Słabe ciśnienie oleju
-
- Swój Człowiek
- Posty: 446
- Rejestracja: 21 mar 2018, 07:22
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Zbylitowska Góra
Re: Słabe ciśnienie oleju
Czyli opcja z koszyczkiem bo z tego co widzę to jak jest wymiennik to koszyczek też występuje. Wpisz sobie w google obudowa filtru oleju mini cooper s, pod takim hasłem wyszły wyniki z archiwum allegro, podzwoń może ktoś jeszcze nie sprzedał i może kupisz całą razem z koszyczkiem
-
- Nowy
- Posty: 25
- Rejestracja: 05 lut 2019, 21:41
- Posiadane auto: Mini Cooper S r53
- Lokalizacja: Wlkp
Re: Słabe ciśnienie oleju
Tylko myk jest taki że mam taką nakrętke jak po prawej stronie na zdjęciu czyli bez koszyczka. Już sam się gubię w tym https://new.minimania.com/part/NME7635/ ... 50-R52-R53
-
- Swój Człowiek
- Posty: 446
- Rejestracja: 21 mar 2018, 07:22
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Zbylitowska Góra
Re: Słabe ciśnienie oleju
idąc za twoim linkiem https://new.minimania.com/article/2541/ ... em_-_Hints
Niżej słabe tłumaczenie tego
Przeglądaj dostępne obudowy filtra oleju MINI Cooper i części obudowy do wszystkich modeli TUTAJ
Artykuł dotyczy modelu R50 MINI Cooper 1 2002-2006 i R53 Cooper S Hatchback.
Trochę tła ...
Wczesne MINI z datami produkcji do 07/2004 ma kilka dodatkowych elementów wewnątrz pokrywy filtra oleju - sprężyny i plastikowej klatki. Pozycje te zostały wyeliminowane w późniejszych modelach po 07/2004.
Specyfikacja filtra oleju z początkową produkcją MINI wymagała "papierowego filtra", który wymagał plastikowej klatki w pokrywie kanistra, aby zapobiec zapadnięciu się filtra pod ciśnieniem. Z tego względu we wczesnych wersjach MINI produkowane są sprężynowe "klatki" z tworzywa sztucznego wbudowane w pokrywę pochłaniacza filtra oleju. Ta "klatka" zapewnia sztywną strukturę wewnątrz filtra, aby utrzymać kształt pod ciśnieniem. Klatka pomaga również "uszczelnić" górę filtra, aby zapewnić prawidłowy obieg oleju przez filtr.
Wczesne "wszystkie papierowe" filtry olejowe zaprojektowane do użytku z osłoną klatkową nie miały żadnej wewnętrznej struktury wsparcia (lub "wbudowanej" klatki). BĄDŹ OSTROŻNY przy zakupie nieoryginalnych filtrów oleju, ponieważ na rynku wciąż znajdują się niektóre z tych "niezabezpieczonych" filtrów.
Tutaj dwa zdjęcia obudowy
Kanister z filtrem oleju Mini Cooper
Obudowa filtra oleju Mini Cooper
Począwszy od produkcji 07/2004, zmienili specyfikację filtra, a plastikowa "klatka" została wbudowana w sam filtr, eliminując potrzebę stosowania klatki w pokrywie kanistra.
Trzecie zdjęcie
Obudowa Późna obudowa filtra Mini Cooper
Potencjalny problem ...
Potencjalny problem pojawia się w przypadku MINI 2002-2004 podczas wymiany filtra, gdy plastikowa klatka "odłącza się" od pokrywy kanistra i zostaje wyciągnięta z filtrem oleju, umożliwiając sprężynę uwolnienie. Jeśli technik nie jest zaznajomiony z wczesnym ustawieniem filtra - plastikowa klatka zostaje wyrzucona z brudnym filtrem oleju. Bez sprężyny i klatki we wczesnym kanistrze filtr nie jest w stanie uszczelnić pokrywy, co prowadzi do zapalenia się lampki ostrzegawczej "niskiego ciśnienia oleju".
Ponieważ pokrywa pojemnika jest zbudowana inaczej dla wersji "klatkowej" w porównaniu z wersją późniejszą, filtr nie będzie właściwie uszczelniał bez klatki, umożliwiając cyrkulację niefiltrowanego oleju wokół filtra. Krążenie niefiltrowanego oleju NIE jest dobre dla silnika ... nie wspominając o niskim ciśnieniu oleju.
Kolejny problem powstaje, jeśli powinieneś kupić wcześniejszy filtr oleju "bez klatki". Jeśli użyjesz tego filtra z późniejszą "niepakowaną" osłoną kanistra, filtr zapadnie się, wpływając na filtrację i ciśnienie oleju.
czwarte zdjęcie
Stary filtr Mini Cooper
Rozwiązanie...
Jeśli znajdziesz luźną sprężynę z filtrem oleju bez plastikowej klatki, MINI zaleca wymianę całego modułu obudowy filtra oleju na nowszą obudowę .
Upewnij się, że nowy filtr oleju ma "wbudowaną" plastikową klatkę. Będziesz bezpieczny z filtrem fabrycznym ( NME1050 ) lub filtrem MANN ( NME1056 ).
Uwaga:
Od czasu do czasu zgłaszaliśmy, że światło oleju świeci się bezczynnie i gaśnie, gdy tylko obroty silnika są wyższe. Widzieliśmy kilka problemów, które spowodowały to:
1. Brakuje plastikowej klatki i / lub wiosny.
2. Jeden z zaworów w podstawie filtra jest uszkodzony (brakujące elementy).
3. Nieoryginalny filtr oleju o niewystarczającej "sztywności" na końcach filtra, powodujący olej do ominięcia filtra (filtr Wix spowodował ten problem u jednego klienta). Fabryczny filtr oleju ma sztywną czarną plastikową podstawę na dole, aby docisnąć zawory u podstawy obudowy filtra oleju.
piate zdjęcie
Filtr oleju Mini Cooper Factory
Przydatne wskazówki dotyczące zmiany oleju ...
Często osłona kanistra będzie bardzo trudna do uwolnienia. Użyj dźwigni z OSTRZEŻENIE! Możesz potrzebować gniazda niskoprofilowego z powodu ograniczonej dostępnej przestrzeni.
Jeśli poluzujesz pokrywę pochłaniacza filtra wystarczającą do zerwania uszczelki, pomoże to spuścić olej z filtra podczas opróżniania miski olejowej. Mniej bałaganu później!
Podczas wymiany O-ringu (który jest dołączony do nowego filtra fabrycznego), zapisz stary na wszelki wypadek (wyjaśnię to później).
Podczas wymiany pierścienia uszczelniającego o-ring na pokrywie kanistra, przed założeniem należy nasmarować O-ring PLENTY świeżego oleju i nasmarować ponownie po umieszczeniu go na pokrywie kanistra. Jeśli tego nie zrobisz, pierścień uszczelniający o przekroju okrągłym zwiąże się i spowoduje wyciek, nie wspominając o DUŻYM bałaganie!
Nowy filtr oleju powinien zostać "wstępnie osadzony" w podstawie i pokryć przed instalacją. Weź filtr (czarny plastikowy pierścień w dół) i mocno wciśnij w podstawę, aż zostanie całkowicie osadzony. Usuń i zrób to samo w pokrywie kanistra. Zmniejsza to opór od początkowego siedzenia. Możesz zostawić filtr osadzony w pokrywie i przykręcić pokrywę z powrotem do podstawy, lub możesz zostawić filtr w podstawie całkowicie osadzony i przykręcić pokrywę z powrotem do podstawy.
Założenie pokrywy Canister Cover do podstawy jest trochę skomplikowane - dzięki dobrze nasmarowanemu O- ringowi będzie to trochę łatwiejsze. Ostrożnie załóż pokrywę na podstawę, potwierdzając, że pokrywa jest "kwadratowa" z podstawą, aby zapobiec poprzecznemu gwintowaniu. Gdy już zaczniesz, nadal będziesz miał lekki opór ze strony nowego O-ringu, ale powinieneś być w stanie dobrać pokrywę do podstawy ręcznie.
Przekręcić osłonę kanistra na 18 funt x stopa.
Fabryczna uszczelka korka spustowego jest plastikową uszczelką, która jest wtopiona w korek spustowy. Najlepiej wymienić korek spustowy przy każdej wymianie oleju. Koszt jest minimalny w porównaniu z bólami głowy z nieszczelnej wtyczki! (Powyższe numery części z filtrem zawierają nową korek spustowy.)
Przekręcić również korek spustowy na 18 funtów.
Można również użyć magnetycznej zaślepki spustowej , która pomoże uwięzić mikroskopijne resztki metalu i może zostać ponownie użyta.
Wypełnij olejem silnikowym marki FULL SYNTHETIC marki . Powinno to zająć nieco ponad 4 kwarty (4,7 kwarty suchej). MINI zaleca oleje w klasach SAE 5W-40 i 5W-30. MINI lubi Castrol Synthetic, wielu właścicieli MINI używa Mobile 1 Synthetic.
Po potwierdzeniu, że wszystko jest zapięte i masz świeży olej w silniku, uruchom silnik. Czerwona lampka ostrzegawcza ciśnienia oleju silnikowego powinna zgasnąć w ciągu kilku sekund. Po uruchomieniu silnika na 15 sekund lub dłużej, wyłącz silnik i pozwól mu siedzieć przez kilka minut. Sprawdź szczelność i ponownie sprawdź poziom oleju. Jeśli wszystko jest suche, a wskaźnik zapasu pokazuje "pełny" - wybierz się na przejażdżkę!
Jeśli uruchomisz samochód i znajdziesz kałużę oleju pod silnikiem, istnieje duża szansa, że pierścień O-ring został uszkodzony podczas instalowania pokrywy kanistra. Weź stary O-ring, który zapisałeś, i ponownie zainstaluj - ostrożnie!
Aby zresetować przypomnienie o usłudze naftowej, zobacz ten artykuł .
UZUPEŁNIENIE
Otrzymaliśmy również raporty o "lampce ostrzegawczej ciśnienia oleju" na biegu jałowym, a klienci znajdujący "luźną sprężynę" luźno na dole podstawy.
Oto zdjęcie tego, jak powinna wyglądać baza filtra kanistra:
zdjęcie 6
Podstawa filtra oleju Mini Cooper
Jeżeli którykolwiek z tych zaworów jest uszkodzony, należy wymienić całą obudowę.
Zastrzegam, nie znam języka angielskiego. Tłumaczenie Google
Niżej słabe tłumaczenie tego
Przeglądaj dostępne obudowy filtra oleju MINI Cooper i części obudowy do wszystkich modeli TUTAJ
Artykuł dotyczy modelu R50 MINI Cooper 1 2002-2006 i R53 Cooper S Hatchback.
Trochę tła ...
Wczesne MINI z datami produkcji do 07/2004 ma kilka dodatkowych elementów wewnątrz pokrywy filtra oleju - sprężyny i plastikowej klatki. Pozycje te zostały wyeliminowane w późniejszych modelach po 07/2004.
Specyfikacja filtra oleju z początkową produkcją MINI wymagała "papierowego filtra", który wymagał plastikowej klatki w pokrywie kanistra, aby zapobiec zapadnięciu się filtra pod ciśnieniem. Z tego względu we wczesnych wersjach MINI produkowane są sprężynowe "klatki" z tworzywa sztucznego wbudowane w pokrywę pochłaniacza filtra oleju. Ta "klatka" zapewnia sztywną strukturę wewnątrz filtra, aby utrzymać kształt pod ciśnieniem. Klatka pomaga również "uszczelnić" górę filtra, aby zapewnić prawidłowy obieg oleju przez filtr.
Wczesne "wszystkie papierowe" filtry olejowe zaprojektowane do użytku z osłoną klatkową nie miały żadnej wewnętrznej struktury wsparcia (lub "wbudowanej" klatki). BĄDŹ OSTROŻNY przy zakupie nieoryginalnych filtrów oleju, ponieważ na rynku wciąż znajdują się niektóre z tych "niezabezpieczonych" filtrów.
Tutaj dwa zdjęcia obudowy
Kanister z filtrem oleju Mini Cooper
Obudowa filtra oleju Mini Cooper
Począwszy od produkcji 07/2004, zmienili specyfikację filtra, a plastikowa "klatka" została wbudowana w sam filtr, eliminując potrzebę stosowania klatki w pokrywie kanistra.
Trzecie zdjęcie
Obudowa Późna obudowa filtra Mini Cooper
Potencjalny problem ...
Potencjalny problem pojawia się w przypadku MINI 2002-2004 podczas wymiany filtra, gdy plastikowa klatka "odłącza się" od pokrywy kanistra i zostaje wyciągnięta z filtrem oleju, umożliwiając sprężynę uwolnienie. Jeśli technik nie jest zaznajomiony z wczesnym ustawieniem filtra - plastikowa klatka zostaje wyrzucona z brudnym filtrem oleju. Bez sprężyny i klatki we wczesnym kanistrze filtr nie jest w stanie uszczelnić pokrywy, co prowadzi do zapalenia się lampki ostrzegawczej "niskiego ciśnienia oleju".
