

Moderator: flapjck1
musisz wyrownac wysokosci flansz, albo spilowac albo nadspawac inaczej bedzie ci wyrywac szpilkiKonrad K_2 pisze:a ja mam problem bo mocowanie wydechu i dolotu jest na innej wysokosci i jakbym mocno dokrecil to skosi sruby a jak mocno nie dokrece to puszcza i co tu poczac
Albo wyrzeźbić sobie odpowiednie podkładki- schodkowe.flapjck1 pisze:
musisz wyrownac wysokosci flansz, albo spilowac albo nadspawac inaczej bedzie ci wyrywac szpilki
Chciałem mocno przekląć, ale się powstrzymałem, największą krzywdą jest nie stosować uszczelek tylko silikon.Jeżeli ty w maluchu zakładałeś głowice na silikon to Ty jesteś niezły Rambo - ciekawi mnie po co? żeby ci powietrzegdzieś nie doleciało?rambo_3m pisze:Uszczelnić silikonem wysokotemperaturowym - taki czerwony - do dostania w sklepach motoryzacyjnych - w razie czego taki silikon zastępuje każdą uszczelkę w samochodzie. W maluchu kiedyś używałem go jako uszczelki pod głowicą i pod kolektorem - nigdy nie było problemów, przedmuchów i działało doskonale.
Ja teżmonsterk pisze:Chciałem mocno przekląć, ale się powstrzymałem,rambo_3m pisze:Uszczelnić silikonem wysokotemperaturowym - taki czerwony - do dostania w sklepach motoryzacyjnych - w razie czego taki silikon zastępuje każdą uszczelkę w samochodzie. W maluchu kiedyś używałem go jako uszczelki pod głowicą i pod kolektorem - nigdy nie było problemów, przedmuchów i działało doskonale.
A co się z nim dziejesidi pisze:To i ja się zapytam, jeśli jest temat o tulejkach i mocowaniach silnika.
Jakie poduszki beda mi potrzebne żeby silnik trzymał sie samochodu?