Ponieważ komutator alternatora jest wytarty od oryginalnej średnicy o 1 mm (czy to dużo?), zastanawiam się czy wymienić cały komutator. Czy zna ktoś typ komutatora alternatora, do alternatora A127-45 i czy da się go bez większych problemów wymianić?
Pozdrawiam,
Jaq
Alternator
Moderator: flapjck1
Alternator
- Załączniki
-
- 20180203_151651.1.jpg
- (444.61 KiB) Pobrany 283 razy
-
- 20180203_122213.1.jpg
- (414.44 KiB) Pobrany 283 razy
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Alternator
Milimetr to nieduzo, mozesz przetoczyc zeby wyrownac, nowy da sie dostac bo moj elektryk czasami mi wymienia, ale co i jak nie pomoge
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Alternator
Wyciągnąłem też regulator napięcia i okazało się że jedna szczotka jest o 5 mm krótsza od drugiej, dlatego właśnie się zastanawiam nad wymianą zarówno regulatora jak i komutatora. Nie wiem tylko czy da się go w miarę bezboleśnie zdjąć.