Błedy Mini Cooper S R56

R55, R56, R57, R58, R59, R60 & R61

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Skuty
WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
Posty: 3
Rejestracja: 05 sie 2021, 13:46
Posiadane auto: Mini Cooper S R56
Lokalizacja: Wrocłąw

Błedy Mini Cooper S R56

Post autor: Skuty »

Siema,

Niedawno kupiłem sobie zabawkę do jazdy po mieście...
Mini Cooper S R56, 129KW z 2009r - wersja amerykańska.

Zrobiłem pełny serwis, wymieniłem olej, wszystkie filtry, płyn chłodniczy oraz klocki hamulcowe i dostał nowy akumulator.

Po 2 tyg zaczęły sypać się błędy i żaden mechanik w mojej okolicy nie wie co to może być...nie uśmiecha mi się jechać do BMW na diagnozę bo nie swędzi mnie 500zł.

Kody błędów poniżej:
P0128
2E1C
2F07
2B64
A868
C913
604E
6055
6056
6057
6114
931A
E72F
E739
E72B

Auto jeździ normalnie, nie traci mocy. Spalanie ma ok 12l/100km, przy mojej jeździe to dobry wynik, ostatnie auto paliło 20:)
Co jakiś czas wyskakuje kontrolka silnika i wszystkie błędy się powtarzają.

Jedyne co nie działa to wskaźnik paliwa, a dokładniej czasem działa a czasem nie - żyje własnym życiem

Macie jakiś pomysł co to może być?
Kreinto
Nowy
Nowy
Posty: 74
Rejestracja: 01 maja 2021, 22:05
Posiadane auto: Countryman R60
Lokalizacja: Białystok

Re: Błedy Mini Cooper S R56

Post autor: Kreinto »

P0128 - płyn chłodzący nie osiąga temperatury roboczej.
2E1C - brak komunikacji z alternatorem.
2F07 - mechaniczny problem z termostatem.
2B64 - lewe powietrze w dolocie.
A868 - nie wiem na pewno. Może być coś z ogrzewaniem szyby przedniej jeśli jest.
C913 - brak kontaktu z czujnikiem światła i deszczu.
604E - problem z układem kontroli ciśnienia w oponach.
6055 - błąd czujnika ciśnienia prawego, przedniego koła.
6056 - j.w. tylnego, lewego koła.
6057 - j.w. tylnego, prawego koła.
6114 - coś ze wspomaganiem kierownicy.
931A - usterka czujnika poziomu paliwa.
E72F - coś z układem ogrzewania i klimatyzacji.
E739 - brak komunikacji DME ze sterownikiem układu klimatyzacji i ogrzewania.
E72B - coś z klimą po stronie pasażera.
Tak na szybko top wygląda, że termostat może być uwalony, ktoś wymienił szybę czołową na niewłaściwą, bez ogrzewania i czujnika deszczu i świateł, brakuje czujników ciśnienia w kołach albo baterie się skończyły i coś z klimą nie tak. Do tego regulator napięcia nie ma kontaktu z DME.
ODPOWIEDZ