Ponieważ pokrywa pojemnika jest zbudowana inaczej dla wersji "klatkowej" w porównaniu z wersją późniejszą, filtr nie będzie właściwie uszczelniał bez klatki, umożliwiając cyrkulację niefiltrowanego oleju wokół filtra. Krążenie niefiltrowanego oleju NIE jest dobre dla silnika ... nie wspominając o niskim ciśnieniu oleju.
Kolejny problem powstaje, jeśli powinieneś kupić wcześniejszy filtr oleju "bez klatki". Jeśli użyjesz tego filtra z późniejszą "niepakowaną" osłoną kanistra, filtr zapadnie się, wpływając na filtrację i ciśnienie oleju.
czwarte zdjęcie
Stary filtr Mini Cooper
Rozwiązanie...
Jeśli znajdziesz luźną sprężynę z filtrem oleju bez plastikowej klatki, MINI zaleca wymianę całego modułu obudowy filtra oleju na nowszą obudowę .
Upewnij się, że nowy filtr oleju ma "wbudowaną" plastikową klatkę. Będziesz bezpieczny z filtrem fabrycznym ( NME1050 ) lub filtrem MANN ( NME1056 ).
Uwaga:
Od czasu do czasu zgłaszaliśmy, że światło oleju świeci się bezczynnie i gaśnie, gdy tylko obroty silnika są wyższe. Widzieliśmy kilka problemów, które spowodowały to:
1. Brakuje plastikowej klatki i / lub wiosny.
2. Jeden z zaworów w podstawie filtra jest uszkodzony (brakujące elementy).
3. Nieoryginalny filtr oleju o niewystarczającej "sztywności" na końcach filtra, powodujący olej do ominięcia filtra (filtr Wix spowodował ten problem u jednego klienta). Fabryczny filtr oleju ma sztywną czarną plastikową podstawę na dole, aby docisnąć zawory u podstawy obudowy filtra oleju.
piate zdjęcie
Filtr oleju Mini Cooper Factory
Przydatne wskazówki dotyczące zmiany oleju ...
Często osłona kanistra będzie bardzo trudna do uwolnienia. Użyj dźwigni z OSTRZEŻENIE! Możesz potrzebować gniazda niskoprofilowego z powodu ograniczonej dostępnej przestrzeni.
Jeśli poluzujesz pokrywę pochłaniacza filtra wystarczającą do zerwania uszczelki, pomoże to spuścić olej z filtra podczas opróżniania miski olejowej. Mniej bałaganu później!
Podczas wymiany O-ringu (który jest dołączony do nowego filtra fabrycznego), zapisz stary na wszelki wypadek (wyjaśnię to później).
Podczas wymiany pierścienia uszczelniającego o-ring na pokrywie kanistra, przed założeniem należy nasmarować O-ring PLENTY świeżego oleju i nasmarować ponownie po umieszczeniu go na pokrywie kanistra. Jeśli tego nie zrobisz, pierścień uszczelniający o przekroju okrągłym zwiąże się i spowoduje wyciek, nie wspominając o DUŻYM bałaganie!
Nowy filtr oleju powinien zostać "wstępnie osadzony" w podstawie i pokryć przed instalacją. Weź filtr (czarny plastikowy pierścień w dół) i mocno wciśnij w podstawę, aż zostanie całkowicie osadzony. Usuń i zrób to samo w pokrywie kanistra. Zmniejsza to opór od początkowego siedzenia. Możesz zostawić filtr osadzony w pokrywie i przykręcić pokrywę z powrotem do podstawy, lub możesz zostawić filtr w podstawie całkowicie osadzony i przykręcić pokrywę z powrotem do podstawy.
Założenie pokrywy Canister Cover do podstawy jest trochę skomplikowane - dzięki dobrze nasmarowanemu O- ringowi będzie to trochę łatwiejsze. Ostrożnie załóż pokrywę na podstawę, potwierdzając, że pokrywa jest "kwadratowa" z podstawą, aby zapobiec poprzecznemu gwintowaniu. Gdy już zaczniesz, nadal będziesz miał lekki opór ze strony nowego O-ringu, ale powinieneś być w stanie dobrać pokrywę do podstawy ręcznie.
Przekręcić osłonę kanistra na 18 funt x stopa.
