odebrałem kadłub silnika, wał korbowy, wałek rozrządu i głowicę po szlifie.
W kadłubie silnika zrobiłem: szlif cylindrów +20 planowanie bloku, osiowanie wału i wałka rozrządu na nowych panewkach.
Głowica: nowe prowadnice zaworowe dorobione pod zawory, nowe uszczelniacze VW, dotarte gniazda zaworowe i zawory, planowanie głowicy, sprawdzenie na szczelność na gorąco.
Wał korbowy: szlif panewek głównych +40, panewek korbowych +20
Wałek rozrządu - polerowanie
Załączniki
WP_20171130_11_13_57_Pro.jpg (552.2 KiB) Przejrzano 360 razy
WP_20171130_11_17_52_Pro.jpg (495.11 KiB) Przejrzano 360 razy
A klawiatura , pasowanie dźwigienka ośka. Naprawa szlif wałka i tulejka z brązu fosforowego wciskana. A przylgnie dźwigienek do zaworów szlif na pryzmacie..... ? Popychacze docierana do szklanek........... Ale się czepiam A lakier na dekle silnika VHT, tylko trzeba wypalić .. Idjoto odporna na użytkownika , benzynę, olej , temp.............
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
hillman pisze:A klawiatura , pasowanie dźwigienka ośka. Naprawa szlif wałka i tulejka z brązu fosforowego wciskana. A przylgnie dźwigienek do zaworów szlif na pryzmacie..... ? Popychacze docierana do szklanek........... Ale się czepiam A lakier na dekle silnika VHT, tylko trzeba wypalić .. Idjoto odporna na użytkownika , benzynę, olej , temp.............
Klawiatura zostaje stara jest w dobrym stanie, zaworów też nie było potrzeby wymieniać więc nic nie trzeba pasować żadnych dźwigienek do zaworów bo nie są wyklepane. Z docieraniem popychaczy do szklanek to już czepialstwo
Resztą się nie przejmuj wszystko przy silniku jest robione krok po kroku łącznie z czyszczeniem, weryfikacją części, wymianą zużytych, bądź regeneracją oraz malowaniem.