Witam.
Po dłuższym postoju ( 2 tyg ) padł mi akumulator, myślę podładuję i będzie ok... niestety auto trochę zgłupiało i dopiero po solidnym podładowaniu dobiłem się do niego kluczykiem. Okazało się, że pilot nie otwiera drzwi. Pomyślałem, że wystarczy wymienić baterię i wszystko zabangla, niestety tak nie jest.
1. Po wyjęciu baterii mam rozsynchronizowany kluczyk
2. Przeprowadziłem procedurę parowania ( z naciskaniem 3 razy "LOCK" w czasie przytrzymanego "UNLOCK" )
3. Po rozebraniu widać, że dioda na elektronice działa, zatem microswitche nie są powycierane
Obawiam się, że poprzedni właściciel dorabiał sobie kluczy i nie koniecznie jest on oryginalny. Wiecie może jak rozpoznać czy klucz jest oryginalny?
Na grocie pisze VALEO, więc podejrzewam że to zamiennik, który pewnie nie da się tak programować jak oryginał.
R.
Kluczyk nie chce się sparować.
Re: Kluczyk nie chce się sparować.
Valeo To oryginal Moze cos zle robisz podczas przyuczania kluczyka Co po kolei robisz ?
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 9
- Rejestracja: 08 mar 2017, 08:58
- Posiadane auto: R53 grey
- Lokalizacja: Katowice
Re: Kluczyk nie chce się sparować.
Hm...Pita2000 pisze:Valeo To oryginal Moze cos zle robisz podczas przyuczania kluczyka Co po kolei robisz ?
Otwieram drzwi, wchodzę, zamykam drzwi.
Przekręcam kluczyk aż zapalą się kontrolki, następnie wyciągam go i szybko przytrzymuję "otwórz" i w tym samym czasie naciskam 3 razy "zamknij" .
W tym momencie powinny się zamknąć zamki w drzwiach ale tak nie jest.
Re: Kluczyk nie chce się sparować.
Jest kilka sposobow na sparowanie Poszukaj w necie Nie musi byc od mini moze byc od bmw Ten proces tak samo wyglada jak w bmw