Mini 1380cc na podwójnym gaźniku - nierówna praca
Moderator: flapjck1
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 sie 2020, 20:36
- Posiadane auto: Mini 35th aniversary | 1380cc Jonspeed race engine stage4
- Lokalizacja: Śląsk
Mini 1380cc na podwójnym gaźniku - nierówna praca
Witam forumowiczów!
Czy zna ktoś magika na terenie Śląska do wyregulowania gaźników bądź zdiagnozowania powodu nierównej pracy silnika?
Wrażenie jest takie jakby palił na 3 cylindry chociaż w pewnym momencie zaczął pracować równo i po krótkiej przejażdżce okazało się, że chętnie wkręca się na obroty i równie chętnie odpycha. Niestety na następny dzień znowu pracuje dziwnie, jakby przerywał. Stąd szukam mechanika, który zerknąłby i ustawił wszystko jak należy. Silnik podobno pracował świetnie i miał 500mil od zbudowania.
Pozdrawiam serdecznie!
Radek
Czy zna ktoś magika na terenie Śląska do wyregulowania gaźników bądź zdiagnozowania powodu nierównej pracy silnika?
Wrażenie jest takie jakby palił na 3 cylindry chociaż w pewnym momencie zaczął pracować równo i po krótkiej przejażdżce okazało się, że chętnie wkręca się na obroty i równie chętnie odpycha. Niestety na następny dzień znowu pracuje dziwnie, jakby przerywał. Stąd szukam mechanika, który zerknąłby i ustawił wszystko jak należy. Silnik podobno pracował świetnie i miał 500mil od zbudowania.
Pozdrawiam serdecznie!
Radek
Re: Mini 1380cc na podwójnym gaźniku - nierówna praca
Gubi iskrę na jednym cylindrze. Nowa kopułka, palec rozdzielacza, plus przewody i świece ... Uwaga przy wymianie oznacz kolejność zapłonu. Np. pierwszy cylinder jest od strony chłodnicy, markerem piszesz na kopułce 1 , wymieniasz itd...
Sam dasz radę A strojenie na podwójnym gaźniku to nie ma fachowca .............
Darek.
Sam dasz radę A strojenie na podwójnym gaźniku to nie ma fachowca .............
Darek.
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 sie 2020, 20:36
- Posiadane auto: Mini 35th aniversary | 1380cc Jonspeed race engine stage4
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Mini 1380cc na podwójnym gaźniku - nierówna praca
Dzięki za odpowiedź,
faktycznie po wymianie świec jedna z nich po chwili pracy była okopcona na czarno, zamówiłem nową kopułkę, palec i przewody - chociaż one wydają się nowe. Zobaczymy czy to pomoże
Co do fachowca to słyszałem już opinie, że wystrojenie na podwójnym gaźniku jest bardzo trudne, bliskie niemożliwemu
faktycznie po wymianie świec jedna z nich po chwili pracy była okopcona na czarno, zamówiłem nową kopułkę, palec i przewody - chociaż one wydają się nowe. Zobaczymy czy to pomoże
Co do fachowca to słyszałem już opinie, że wystrojenie na podwójnym gaźniku jest bardzo trudne, bliskie niemożliwemu
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini 1380cc na podwójnym gaźniku - nierówna praca
ciekawe jak ci wszyscy biedni motocyklisci sobie radza, przeciez oni o zgrozo maja nawet 4 gazniki
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 sie 2020, 20:36
- Posiadane auto: Mini 35th aniversary | 1380cc Jonspeed race engine stage4
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Mini 1380cc na podwójnym gaźniku - nierówna praca
To jesteś w stanie kogoś polecić?
W zasadzie też o tym pomyślałem bo kiedyś miałem Hondę CBR na gaźnikach
W zasadzie też o tym pomyślałem bo kiedyś miałem Hondę CBR na gaźnikach
Re: Mini 1380cc na podwójnym gaźniku - nierówna praca
Wymień zapłon.. a zobaczysz co się dzieję. Strojenie 4 gaźników, jeden na cylinder to proste. Ale tu jest jeden na dwa ...
Prawidłowo, mierzymy ciśnienie na każdym cylindrze .. Rozbieramy gaźniki w proszek, weryfikacja.. Miernik podciśnienia plus przepływomierz i bawimy się kilka dni..........
