Witajcie,
Mam problem, który niestety trochę zaczyna się pogłębiać, a chciałbym go jak najszybciej wyeliminować. Chodzi o zawieszenie, które zaczęło przy poprzecznych nierównościach wydawać niemiłe uderzenia odczuwalne na całym nadwoziu - więc pierwsza myśl - zawieszenie auta - wymiana na nowe (przebieg 88 kkm i faktycznie prawy amorek był mokry - ale trzymał - mam wydruk z SKP, ale wymieniłem dla świętego spokoju). Potem doszła dodatkowa oznaka, przy włączonym start-stop podczas uruchamiania pojawiała się podobna wibracja odczuwalna na całym nadwoziu. Stąd pomysł na poduszkę silnika/skrzyni. Zwiedziłem kilka serwisów, ale niestety każdy u którego byłem oprócz rozpoczęcia rozmowy, że koszt to minimum 5k i to na bank zawieszenie - niczego nie wniósł. Aktualnie jestem po wymianie zawieszenia i objaw jest nadal, nieco mnie odczuwalny ale jest. Prawdą jest, ze zawieszenie przez pierwszy okres swojego życia dostało w kość, bo codziennie kilkukrotnie przemierzało odcinek ok 700 m po bardzo wyboistej drodze szutrowej. Czy miał ktoś podobne doświadczenia?
Pozdrawiam
Jurek
Zawieszenie silnika Mini Cooper S 2,0 192KM
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 4
- Rejestracja: 05 lip 2021, 11:13
- Posiadane auto: Mini Cooper S 2,0
- Lokalizacja: Warsaw
Re: Zawieszenie silnika Mini Cooper S 2,0 192KM
No i temat się rozwiązał, padła poduszka od silnika, koszt 1000 z wymianą .
J.
J.
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 4
- Rejestracja: 29 kwie 2017, 16:02
- Posiadane auto: F56 3d AT Deep Blue
- Lokalizacja: Wadowice
Re: Zawieszenie silnika Mini Cooper S 2,0 192KM
Miałem wymianę poduszki silnika po 3 latach i przebiegu 9 tys km,wymienili gratis.