Kilka rzeczy do zrobienia w Clubman 2012 z USA
-
- Swój Człowiek
- Posty: 354
- Rejestracja: 22 sty 2015, 19:25
- Posiadane auto: F60 SD, R55 JCW
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kilka rzeczy do zrobienia w Clubman 2012 z USA
da się, ale az tak proste to nie jest. Oprocz panelu trzeba tez wymienic całą dmuchawę czyli rozebrac deske rozdzielcza i przerobic troche elektryki.
Tu jest wiecej na ten temat:
https://www.northamericanmotoring.com/f ... grade.html
Tu jest wiecej na ten temat:
https://www.northamericanmotoring.com/f ... grade.html
-
- Nowy
- Posty: 23
- Rejestracja: 15 wrz 2017, 11:19
- Posiadane auto: Mini Cooper Clubman 1.6
- Lokalizacja: Toruń
Re: Kilka rzeczy do zrobienia w Clubman 2012 z USA
Mam awarię spryskiwacza tylnej prawej szyby; na lewą płyn leci; wycieraczki obie chodzą. Próbowałem igłą robić ale nie pomogło. Płyn nie leci też w drzwi. Jakieś pomysły?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Kilka rzeczy do zrobienia w Clubman 2012 z USA
zamarzlo? uciepany przewod? popatrz czy gdzies nie cieknie plyn
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Nowy
- Posty: 23
- Rejestracja: 15 wrz 2017, 11:19
- Posiadane auto: Mini Cooper Clubman 1.6
- Lokalizacja: Toruń
Re: Kilka rzeczy do zrobienia w Clubman 2012 z USA
Nie zamarzło bo od jesieni nie działa pod autem sucho
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Kilka rzeczy do zrobienia w Clubman 2012 z USA
no to dysza syfem ci zarosla, nie wiem jak u ciebie ale wiekszosc dysz ma zaworki kierunkowe, moze sie tylko "skleil"?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Nowy
- Posty: 23
- Rejestracja: 15 wrz 2017, 11:19
- Posiadane auto: Mini Cooper Clubman 1.6
- Lokalizacja: Toruń
Re: Kilka rzeczy do zrobienia w Clubman 2012 z USA
Tak. Da się nimi ruszać. Hmm. Jak się ociepli to będę dłubał. Chyba że ktoś jakąś dziwną rzeźbę zrobił przede mną :/
-
- Nowy
- Posty: 23
- Rejestracja: 15 wrz 2017, 11:19
- Posiadane auto: Mini Cooper Clubman 1.6
- Lokalizacja: Toruń
Re: Kilka rzeczy do zrobienia w Clubman 2012 z USA
Update dla potomnych:
1. Trzeba robić instalacje pod przeciwmgłowe przód i tył bo fabrycznej nie ma (w USA nie ma obowiązku na te światła). Na panelu sterowania brak przełączników - całe szczęście bez problemu da się rozebrać ten panel i dołożyć przełączniki i ten plastik z „obrazkami”. Robocizna i materiał + kodowanie (bez dawcy w postaci panelu, reflektorów i przełączników) 300,- tył i 200-250,- przód.
2. Problem z czujnikiem oparów przy baku paliwa (taki wymysł z USA który w Europie nie istnieje) - trzeba zgrać oprogramowanie auta i „wyciąć ścieżkę odpowiedzialną za ten czujnik - 300,-
3. W międzyczasie wyskoczyła „awaria czujników w kołach” - USA mają w wentylacja i lubią padać, bo mają baterię wbudowaną - podobno tylko wymiana; na Europę ciśnienie mierzone jest wg ABS i nie stwarza problemów na przyszłość - przekodowanie 100,-
4. Spryskiwacz tylnej szyby raczej tylko kwestia czyszczenia po rozebraniu.
5. Temat ze spryskiwaczami w reflektorach przednich jeszcze nie sprawdzony, ale niewykluczone że tylko kwestia dorobienia wężyków.
W przyszłym tygodniu auto idzie do robienia.
1. Trzeba robić instalacje pod przeciwmgłowe przód i tył bo fabrycznej nie ma (w USA nie ma obowiązku na te światła). Na panelu sterowania brak przełączników - całe szczęście bez problemu da się rozebrać ten panel i dołożyć przełączniki i ten plastik z „obrazkami”. Robocizna i materiał + kodowanie (bez dawcy w postaci panelu, reflektorów i przełączników) 300,- tył i 200-250,- przód.
2. Problem z czujnikiem oparów przy baku paliwa (taki wymysł z USA który w Europie nie istnieje) - trzeba zgrać oprogramowanie auta i „wyciąć ścieżkę odpowiedzialną za ten czujnik - 300,-
3. W międzyczasie wyskoczyła „awaria czujników w kołach” - USA mają w wentylacja i lubią padać, bo mają baterię wbudowaną - podobno tylko wymiana; na Europę ciśnienie mierzone jest wg ABS i nie stwarza problemów na przyszłość - przekodowanie 100,-
4. Spryskiwacz tylnej szyby raczej tylko kwestia czyszczenia po rozebraniu.
5. Temat ze spryskiwaczami w reflektorach przednich jeszcze nie sprawdzony, ale niewykluczone że tylko kwestia dorobienia wężyków.
W przyszłym tygodniu auto idzie do robienia.
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 3
- Rejestracja: 13 sty 2018, 08:29
- Posiadane auto: Mini Clubman JCW R55
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Kilka rzeczy do zrobienia w Clubman 2012 z USA
Witam,
Odnośnie pkt. 1
Chyba to zależy od wyposażenia pojazdu, w moim r55 wymieniłem tylko panel na taki z przełącznikiem do tylnego przeciwmgielnego i wszystko działa. Z przodu halogeny były zamontowane.
Odnośnie pkt. 1
Chyba to zależy od wyposażenia pojazdu, w moim r55 wymieniłem tylko panel na taki z przełącznikiem do tylnego przeciwmgielnego i wszystko działa. Z przodu halogeny były zamontowane.
-
- Nowy
- Posty: 23
- Rejestracja: 15 wrz 2017, 11:19
- Posiadane auto: Mini Cooper Clubman 1.6
- Lokalizacja: Toruń
Re: Kilka rzeczy do zrobienia w Clubman 2012 z USA
Mechanik podobno sprawdzał i powiedział, że nie ma instalacji. Ale mówił ten co tego nie robi. Ten co ma zrobić dopiero do niego zajrzy. Wg vinu są tylko dzienne ale wiem że zderzak był wymieniony więc może jest komplet wsadzony.
-
- Nowy
- Posty: 23
- Rejestracja: 15 wrz 2017, 11:19
- Posiadane auto: Mini Cooper Clubman 1.6
- Lokalizacja: Toruń
Re: Kilka rzeczy do zrobienia w Clubman 2012 z USA
Dawno mnie tu nie było, a szukam innych ale podzielę się rozwiązaniem kilku rzeczy.
Jeśli chodzi o ten czujnik oparów okazało się że kabel był gdzieś przetarty
Jeśli chodzi o tylne przeciwmgłowe to instalacja jednak była wystarczyło rozebrać środkową konsolę, żeby dostać się do tych przełączników, wstawić ten srebrny przełącznik (na samej płytce są „guziki”), wstawić panel z ikonami świateł i zakodować.
Spryskiwacz tylnej szyby okazał się zasyfiony - rozebrałem, odmoczyłem w odkamieniaczu i zaczął działać.
Spryski od ksenonów olałem narazie, gdyż walczę z innymi rzeczami
Jeśli chodzi o ten czujnik oparów okazało się że kabel był gdzieś przetarty
Jeśli chodzi o tylne przeciwmgłowe to instalacja jednak była wystarczyło rozebrać środkową konsolę, żeby dostać się do tych przełączników, wstawić ten srebrny przełącznik (na samej płytce są „guziki”), wstawić panel z ikonami świateł i zakodować.
Spryskiwacz tylnej szyby okazał się zasyfiony - rozebrałem, odmoczyłem w odkamieniaczu i zaczął działać.
Spryski od ksenonów olałem narazie, gdyż walczę z innymi rzeczami