Projekt Mini 177 by TAD
Moderator: flapjck1
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Projekt Mini 177 by TAD
TAD, Wymień drążki reakcyjne.
Adaś, to się nazywa "okładzina"
Adaś, to się nazywa "okładzina"
Zawodowy Szyderca
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Projekt Mini 177 by TAD
spadaj przypomnieć sobie nie mogłem
a drążek faktycznie krzywy, a i jeszcze gumki pomalowane
a drążek faktycznie krzywy, a i jeszcze gumki pomalowane
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Projekt Mini 177 by TAD
troche "po bandzie" to malowanie - bedziesz mial problemy pozniej
- dawid
- Super użytkownik
- Posty: 1263
- Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: Projekt Mini 177 by TAD
Konrad K_2 pisze:troche "po bandzie" to malowanie - bedziesz mial problemy pozniej
robiony na sztuke na allegro
Re: Projekt Mini 177 by TAD
Konrad K_2 pisze:troche "po bandzie" to malowanie - bedziesz mial problemy pozniej
była promocja na farbę, będzie i na rozpuszczalnik
Re: Projekt Mini 177 by TAD
Witam Wszystkich-@@@
Idę na osiecz Tad'owi
do wszystkich zainteresowanych sprawą Mini,auta kolegi TAD'a
te elementy,które zapewne Wam pokazał TAD,są dopiero we wstępnej fazie "Obróbki",a że mają nałożony podkład,to chyba raczej nie przeszkadza w następnych czynnościach renowacyjnych-???
Po piaskowaniu takie "żelazne graty" długo by nie poleżały,no nie-?Zaraz byłyby rude.
Poza tym,okładziny hamulców nie są wcale pomalowane,a troszkę "liżnięte" po krawędziach podkładem,,,nic "Im" nie będzie.Będą w 100% hamowac-!!!
Co do,cyt,: >a drążek faktycznie krzywy, a i jeszcze gumki pomalowane <
wypowiedż jednego z kolegów,to drążek wystarczy sprostowac,a gumka chyba raczej nie utrudni jazdy autem-;takie niuanse zostawiam na koniec prac renowacyjnych.Kropka farby na gumce przy drążku,czy plamka na rureczce od przewodów hamulcowych,,,
Chyba każdemu "Coś" skapnie z pistoletu,lub pędzla,no nie-?Nie ma powodu do obaw-Koledzy-!!!Wypowiecie się po zakończeniu moich prac nad tym Miniakiem,a wtedy będę bardzo Wam zobowiązany,jeśli udzielicie mi fachowych porad i wskażecie,gdzie popełniłem błąd-O.K.-???Pozdrawiam Was Wszystkich i cieszę się,że jesteście z Nami,,,bye,,,Darek N.
Idę na osiecz Tad'owi
do wszystkich zainteresowanych sprawą Mini,auta kolegi TAD'a
te elementy,które zapewne Wam pokazał TAD,są dopiero we wstępnej fazie "Obróbki",a że mają nałożony podkład,to chyba raczej nie przeszkadza w następnych czynnościach renowacyjnych-???
Po piaskowaniu takie "żelazne graty" długo by nie poleżały,no nie-?Zaraz byłyby rude.
Poza tym,okładziny hamulców nie są wcale pomalowane,a troszkę "liżnięte" po krawędziach podkładem,,,nic "Im" nie będzie.Będą w 100% hamowac-!!!
Co do,cyt,: >a drążek faktycznie krzywy, a i jeszcze gumki pomalowane <
wypowiedż jednego z kolegów,to drążek wystarczy sprostowac,a gumka chyba raczej nie utrudni jazdy autem-;takie niuanse zostawiam na koniec prac renowacyjnych.Kropka farby na gumce przy drążku,czy plamka na rureczce od przewodów hamulcowych,,,
Chyba każdemu "Coś" skapnie z pistoletu,lub pędzla,no nie-?Nie ma powodu do obaw-Koledzy-!!!Wypowiecie się po zakończeniu moich prac nad tym Miniakiem,a wtedy będę bardzo Wam zobowiązany,jeśli udzielicie mi fachowych porad i wskażecie,gdzie popełniłem błąd-O.K.-???Pozdrawiam Was Wszystkich i cieszę się,że jesteście z Nami,,,bye,,,Darek N.
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Projekt Mini 177 by TAD
a ja bym prosił o zmianę tematu na bardziej pasujący do regulaminu
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Projekt Mini 177 by TAD
to że podkładem zrobione itd to bardzo dobrze i jeśli jeszcze będzie poprawiane to jeszcze lepiej, ale do malowania to się wszystko rozbiera na części pierwsze, bo w przeciwnym razie to będzie niedomalowane i tamto...
drążek naprostować to nie jest taka prosta sprawa, szczęki przed malowaniem można okleić papierem, wahacze tylne są z ośkami i całyma mocowaniami, trochę z Mini do czynienia miałem także wydaje mi się, że nie u dało się rozkręcić więc został popryskany tak jak go właśnie na zdjęcie widać, tulejki i gumki można na czas malowania zdjąć, cewkę da się wyciągnąć z obejmy i można malować osobno, piasta przednie (zwrotnica) jest też pryśnięta w środku na łożysku (tak mi to ze zdjęcia wygląda) rozrusznik pomalowany w całości łącznie z częścią która wchodzi w obudowę koła zamachowego i sprzęgła (zębatka i tak się podrapie i syf z farby zostanie w środku, a sprężynka i inne części powinny się ruszać swobodnie, a farba jak wiadomo klei) no i jeszcze wszystkie gwinty zapaprane farbą... śrubki będzie się wkręcać ciężko...
także fajnie, że wszystko jest malowane, ale ja mam kilka swoich ale...
drążek naprostować to nie jest taka prosta sprawa, szczęki przed malowaniem można okleić papierem, wahacze tylne są z ośkami i całyma mocowaniami, trochę z Mini do czynienia miałem także wydaje mi się, że nie u dało się rozkręcić więc został popryskany tak jak go właśnie na zdjęcie widać, tulejki i gumki można na czas malowania zdjąć, cewkę da się wyciągnąć z obejmy i można malować osobno, piasta przednie (zwrotnica) jest też pryśnięta w środku na łożysku (tak mi to ze zdjęcia wygląda) rozrusznik pomalowany w całości łącznie z częścią która wchodzi w obudowę koła zamachowego i sprzęgła (zębatka i tak się podrapie i syf z farby zostanie w środku, a sprężynka i inne części powinny się ruszać swobodnie, a farba jak wiadomo klei) no i jeszcze wszystkie gwinty zapaprane farbą... śrubki będzie się wkręcać ciężko...
także fajnie, że wszystko jest malowane, ale ja mam kilka swoich ale...
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Projekt Mini 177 by TAD
poprę Adama:
- najpierw sprawdzamy czy nie ma luzów
- rozkręcamy
- jak są luzy to wymieniamy
- malujemy
- składamy
- montujemy
no i dopiero jeździmy
P.S.
ale każdy robi jak mu pasuje, nie obrażając nikogo
- najpierw sprawdzamy czy nie ma luzów
- rozkręcamy
- jak są luzy to wymieniamy
- malujemy
- składamy
- montujemy
no i dopiero jeździmy
P.S.
ale każdy robi jak mu pasuje, nie obrażając nikogo
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze
- rogal
- Super użytkownik
- Posty: 1069
- Rejestracja: 05 sty 2005, 15:10
- Posiadane auto: 6 x MINI
- Lokalizacja: EŁK
- Kontakt:
Re: Projekt Mini 177 by TAD
... a jacy wy wszyscy mądrzy:) jak się czyjeś auto obgaduje.
pozdrawiam
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Projekt Mini 177 by TAD
rogal pisze:... a jacy wy wszyscy mądrzy:) jak się czyjeś auto obgaduje.
ja tam swoje też obgaduję
i niech inni też obgadują :>
ale tak na serio jak się robi coś od podstaw to chyba lepiej zrobić dobrze, niż później to jeszcze raz przechodzić - moje zdanie
P.S.
koniec OT - bardzo ładny srebrny kolorek
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Projekt Mini 177 by TAD
Darek, powiem tylko tak: odkształcenie plastyczne i pęknięcie zmęczeniowe.
Każdy robi jak uważa.
Pozdrawiam
Każdy robi jak uważa.
Pozdrawiam
Zawodowy Szyderca
Re: Projekt Mini 177 by TAD
Witam Wszystkich;
Bardzo mnie cieszy,że tak dużo ludzi udziela mnie porad,a także i krytyki.Krytyka ma to do siebie,że albo "Ją" ktoś weżmie do serca,albo pójdzie własną drogą,"Ją" pomijając.Kolega "Rogal" bardzo trafnie się wypowiedział,cyt.> a jacy wy wszyscy mądrzy:) jak się czyjeś auto obgaduje.<
I dalsza Jego wypowiedż też sensowna,bo te wszystkie porady,wskazówki a także i krytyka,powinny uczyc młodych ludzi sumiennej,dokładnej pracy,która póżniej da i satysfakcję,a także samozadowolenie.Wszyscy z Was,którzy weszli w ten temat,(choc kol."icemac" zażądał):
>a ja bym prosił o zmianę tematu na bardziej pasujący do regulaminu<,,,
są b.spostrzegawczymi forumowiczami,ponieważ zauważają najdrobniejsze uchybienia i niedociągnięcia z mojej strony,ale to się "Im" chwali.Jest co prawda trochę ludzi,którzy są jakby trochę nadgorliwi,ale to inna kwestia sprawy.Stwierdzenie co niektórych,że jakiś element należy wymienic,bo załóżmy jest trochę "krzywy"-jest i dobre,ale nie do końca,bo przy renowacji takiego auta,a i nie tylko takiego,jeśli do niego podchodzi się z sercem,to oprócz serca trzeba miec też i ważniejszy argument,czyli KASĘ-!!!Jeśli Ktoś z Was,przy takich pracach zauważy,że jakiś detal jest trochę pordzewiały,ma gdzieś ryskę,zadrapanie,czy trochę odkształcony- to leci od razu po NOWY-???Śmiem sądzic,że NIE-!Mimo wszystko dzięki Wam za trafne uwagi,porady i wskazówki,bo przecież sam o to Was proszę.Dla ciekawości powiem,że moja praca przy tej renowacji jest o tyle utrudniona,że ja jestem w tym przypadku tylko wykonawcą,bo "zleceniodawca" i właściciel auta,jest poza granicami Polski.Robię to,co umiem i mogę wraz z czynnikami finasowymi.