Fabryczna uszczelka korka spustowego jest plastikową uszczelką, która jest wtopiona w korek spustowy. Najlepiej wymienić korek spustowy przy każdej wymianie oleju. Koszt jest minimalny w porównaniu z bólami głowy z nieszczelnej wtyczki! (Powyższe numery części z filtrem zawierają nową korek spustowy.)
Przekręcić również korek spustowy na 18 funtów.
Można również użyć magnetycznej zaślepki spustowej , która pomoże uwięzić mikroskopijne resztki metalu i może zostać ponownie użyta.
Wypełnij olejem silnikowym marki FULL SYNTHETIC marki . Powinno to zająć nieco ponad 4 kwarty (4,7 kwarty suchej). MINI zaleca oleje w klasach SAE 5W-40 i 5W-30. MINI lubi Castrol Synthetic, wielu właścicieli MINI używa Mobile 1 Synthetic.
Po potwierdzeniu, że wszystko jest zapięte i masz świeży olej w silniku, uruchom silnik. Czerwona lampka ostrzegawcza ciśnienia oleju silnikowego powinna zgasnąć w ciągu kilku sekund. Po uruchomieniu silnika na 15 sekund lub dłużej, wyłącz silnik i pozwól mu siedzieć przez kilka minut. Sprawdź szczelność i ponownie sprawdź poziom oleju. Jeśli wszystko jest suche, a wskaźnik zapasu pokazuje "pełny" - wybierz się na przejażdżkę!
Jeśli uruchomisz samochód i znajdziesz kałużę oleju pod silnikiem, istnieje duża szansa, że pierścień O-ring został uszkodzony podczas instalowania pokrywy kanistra. Weź stary O-ring, który zapisałeś, i ponownie zainstaluj - ostrożnie!
Aby zresetować przypomnienie o usłudze naftowej, zobacz ten artykuł .
UZUPEŁNIENIE
Otrzymaliśmy również raporty o "lampce ostrzegawczej ciśnienia oleju" na biegu jałowym, a klienci znajdujący "luźną sprężynę" luźno na dole podstawy.
Oto zdjęcie tego, jak powinna wyglądać baza filtra kanistra:
zdjęcie 6
Podstawa filtra oleju Mini Cooper
Jeżeli którykolwiek z tych zaworów jest uszkodzony, należy wymienić całą obudowę.
Zastrzegam, nie znam języka angielskiego. Tłumaczenie Google
-
- Swój Człowiek
- Posty: 446
- Rejestracja: 21 mar 2018, 07:22
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Zbylitowska Góra
Re: Słabe ciśnienie oleju
Pozostaje jeszcze wkład filtra, czy to nie ten stary
-
- Nowy
- Posty: 25
- Rejestracja: 05 lut 2019, 21:41
- Posiadane auto: Mini Cooper S r53
- Lokalizacja: Wlkp
Re: Słabe ciśnienie oleju
Wychodzimy to że mam obudowę bez koszyczka niby wszystko jest na swoim miejscu ale poprzedni filtr był zassany a miał w środku szkielet plastikowy. Został założony nowy ale ciśnienia nadal brak było. Teraz zagadka gdzie gubi ciśnienie oleju.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 446
- Rejestracja: 21 mar 2018, 07:22
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Zbylitowska Góra
Re: Słabe ciśnienie oleju
Jeszcze raz sprawdziłbym całą obudowę filtra, czy wkład dobrze przylega a przede wszystkim czy by pass jest sprawny bo przyjmując że masz wszystkie części oryginalnie z obudową to jakiś powód był zassania poprzedniego wkładu. Zastanawia mnie fakt Twojego rocznika samochodu, czy ktoś samej pokrywy nie zmienił. Kurcze, jak bym miał ten samochód to po prostu kupiłbym na szrocie taką obudowę z wymówieniem że jak nie sprawna to oddam i założyłbym próbnie całość. Ale to ja za robociznę nie płacę więc mogę się bawić z tym, co innego mechanik.
Pamiętaj że jak poprzedni wkład był zapadnięty to występował problem z obiegiem oleju a co za tym idzie ze smarowaniem silnika ...
Pamiętaj że jak poprzedni wkład był zapadnięty to występował problem z obiegiem oleju a co za tym idzie ze smarowaniem silnika ...
