Ostry wałek i większe wtryski - pytanie.
- Borówa
- Swój Człowiek
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 lut 2015, 07:04
- Posiadane auto: R53 JCW
- Lokalizacja: Kielce
Ostry wałek i większe wtryski - pytanie.
Witam wszystkich a pytanie kieruję do tych, którzy już przerabiali ten temat. Od kilku lat leży u mnie na półce wałek Schrick'a i wtryski 500cc z przejściówkami. Jakoś się nie składa, żeby wszystko poskładać do kupy w aucie. Powiedzcie mi czy po zmianie wałka i wtrysków dojadę na hamownię na strojenie czy będę potrzebował lawety? Co ogarnąć przy okazji zmiany wałka jak góra silnika będzie rozgrzebana? Przebieg auta na dziś to prawie 180.000km, kompresja sprawdzona i dobra. Kółko 17% i intercooler GRS. Z góry dziękuję za każdą podpowiedź.
Ubezpieczenia komunikacyjne i inne. Korzystne ceny. Wiele Towarzystw Ubezpieczeniowych. 794411003
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 7
- Rejestracja: 07 wrz 2019, 14:38
- Posiadane auto: Mini R53
- Lokalizacja: Lublin
Re: Ostry wałek i większe wtryski - pytanie.
Spokojnie dojedziesz ale na oryginalnych wyryskach tylko nie przekraczaj 2,5 tys obrotów(gosciu z 1320mini tak mi powiedział), a wtryski wymień przed mapowaniem to może 1h roboty sam tak robiłem tylko ja mam na rolce -19 i +2% z wałkiem CatCam 469 i oryginalnych 270 wtryskach jeździłem miesiąc żeby silnik dotrzeć i potem dopiero na program pojechałem
- Borówa
- Swój Człowiek
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 lut 2015, 07:04
- Posiadane auto: R53 JCW
- Lokalizacja: Kielce
Re: Ostry wałek i większe wtryski - pytanie.
Dzięki za info. Muszę przemyśleć front działań.
Ubezpieczenia komunikacyjne i inne. Korzystne ceny. Wiele Towarzystw Ubezpieczeniowych. 794411003