Gwoli ciekawości powiem,że takie prace wykonuję tylko z zamiłowania do mororyzacji,a zaczynałem w roku 1957 "grzebiąc" przy Ojca Skodzie typ "Spartak".Tak że ponad lat 40 jestem w temacie remontu aut różnych marek.Dzięki Wam Wszystkim za fachowe porady,pozdrawiam i oczekuję na dalsze,miłego dnia---Darek N.
Bardzo mnie cieszy,że tak dużo ludzi udziela mnie porad,a także i krytyki.Krytyka ma to do siebie,że albo "Ją" ktoś weżmie do serca,albo pójdzie własną drogą,"Ją" pomijając.Kolega "Rogal" bardzo trafnie się wypowiedział,cyt.> a jacy wy wszyscy mądrzy:) jak się czyjeś auto obgaduje.<
I dalsza Jego wypowiedż też sensowna,bo te wszystkie porady,wskazówki a także i krytyka,powinny uczyc młodych ludzi sumiennej,dokładnej pracy,która póżniej da i satysfakcję,a także samozadowolenie.Wszyscy z Was,którzy weszli w ten temat,(choc kol."icemac" zażądał):
>a ja bym prosił o zmianę tematu na bardziej pasujący do regulaminu<,,,
są b.spostrzegawczymi forumowiczami,ponieważ zauważają najdrobniejsze uchybienia i niedociągnięcia z mojej strony,ale to się "Im" chwali.Jest co prawda trochę ludzi,którzy są jakby trochę nadgorliwi,ale to inna kwestia sprawy.Stwierdzenie co niektórych,że jakiś element należy wymienic,bo załóżmy jest trochę "krzywy"-jest i dobre,ale nie do końca,bo przy renowacji takiego auta,a i nie tylko takiego,jeśli do niego podchodzi się z sercem,to oprócz serca trzeba miec też i ważniejszy argument,czyli KASĘ-!!!Jeśli Ktoś z Was,przy takich pracach zauważy,że jakiś detal jest trochę pordzewiały,ma gdzieś ryskę,zadrapanie,czy trochę odkształcony- to leci od razu po NOWY-???Śmiem sądzic,że NIE-!Mimo wszystko dzięki Wam za trafne uwagi,porady i wskazówki,bo przecież sam o to Was proszę.Dla ciekawości powiem,że moja praca przy tej renowacji jest o tyle utrudniona,że ja jestem w tym przypadku tylko wykonawcą,bo "zleceniodawca" i właściciel auta,jest poza granicami Polski.Robię to,co umiem i mogę wraz z czynnikami finasowymi.
Gwoli ciekawości powiem,że takie prace wykonuję tylko z zamiłowania do mororyzacji,a zaczynałem w roku 1957 "grzebiąc" przy Ojca Skodzie typ "Spartak".Tak że ponad lat 40 jestem w temacie remontu aut różnych marek.Dzięki Wam Wszystkim za fachowe porady,pozdrawiam i oczekuję na dalsze,miłego dnia---Darek N.
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2008, 17:38 przez Darek N., łącznie zmieniany 2 razy.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Projekt Mini 177 by TAD
wracajac do "troche krzywego..."
ten drazek to odchylka w geometrii i tym samym marne prowadzenie, tak wiec wg mnie do wymiany - koszty raczej nie beda duze
ten drazek to odchylka w geometrii i tym samym marne prowadzenie, tak wiec wg mnie do wymiany - koszty raczej nie beda duze
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Projekt Mini 177 by TAD
Flap, spokojnie, to jest wszystko do naprostowania. A ja napisałem pierwszego posta w kontekście swojego ogłoszenia, to zaraz się będzie obruszał.
Darek N. jak coś ma ryske albo jest przytarte to nie wywalam, albo poler, albo czarny mat
/zapomniałek/
Pozdrawiam
Darek N. jak coś ma ryske albo jest przytarte to nie wywalam, albo poler, albo czarny mat
/zapomniałek/
Pozdrawiam
Zawodowy Szyderca