Czy może być gorzej?
-
- Nowy
- Posty: 49
- Rejestracja: 25 sie 2017, 09:06
- Posiadane auto: Clubman Cooper S R55
- Lokalizacja: Wrocław
Czy może być gorzej?
W jedej chwili dopadły mnie takie bolączki:
1. Chrobotanie przy przyślieszaniu w zakresie 2000-2500rpm
2. Spadek mocy /jakby bez turbiny jechał /
3. Bład silnika z informacją o redukcji mocy
4. Przy mocnym skręcie informacja o niskim ciśnieniu oleju
Czy ktoś ma jakieś porady o co chodzi?
Rozrząd był sprawdzony ok 400km temu i wszystko było dobrze. 600km temu prewencyjnie wymieniony napinacz. Przebieg 147000.
Ręcę mi opadają...
1. Chrobotanie przy przyślieszaniu w zakresie 2000-2500rpm
2. Spadek mocy /jakby bez turbiny jechał /
3. Bład silnika z informacją o redukcji mocy
4. Przy mocnym skręcie informacja o niskim ciśnieniu oleju
Czy ktoś ma jakieś porady o co chodzi?
Rozrząd był sprawdzony ok 400km temu i wszystko było dobrze. 600km temu prewencyjnie wymieniony napinacz. Przebieg 147000.
Ręcę mi opadają...
-
- Wiarus
- Posty: 587
- Rejestracja: 26 cze 2016, 16:56
- Posiadane auto: Cooper S r56
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Czy może być gorzej?
Podłącz komputer i zobacz co wypluje. To że jedzie bez turbo to może jakiś wąż szlag trafił.
-
- Nowy
- Posty: 49
- Rejestracja: 25 sie 2017, 09:06
- Posiadane auto: Clubman Cooper S R55
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Czy może być gorzej?
I tu jest kolejny dowcip. Wskakuje check engine +wspomniane info na wyświetlaczu o redukcji mocy. Podłączam skaner ( Viaken z zew. wyświetlaczem- może nie jest najlepszym diagnostykiem) i nie wykrywa błedu w pojeździe, natomiat gdy daję opcję kasowania błedu, to go kasuje...
Jutro będę u mechanika i może dowiem się czegoś. Tak czy tak proszę kolegów i koleżanki i ew. wskazówki bo myślę, że mij przypadek nie jest jedyny.
Jutro będę u mechanika i może dowiem się czegoś. Tak czy tak proszę kolegów i koleżanki i ew. wskazówki bo myślę, że mij przypadek nie jest jedyny.
-
- Wiarus
- Posty: 587
- Rejestracja: 26 cze 2016, 16:56
- Posiadane auto: Cooper S r56
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Czy może być gorzej?
Podłącz pod ISTA to się dowiesz, co i jak. Pokaż model viakena
-
- Nowy
- Posty: 49
- Rejestracja: 25 sie 2017, 09:06
- Posiadane auto: Clubman Cooper S R55
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Czy może być gorzej?
Niestety nie mam Ista, a tego Viakena.
- Załączniki
-
- 0AFF4223-F4ED-4FE8-9BB9-D78031A49636.jpeg
- (865.85 KiB) Pobrany 704 razy
-
- Nowy
- Posty: 45
- Rejestracja: 14 paź 2017, 14:54
- Posiadane auto: 08 r56 n14
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Czy może być gorzej?
To nie jest tester do takiego samochodu, on może widzieć sterownik silnika ale nie pozostałe moduły.
-
- Nowy
- Posty: 49
- Rejestracja: 25 sie 2017, 09:06
- Posiadane auto: Clubman Cooper S R55
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Czy może być gorzej?
Hmmmm, kiepsko. Czy mógłbyś zatem polecić podobny czytnik-najlepiej z zew.wyświetlaczem, tak jak ten viaken.
-
- Wiarus
- Posty: 587
- Rejestracja: 26 cze 2016, 16:56
- Posiadane auto: Cooper S r56
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Czy może być gorzej?
Nie, kup normalny kabel współpracujący z istą.
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 9
- Rejestracja: 02 maja 2015, 15:18
- Posiadane auto: Mini Cooper JCW
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Czy może być gorzej?
Wyjaśniło się w końcu coś? Podobne problemy mam i u mnie wychodzi, że pompa wysokiego ciśnienia.