Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
makrojal
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 197
Rejestracja: 21 lut 2005, 17:31
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: makrojal »

Tomek_K. pisze:
Sadam pisze:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

w takim razie kup S3

mini zawsze będzie awaryjne, nawet seryjne

W koncu to brytyjczyk. :lol:


ale jak wsadzisz silnik z Hondy, zmienisz zawieszenie itd. to z brytyjczyka zostaną tylko gnijące blachy :grin: , a to się trochę czasu psuje :lol: :lol:
Awatar użytkownika
czestermo
Zarząd
Zarząd
Posty: 1393
Rejestracja: 29 sty 2005, 12:06
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: czestermo »

błagam kup sobie inny samochod niz mini!!!
sądu nie ma... ale wyrok wydany na wieczność, z ogólnego też mnie wyrzucą;-)
Wedymin

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: Wedymin »

Saint pisze:Można pójść do fryzjera, albo strzelić klocka- zawsze to kilogramy do przodu :D
Szyby na poliwęglan, drzwi, front, bagażnik ze szkła, lekkie kółka, alu zaciski... i tego typu bajery.W sumie to ja się nie znam.


Można se jeszcze liposakszyn zrobić :mrgreen:

[ Dodano: Czw 28 Lut, 2008 ]
Tomek_K. pisze:Przestraszyles mnie troche z ta awaryjnosci, wprawdzie bedzie to moj drugi samochod, ale ja nie jestem przyzwyczajony do usterek - od osmiu lat mam japonskie samochody i nie mialem do tej pory z nimi wiekszych klopotow.



Trochę się za kolegami powtórzę: Mini nie kupuje się ze względu na bezawaryjność.
Zresztą, jak Tobie wg planów z Mini sama buda zostanie (i to nie cała) to gdziesz masz mieć te usterki? Na dachu? :roll:
Ostatnio zmieniony 28 lut 2008, 14:21 przez Wedymin, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: Saint »

Chłopaki... yyyy..... jaka awaryjność ? :???: nie straszcie mnie.
Zawodowy Szyderca
Awatar użytkownika
icemac
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1775
Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: icemac »

Saint pisze:Chłopaki... yyyy..... jaka awaryjność ? :???: nie straszcie mnie.


awaria za awarią i na dodatek awarią poganiana :twisted:

P.S.
cóż począć większość ma widowsa :mrgreen:

P.S.2
mini ma się dla lansu, coby powoli sunąć po mieście, a nie pędzić jak niektórzy po niedziurawych nielicznych odcinkach dróg.

Niech pospólstwo się patrzy jak się inni lansują w swoich małych, "powolnych" maszynach :cool:
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze :twisted:
Tomek_K.

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: Tomek_K. »

Kto ma najmocniejsze Mini Classic na forum?
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: Sadam »

po oficjalnych pomiarach na hamowni?

to zdaje się, że ja - moc masz niżej :D
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Tomek_K.

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: Tomek_K. »

Sadam pisze:po oficjalnych pomiarach na hamowni?

to zdaje się, że ja - moc masz niżej :D


A wiesz kto w Polsce buduje/odbudowuje silniki do Mini? Schodzac na ziemie zaczynam myslec o 1.3Turbo o mocy 100KM z litra.
Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: Beny »

Tomek_K. pisze:
Sadam pisze:po oficjalnych pomiarach na hamowni?

to zdaje się, że ja - moc masz niżej :D


A wiesz kto w Polsce buduje/odbudowuje silniki do Mini? Schodzac na ziemie zaczynam myslec o 1.3Turbo o mocy 100KM z litra.


zaglądnij na stronę www.markfive.republika.pl , chyba robią jakieś turbo teraz :)
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Tomek_K.

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: Tomek_K. »

macko pisze:tzn chcesz 1.3 Turbo o mocy 130 KM czy 100 KM z litrówki? Jeżeli chcesz dłubać poczciwą litrówkę, to jest ponoć niewinna przeróbka, która podnosi moc takiego miniacza:
http://www.turbo-mini.com/62147.html

maciek

Chce 1.3 Turbo o mocy 130KM czyli 100KM z litra. :wink:

Cos takiego.
Awatar użytkownika
icemac
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1775
Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: icemac »

Tomek_K. pisze:Chce 1.3 Turbo o mocy 130KM czyli 100KM z litra. :wink:


aleś przeliczył :mrgreen:

to nie suzuki wagon r+ gdzie z litra masz 101KM - trochę nie ta generacja silników, ale cóż ...

robisz co chcesz
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze :twisted:
Wedymin

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: Wedymin »

Tomek_K. pisze: Cos takiego.


A czemu nie TO ?

Chyba bliższe Twojemu celowi, nie? 170 KM...
tess

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: tess »

Witam
Pozwolę sobie wtrącić swoje trzy grosze. Z silnikiem mini jest jeden problem, trzy punkty podparcia wału, tak jak w maluchu. Teoretycznie można różne sztuki robić i dochodzić nawet do 200km, nie jest to specjalny problem techniczny. Problemem jest wał który po prostu tego nie wytrzyma. Oczywiście istnieją wały kute i o grubszych czopach, które są wytrzymalsze od standardu ale cudów nie ma. Moim skromnym zdaniem w miarę bezpieczna dla tego silnika, ze standardowym wałem, moc to około 100km. Im wyżej z mocą poza tą granice tym większe szanse na złamanie wału i totalną demolkę. Tak kiedyś było z naszymi poczciwymi fiatami 125 w sporcie, kto nie przesadził za bardzo powyżej 100km, ten spokojnie kończył rajd, jeśli oczywiście nie wypakował. Ci którzy szli ostro powyżej tej granicy mocy, jechali szybciej, ale krócej, z reguły kończąc przed metą, z powodu awarii silnika. Oczywiście nie znaczy to że nie można zrobić silnika np. 130 konnego i delikatnie go eksploatując, cieszyć się nim długo, ale mając taki motor ciężko jest go nie deptać. Z drugiej strony jeśli ten silnik będzie miał wał, korby i tłoki kute powinien spokojnie wytrzymać, nawet ostrą drogową eksploatacje.
Pozdrawiam
Wojtek
Wedymin

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: Wedymin »

A center main strap, czy jak tam to się nazywa? Nie wzmacnia podparcia wału? :roll:
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: flapjck1 »

wzmacnia, ale w ograniczonym zakresie

nic nie zastapi 5ciu podpor
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Zablokowany