Darek.
Prawidłowo, mierzymy ciśnienie na każdym cylindrze .. Rozbieramy gaźniki w proszek, weryfikacja.. Miernik podciśnienia plus przepływomierz i bawimy się kilka dni..........
Darek.
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 sie 2020, 20:36
- Posiadane auto: Mini 35th aniversary | 1380cc Jonspeed race engine stage4
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Mini 1380cc na podwójnym gaźniku - nierówna praca
Wczoraj zamówiłem, przewody, kopułkę i palec, wszystko przyjdzie w poniedziałek najprawdopodobniej więc dam znać. Wczoraj dla odmiany wszystko działało dobrze więc pośmigaliśmy z bananem na twarzy . Pojechaliśmy na przegląd ale niestety poziom spalin za duży, aż się alarm i wentylatory na stacji załączyły no i parę innych pierdół
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini 1380cc na podwójnym gaźniku - nierówna praca
Jakie gaźniki i kolektor masz w tym silniku?
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 sie 2020, 20:36
- Posiadane auto: Mini 35th aniversary | 1380cc Jonspeed race engine stage4
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Mini 1380cc na podwójnym gaźniku - nierówna praca
Posłużę się specyfikacją angielską
The engine spec is:
1380cc Stage 4 Engine and Gearbox
A+ block bored to 73.5mm
Powermax 73.5mm pistons fitted to balanced conrods
Reground crankshaft with ACL bearings (+010 mains and big ends)
Kent 286 X drilled camshaft, duplex timing kit
Stage 4 cylinder head 37mm inlet, 30mm exhaust valves, 200lbs double valve springs
Turbo Verto clutch kit with std verto flywheel
Rebuilt gearbox with central oil pickup pipe
Compression ratio 10.3:1
twins SU’s
The engine spec is:
1380cc Stage 4 Engine and Gearbox
A+ block bored to 73.5mm
Powermax 73.5mm pistons fitted to balanced conrods
Reground crankshaft with ACL bearings (+010 mains and big ends)
Kent 286 X drilled camshaft, duplex timing kit
Stage 4 cylinder head 37mm inlet, 30mm exhaust valves, 200lbs double valve springs
Turbo Verto clutch kit with std verto flywheel
Rebuilt gearbox with central oil pickup pipe
Compression ratio 10.3:1
twins SU’s
Re: Mini 1380cc na podwójnym gaźniku - nierówna praca
Ale nie odpowiedziałeś ,,Jakie gaźniki i kolektor masz w tym silniku?,, Igła , sprężyna , kolektor ...........
Napisz priv do se7ven... Zadzwoń.. Przerabiał temat ..
Darek,
Napisz priv do se7ven... Zadzwoń.. Przerabiał temat ..
Darek,
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini 1380cc na podwójnym gaźniku - nierówna praca
I powie : włóż webera albo dellorto
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- lilek
- Super użytkownik
- Posty: 1142
- Rejestracja: 05 lut 2012, 11:38
- Posiadane auto: Wściekły Mini Honda
Mini Cooper Silverstone, Mini Cooper Blue Star - Lokalizacja: CK
- Kontakt:
Re: Mini 1380cc na podwójnym gaźniku - nierówna praca
Podał w specyfikacji anglojęzycznej że ma podwójne SU, nie podał tylko jakie czy HS 2, HS 4 czy HS 6? owszem nie podał również jakie ma igły, ale pewnie nie wie bo i skąd? przecież gaźników nie rozbierał bo nie umie jak można wywnioskować z jego posta:-)
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 sie 2020, 20:36
- Posiadane auto: Mini 35th aniversary | 1380cc Jonspeed race engine stage4
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Mini 1380cc na podwójnym gaźniku - nierówna praca
Moja wiedza skończyła się na 67 roku... HS2 Fabrycznie są dostępne ...... 3 rodzaje igieł , trzy rodzaje tłoczka ( ten pod dzwonem ) waga inna .. 3 rodzaje sprężyny .... I jety luz ... osiowy , plus nakrętka ta w gaźniku. Wysokość .. Plus luz przepustnicy....
Wytrwałości i determinacji ..
Darek.
Wytrwałości i determinacji ..
Darek.
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad