Newralgiczne strony Cooper S III 2.0, 192km
- treash
- Swój Człowiek
- Posty: 338
- Rejestracja: 02 cze 2016, 17:51
- Posiadane auto: Mini Cooper S 2.0 192km (na razie:)
- Lokalizacja: Wrocław
Newralgiczne strony Cooper S III 2.0, 192km
Witam,
obecnie jestem bez auta bo sprzedałem mojego Coopera S R56 (który bardzo mnie zmęczył usterkowością silnika) i zamierzam w krótkim czasie kupić F56 S-kę a z racji tego że jeździ ich już trochę czy znacie jakieś poważne jego usterki np. rozrząd, branie oleju, słabe sprzęgło, skrzynia automat itd.??? Interesuje mnie wszystko o tym silniku 2.0, 192km i skrzyni automat. Za pomoc będę bardzo wdzięczny.
PS. alternatywą jest Mazda 3 2.5 192km co warto?
obecnie jestem bez auta bo sprzedałem mojego Coopera S R56 (który bardzo mnie zmęczył usterkowością silnika) i zamierzam w krótkim czasie kupić F56 S-kę a z racji tego że jeździ ich już trochę czy znacie jakieś poważne jego usterki np. rozrząd, branie oleju, słabe sprzęgło, skrzynia automat itd.??? Interesuje mnie wszystko o tym silniku 2.0, 192km i skrzyni automat. Za pomoc będę bardzo wdzięczny.
PS. alternatywą jest Mazda 3 2.5 192km co warto?
- treash
- Swój Człowiek
- Posty: 338
- Rejestracja: 02 cze 2016, 17:51
- Posiadane auto: Mini Cooper S 2.0 192km (na razie:)
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Newralgiczne strony Cooper S III 2.0, 192km
Nikt nic nie podpowie???
-
- Nowy
- Posty: 61
- Rejestracja: 03 wrz 2010, 21:52
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Północ i Południe
Re: Newralgiczne strony Cooper S III 2.0, 192km
To nadal jeszcze młode samochody, pierwsze egzemplarze mają niecałe 5 lat. Nie słyszałem, żeby ktoś na nie narzekał. Silniki są w całości konstrukcji BMW i montują je w serii 1, 3 i chyba nawet 5. Opinie są pozytywne i na forach MINI i na forach BMW - pod względem awaryjności dzieli je przepaść od tych z R56.
Jedyne znana dotąd dolegliwość to rozszczelnianie się zbiornika płynu chłodzącego i dotyczy całej trzeciej generacji MINI.
Poliftowe (od 2018 r.) mają nowe skrzynie biegów dwusprzegłowe i są pewną niewiadomą, bo wcześniej nigdzie indziej nie występowały. Przedliftowe skrzynie to konstrukcja sprawdzona, pamiętająca jeszcze chyba pierwszą generację MINI, ale po wielu usprawnieniach po drodze. Polifty mają również GPF, co też może być jakąś wadą na dłuższą metę. Mają natomiast lepsze oprogramowanie systemu multimedialnego i prawdopodobnie jakieś poprawki przedliftów, o których nie wiem.
Sam mam polifta dopiero od 8 miesięcy i nie mam na co narzekać. Nowa skrzynia to bajka podczas jazdy.
Jedyne znana dotąd dolegliwość to rozszczelnianie się zbiornika płynu chłodzącego i dotyczy całej trzeciej generacji MINI.
Poliftowe (od 2018 r.) mają nowe skrzynie biegów dwusprzegłowe i są pewną niewiadomą, bo wcześniej nigdzie indziej nie występowały. Przedliftowe skrzynie to konstrukcja sprawdzona, pamiętająca jeszcze chyba pierwszą generację MINI, ale po wielu usprawnieniach po drodze. Polifty mają również GPF, co też może być jakąś wadą na dłuższą metę. Mają natomiast lepsze oprogramowanie systemu multimedialnego i prawdopodobnie jakieś poprawki przedliftów, o których nie wiem.
Sam mam polifta dopiero od 8 miesięcy i nie mam na co narzekać. Nowa skrzynia to bajka podczas jazdy.
- treash
- Swój Człowiek
- Posty: 338
- Rejestracja: 02 cze 2016, 17:51
- Posiadane auto: Mini Cooper S 2.0 192km (na razie:)
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Newralgiczne strony Cooper S III 2.0, 192km
Oooo i to konkretna odpowiedź na którą liczyłem, dzięki wielkie.
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 2
- Rejestracja: 01 cze 2019, 18:01
- Posiadane auto: Mini Cooper S
- Lokalizacja: Jarosław
Re: Newralgiczne strony Cooper S III 2.0, 192km
Ja mam z lutego 19. Tylko skrzynia manual. Przejechane ok. 8 tyś. Żadnych zastrzeżeń.
- treash
- Swój Człowiek
- Posty: 338
- Rejestracja: 02 cze 2016, 17:51
- Posiadane auto: Mini Cooper S 2.0 192km (na razie:)
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Newralgiczne strony Cooper S III 2.0, 192km
Dzięki wszystkim za informacje auto zakupione:) Niebiesko-biały samochód rodzinny 5d:)))
-
- Swój Człowiek
- Posty: 222
- Rejestracja: 17 kwie 2016, 22:43
- Posiadane auto: F54, F56, R50, E91.
- Lokalizacja: GD
- Kontakt:
Re: Newralgiczne strony Cooper S III 2.0, 192km
Odświeżę temat, po 300 kilometrach od wyjazdu z salonu umarła przepustnica.
Pozdro
Pozdro
www.bmw-diesel.pl
- CHSTRFLD
- Nowy
- Posty: 14
- Rejestracja: 26 lip 2020, 11:35
- Posiadane auto: R56, MPI, F56
- Lokalizacja: N PL
Re: Newralgiczne strony Cooper S III 2.0, 192km
Współczuję, 300km od nowości?!
-
- Swój Człowiek
- Posty: 222
- Rejestracja: 17 kwie 2016, 22:43
- Posiadane auto: F54, F56, R50, E91.
- Lokalizacja: GD
- Kontakt:
Re: Newralgiczne strony Cooper S III 2.0, 192km
Niestety.
Rowno tydzien po odebraniu z salonu.
Na szczęście ASO stanęło na wysokości zadania i drugiego dnia roboczego sprawne auto było do odbioru.
Pozdro!
Rowno tydzien po odebraniu z salonu.
Na szczęście ASO stanęło na wysokości zadania i drugiego dnia roboczego sprawne auto było do odbioru.
Pozdro!
www.bmw-diesel.pl
- CHSTRFLD
- Nowy
- Posty: 14
- Rejestracja: 26 lip 2020, 11:35
- Posiadane auto: R56, MPI, F56
- Lokalizacja: N PL
Re: Newralgiczne strony Cooper S III 2.0, 192km
Szczęście w nieszczęściu. To życzę kilometrów już bez podobnych (i niepodobnych) zdarzeń.