Ostry wałek i większe wtryski - pytanie.

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Awatar użytkownika
Borówa
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 220
Rejestracja: 28 lut 2015, 07:04
Posiadane auto: R53 JCW
Lokalizacja: Kielce

Ostry wałek i większe wtryski - pytanie.

Post autor: Borówa »

Witam wszystkich a pytanie kieruję do tych, którzy już przerabiali ten temat. Od kilku lat leży u mnie na półce wałek Schrick'a i wtryski 500cc z przejściówkami. Jakoś się nie składa, żeby wszystko poskładać do kupy w aucie. Powiedzcie mi czy po zmianie wałka i wtrysków dojadę na hamownię na strojenie czy będę potrzebował lawety? Co ogarnąć przy okazji zmiany wałka jak góra silnika będzie rozgrzebana? Przebieg auta na dziś to prawie 180.000km, kompresja sprawdzona i dobra. Kółko 17% i intercooler GRS. Z góry dziękuję za każdą podpowiedź.
Ubezpieczenia komunikacyjne i inne. Korzystne ceny. Wiele Towarzystw Ubezpieczeniowych. 794411003
Mlody86
WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
Posty: 7
Rejestracja: 07 wrz 2019, 14:38
Posiadane auto: Mini R53
Lokalizacja: Lublin

Re: Ostry wałek i większe wtryski - pytanie.

Post autor: Mlody86 »

Spokojnie dojedziesz ale na oryginalnych wyryskach tylko nie przekraczaj 2,5 tys obrotów(gosciu z 1320mini tak mi powiedział), a wtryski wymień przed mapowaniem to może 1h roboty sam tak robiłem tylko ja mam na rolce -19 i +2% z wałkiem CatCam 469 i oryginalnych 270 wtryskach jeździłem miesiąc żeby silnik dotrzeć i potem dopiero na program pojechałem
Awatar użytkownika
Borówa
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 220
Rejestracja: 28 lut 2015, 07:04
Posiadane auto: R53 JCW
Lokalizacja: Kielce

Re: Ostry wałek i większe wtryski - pytanie.

Post autor: Borówa »

Dzięki za info. Muszę przemyśleć front działań.
Ubezpieczenia komunikacyjne i inne. Korzystne ceny. Wiele Towarzystw Ubezpieczeniowych. 794411003
ODPOWIEDZ