy pełnym bucie w podłodze zaczynał się dławić - powód - stare kable zapłonowe. Zamówiłem nowe, to już od razu wziąłem od MSD , zamówiłem też nową cewkę, a co Przy okazji znalazłem na allegro zaciski od MCS r56 (czyli te same co w r53 JCW) w stanie idelanym, za śmieszną cenę. Bez namysłu kupiłem. Sam pomalowałem i efekt też macie na zdjęciach. Oczywiście męczył mnie też jakiś fajny zimny dolot, jak już kółko wymienione to fajnie podkreślić jęk sprężarki. Tak więc padło na Airteca. Przy okazji wpadły też dystanse aby poszerzyć trochę Miniaka (może kiedyś jeszcze pójdzie te 30 mm w dół)
Także przełom kwietnia/maja był trochę pracowity, wyszła z tego trochę spora akcja. Byłem przygtowany wydać na części i serwis jakieś 5k PLN, gdy przekroczyłem dwukrotność tej kwoty to przestałem liczyć Jeszcze sam nie wiem czy jestem zadowolony bo Miniak wrócił do mechanika na poprawki - mały wyciek oleju i pedał sprzęgła czasem nie do końca odbija.
Jestem ciekawy ile by wypluł teraz na hamowni. W planach jest strojenie ale chyba jeszcze intercooler od Airteca wpadnie, tak żeby pasował do zestawu
Poniżej jakieś fotki od mechanika z wyciągania silnika
PS. Jeszcze pół roku temu została wymieniona pompa paliwa oraz alternator - no teraz to połowa miniaka jak nówka
- Załączniki
-
- IMG_1547 (1).jpg
- (124.88 KiB) Pobrany 401 razy
-
- IMG_1548 (1).jpg
- (123.15 KiB) Pobrany 401 razy
-
- Nowy
- Posty: 74
- Rejestracja: 13 lut 2016, 16:35
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53 200+PS
- Lokalizacja: Polska Wschodnia
Re: Mini Cooper S R53 2005
Jeszcze tylko większe wtryskiwacze, wspomniany intercooler Airtec, strojenie i będzie szatan. Podoba mi się projekt
Re: Mini Cooper S R53 2005
Prawda jest taka ze Mini to studnia bez dna Swojego mam niecale 2 lata (kupiony jako seria), rowniez wsadzony worek pieniedzy a konca nie widac...
- pionajelen
- Swój Człowiek
- Posty: 130
- Rejestracja: 20 lut 2015, 13:27
- Posiadane auto: Mini Cooper S
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Mini Cooper S R53 2005
Mały update
PS. wtryski 550cc w drodze
PS. wtryski 550cc w drodze
- Załączniki
-
- IMG_1702.jpg
- (194.71 KiB) Pobrany 308 razy
-
- IMG_1704.jpg
- (181.6 KiB) Pobrany 308 razy
-
- Swój Człowiek
- Posty: 446
- Rejestracja: 21 mar 2018, 07:22
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Zbylitowska Góra
Re: Mini Cooper S R53 2005
A myślałem że tylko ja jestem wariat i dwukrotnie przeinwestowałem . Planujesz rozpórkę założyć? Jak tak to szukaj takiej która nie przeszkadza w dolewce oleju. Ja wrzuciłem też wzmocnienia podłużnic od Cabrio.
- pionajelen
- Swój Człowiek
- Posty: 130
- Rejestracja: 20 lut 2015, 13:27
- Posiadane auto: Mini Cooper S
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Mini Cooper S R53 2005
Z czasem na pewno wleci, masz jakiś konkretny model do polecenia?Mr.Do pisze:A myślałem że tylko ja jestem wariat i dwukrotnie przeinwestowałem . Planujesz rozpórkę założyć? Jak tak to szukaj takiej która nie przeszkadza w dolewce oleju. Ja wrzuciłem też wzmocnienia podłużnic od Cabrio.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 446
- Rejestracja: 21 mar 2018, 07:22
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Zbylitowska Góra
Re: Mini Cooper S R53 2005
Niestety zamawiałem na impuls i ciężko mi nawet lejek zmieścić do dolewki a przy tych upałach to coś delikatnie mi zaczęło ubywać. Pomijam fakt że syn mi mówi że jak ja jeżdżę to strasznie paliwo znika
- pionajelen
- Swój Człowiek
- Posty: 130
- Rejestracja: 20 lut 2015, 13:27
- Posiadane auto: Mini Cooper S
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Mini Cooper S R53 2005
A tutaj mały update tym razem w środku. Po roku poszukiwań i wydaniu fortuny w końcu mam tą przeklętą gałę.
W planach jeszcze przerobienie kierownicy na JCW i może kilka dekorów w karbon.. zobaczymy.. może w przyszłym sezonie.
A tymczasem już za miesiąc wymiana wtrysków na większe i strojenie w świecie mini. Już nie możemy się doczekać
W planach jeszcze przerobienie kierownicy na JCW i może kilka dekorów w karbon.. zobaczymy.. może w przyszłym sezonie.
A tymczasem już za miesiąc wymiana wtrysków na większe i strojenie w świecie mini. Już nie możemy się doczekać
- Załączniki
-
- IMG_1798.jpg
- (120.51 KiB) Pobrany 243 razy