-
- Nowy
- Posty: 25
- Rejestracja: 05 lut 2019, 21:41
- Posiadane auto: Mini Cooper S r53
- Lokalizacja: Wlkp
Re: Słabe ciśnienie oleju
Niemcy tam grzebali bo kupiłem go z Niemiec. Problem jest zeznalezieniem używki ale mam taki sam drugi tylko że bez chłodniczki. Czy jak by założyć go a węże od wody połączyc?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 446
- Rejestracja: 21 mar 2018, 07:22
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Zbylitowska Góra
Re: Słabe ciśnienie oleju
Z tymi wężami to na własne ryzyko
Spróbuj jeszcze po numerach z obudowy tej co masz założoną sprawdzić czy w niej konkretnie był koszyczek
Spróbuj jeszcze po numerach z obudowy tej co masz założoną sprawdzić czy w niej konkretnie był koszyczek
-
- Nowy
- Posty: 25
- Rejestracja: 05 lut 2019, 21:41
- Posiadane auto: Mini Cooper S r53
- Lokalizacja: Wlkp
Re: Słabe ciśnienie oleju
Będę w domu to zerknę. Ale jak nic nie znajdę to spróbuję jak mowilem
-
- Nowy
- Posty: 25
- Rejestracja: 05 lut 2019, 21:41
- Posiadane auto: Mini Cooper S r53
- Lokalizacja: Wlkp
Re: Słabe ciśnienie oleju
Ciężko powiedzieć nic nie widać w internecie o tym a nr obudowy to 11427509785
-
- Swój Człowiek
- Posty: 446
- Rejestracja: 21 mar 2018, 07:22
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Zbylitowska Góra
Re: Słabe ciśnienie oleju
odpadła moja teoria że dekiel jest od innego typu obudowy. Z tego co widać to wersja bez koszyczka.
Jeśli mechanik nie widzi przyczyny w innych częściach pozostaje próba o której pisałeś pod warunkiem że tam dół obudowy też nie jest uszkodzony
Jeśli mechanik nie widzi przyczyny w innych częściach pozostaje próba o której pisałeś pod warunkiem że tam dół obudowy też nie jest uszkodzony
-
- Nowy
- Posty: 25
- Rejestracja: 05 lut 2019, 21:41
- Posiadane auto: Mini Cooper S r53
- Lokalizacja: Wlkp
Re: Słabe ciśnienie oleju
Sam naprawiam swoje autko i kończą już mi się pomysły jedno mnie tylko zastanawia dlaczego tak wykreca te filtry 1000km i jest powykrecany.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 446
- Rejestracja: 21 mar 2018, 07:22
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Zbylitowska Góra
Re: Słabe ciśnienie oleju
To że się kurczy to obstawiałbym wadę wkładu filtra, biorąc pod uwagę że nie ma u Ciebie koszyczka to wkład go musi mieć.
To fabryczny: https://new.minimania.com/part/NME1050/ ... 50-R52-R53
Zamienni proponowany przez minimania https://new.minimania.com/part/NME1056/ ... 50-R52-R53
i pozostaje by pass lub ten drugi zaworek w obudowie że jest uszkodzony
To fabryczny: https://new.minimania.com/part/NME1050/ ... 50-R52-R53
Zamienni proponowany przez minimania https://new.minimania.com/part/NME1056/ ... 50-R52-R53
i pozostaje by pass lub ten drugi zaworek w obudowie że jest uszkodzony
-
- Nowy
- Posty: 25
- Rejestracja: 05 lut 2019, 21:41
- Posiadane auto: Mini Cooper S r53
- Lokalizacja: Wlkp
Re: Słabe ciśnienie oleju
Filtrek kupiłem z oryginału wszystkie uszczelki pierdółki kompletny rozrząd itp jedyne co zostaje stare związanego z olejem to samoregulatory. W przyszłym tygodniu składam silnik założę te obudowę bez chłodniczki i połącze węże.
-
- Nowy
- Posty: 25
- Rejestracja: 05 lut 2019, 21:41
- Posiadane auto: Mini Cooper S r53
- Lokalizacja: Wlkp
Re: Słabe ciśnienie oleju
Witam ponownie jestem po montażu silnika i lipa nadal słabe ciśnienie jak się nagrzeje 0.4 bara natomiast przy 2 tysiącach obrotów 1.5 bara. Korpus filtra jest nowy ,filterek z serwisu, napinacz plus cały rozrząd nowy, panewki nowe . Jedyne co zostało stare to samoregulatory zaworów.