Problemy z zapalaniem... help needed :)

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Problemy z zapalaniem... help needed :)

Post autor: AleXander »

Witam,

Mam taki mały problemik. Przy przekręcaniu kluczyka na pozycje 3 (rozruch) nic się nie dzieje. Kontrolka lekko przygasa, silnik/rozrusznik nawet nie cyknie. Nawet przy zwieraniu stacyjki na krótko nic się nie dzieje.

Akumulator jest nowy i przy odpalaniu na krótko na rozruszniku silnik kręci i odpala. Tylko jak zgaśnie na światłach albo gdzieś to głupio mi wysiadać i znów pakować ten śrubokręt w grill.


Czy ktoś miał takie doświadczenia lub wie co to padło (znowu) w moim Mini? :???:


pozdrawiam
Alek
bartek

Re: Problemy z zapalaniem... help needed :)

Post autor: bartek »

1:brak masy
2:akumulator
3:rozrusznik (zawieszone sczotki?)
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Problemy z zapalaniem... help needed :)

Post autor: se7ven »

bartek pisze:1:brak masy
2:akumulator
3:rozrusznik (zawieszone sczotki?)

Jak by tak było to by w ogóle nie zakręcił - czytaj dokładnie post a potem jak wiesz stawiaj właściwą diagnozę.

Wg mnie coś się dzieje z elektromagnesem albo z przewodem do niego ze stacyjki. Inne rzeczy są praktycznie do pominięcia.
bartek

Re: Problemy z zapalaniem... help needed :)

Post autor: bartek »

masa moze " ginac" czasami i powinienes to wiedziec.
chyba.....
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Problemy z zapalaniem... help needed :)

Post autor: Sadam »

zdecydowanie tak jak Piotr pisał, już Ci chyba pisałem na gg nawet :) śrubokręt to świetny patent :D tylko ludzie dziwnie patrzą

dokładnie to samo miałem najpierw wymieniłem rozrusznik, potem magnes i na koniec chyba dopiero zainteresowałem się dobrym przepływem prądu na kabelku ze stacyjki, pomogło
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
ODPOWIEDZ