Silnik 1380

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Remik8801
Nowy
Nowy
Posty: 15
Rejestracja: 27 lut 2017, 14:15
Posiadane auto: Austin Mini 1989
Lokalizacja: Bydgoszcz

Silnik 1380

Post autor: Remik8801 »

Witam chciałbym się dowiedzieć trochę o silniku 1380 jaka ma opinię czy jest lepszy od 1275spi. Jeśli ktoś posiada to proszę o opinie bo mam ofertę kupna i nie wiem czy się skusić na niego.
Dzięki
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Silnik 1380

Post autor: flapjck1 »

1380 to rozwiert 1275

czy lepszy? zasadniczo tak: wieksza pojemnosc to wiecej mocy i momentu - ale nie ma nic za darmo, latwiejszy do przegrzania, bardziej podatny na usterke uszczelki pod glowica, no i jak blok zostanie zajechany to nie nadaje sie juz na zaden rozwiert czy tez szlif
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
lilek
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1142
Rejestracja: 05 lut 2012, 11:38
Posiadane auto: Wściekły Mini Honda
Mini Cooper Silverstone, Mini Cooper Blue Star
Lokalizacja: CK
Kontakt:

Re: Silnik 1380

Post autor: lilek »

flapjck1 pisze:1380 to rozwiert 1275

czy lepszy? zasadniczo tak: wieksza pojemnosc to wiecej mocy i momentu - ale nie ma nic za darmo, latwiejszy do przegrzania, bardziej podatny na usterke uszczelki pod glowica, no i jak blok zostanie zajechany to nie nadaje sie juz na zaden rozwiert czy tez szlif

Ewentualnie na tulejowanie :) ale jest ryzyko przesunięcia tulei w bloku jeśli będzie nadal mocno przegrzewany :shock:
Awatar użytkownika
lilek
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1142
Rejestracja: 05 lut 2012, 11:38
Posiadane auto: Wściekły Mini Honda
Mini Cooper Silverstone, Mini Cooper Blue Star
Lokalizacja: CK
Kontakt:

Re: Silnik 1380

Post autor: lilek »

lilek pisze:
flapjck1 pisze:1380 to rozwiert 1275

czy lepszy? zasadniczo tak: wieksza pojemnosc to wiecej mocy i momentu - ale nie ma nic za darmo, latwiejszy do przegrzania, bardziej podatny na usterke uszczelki pod glowica, no i jak blok zostanie zajechany to nie nadaje sie juz na zaden rozwiert czy tez szlif

Ewentualnie na tulejowanie :) ale jest ryzyko przesunięcia tulei w bloku jeśli będzie nadal mocno przegrzewany :shock:
Ja osobiscie preferuję std 1275 :D
Awatar użytkownika
hillman
Wiarus
Wiarus
Posty: 514
Rejestracja: 13 lut 2013, 17:18
Posiadane auto:
Lokalizacja: lublin

Re: Silnik 1380

Post autor: hillman »

Jeden sezon, jeden silnik..... Ale kto bogatemu zabroni :)
Darek.
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
ODPOWIEDZ