Witam,
Mam taki mały problemik. Przy przekręcaniu kluczyka na pozycje 3 (rozruch) nic się nie dzieje. Kontrolka lekko przygasa, silnik/rozrusznik nawet nie cyknie. Nawet przy zwieraniu stacyjki na krótko nic się nie dzieje.
Akumulator jest nowy i przy odpalaniu na krótko na rozruszniku silnik kręci i odpala. Tylko jak zgaśnie na światłach albo gdzieś to głupio mi wysiadać i znów pakować ten śrubokręt w grill.
Czy ktoś miał takie doświadczenia lub wie co to padło (znowu) w moim Mini?
pozdrawiam
Alek
Problemy z zapalaniem... help needed :)
Moderator: flapjck1
Re: Problemy z zapalaniem... help needed :)
1:brak masy
2:akumulator
3:rozrusznik (zawieszone sczotki?)
2:akumulator
3:rozrusznik (zawieszone sczotki?)
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Problemy z zapalaniem... help needed :)
bartek pisze:1:brak masy
2:akumulator
3:rozrusznik (zawieszone sczotki?)
Jak by tak było to by w ogóle nie zakręcił - czytaj dokładnie post a potem jak wiesz stawiaj właściwą diagnozę.
Wg mnie coś się dzieje z elektromagnesem albo z przewodem do niego ze stacyjki. Inne rzeczy są praktycznie do pominięcia.
Re: Problemy z zapalaniem... help needed :)
masa moze " ginac" czasami i powinienes to wiedziec.
chyba.....
chyba.....
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Problemy z zapalaniem... help needed :)
zdecydowanie tak jak Piotr pisał, już Ci chyba pisałem na gg nawet śrubokręt to świetny patent tylko ludzie dziwnie patrzą
dokładnie to samo miałem najpierw wymieniłem rozrusznik, potem magnes i na koniec chyba dopiero zainteresowałem się dobrym przepływem prądu na kabelku ze stacyjki, pomogło
dokładnie to samo miałem najpierw wymieniłem rozrusznik, potem magnes i na koniec chyba dopiero zainteresowałem się dobrym przepływem prądu na kabelku ze stacyjki, pomogło
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas