Projekt Mini 177 by TAD

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Projekt Mini 177 by TAD

Post autor: Sadam »

obruszać się nie ma co bo nie o to chodzi...

niektóre z tych drobiazgów mają istotny wpływ jak choćby drążek właśnie, także przyjmij to jako sugestię osób które mają trochę pojęcia

tak czy siak powodzenia w pracach, a jak to robisz to z zamiłowania to tylko chwalić i tym bardziej przyjmować wszelkie sugestie, albo ewentualnie rzeczowo przedstawić kontrargumenty

z pozdrowieniami,

Adam
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
makrojal
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 197
Rejestracja: 21 lut 2005, 17:31
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław

Re: Projekt Mini 177 by TAD

Post autor: makrojal »

Darek N. pisze:bo załóżmy jest trochę "krzywy"-jest i dobre,ale nie do końca,bo przy renowacji takiego auta,a i nie tylko takiego,jeśli do niego podchodzi się z sercem,to oprócz serca trzeba miec też i ważniejszy argument,czyli KASĘ-!!!


:shock: :shock: :shock:
Ale takie podejście do sprawy jest NIEBEZPIECZNE.
P.S.
Drążek prześlę Ci za koszty przesyłki, tylko go nie prostuj ok?
Resztę szczegółów na tel. 508 287 280 , mail: mstrizyk@post.pl lub na PW .
pozdrawiam
TAD

Re: Projekt Mini 177 by TAD

Post autor: TAD »

makrojal pisze:
Darek N. pisze:bo załóżmy jest trochę "krzywy"-jest i dobre,ale nie do końca,bo przy renowacji takiego auta,a i nie tylko takiego,jeśli do niego podchodzi się z sercem,to oprócz serca trzeba miec też i ważniejszy argument,czyli KASĘ-!!!


:shock: :shock: :shock:
Ale takie podejście do sprawy jest NIEBEZPIECZNE.
P.S.
Drążek prześlę Ci za koszty przesyłki, tylko go nie prostuj ok?
Resztę szczegółów na tel. 508 287 280 , mail: mstrizyk@post.pl lub na PW .
pozdrawiam


Darek nie miał tego na myśli . . . chodzi o to że przed większością zakupów Darek się ze mną kontaktuję i uzgadnia szczegóły - na co ja zawsze przystaję. Tak wygląda budowa auta na odległość :D

Dzięki za rady dotyczące wymian ! Osobiście uważam ,iż częsci jest lepiej wymieniać wprost na nowe jednak to Darek póki co buduje auto i ma na to większy wpływ . Poza tym to on się zna na mechanice a nie ja .
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2008, 20:57 przez TAD, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: Projekt Mini 177 by TAD

Post autor: monsterk »

Przyczepiliście się do drążka reakcyjnego to powiem Wam tak - ten drążek może być specjalnie wykrzywiony już w fabryce, a po to aby uzyskać odpowiedni kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, w ten sposób poprawiali niedocięgnięcia geometrii. Ważne jest teraz aby go tylko umieścić tak samo i tam gdzie był.
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Projekt Mini 177 by TAD

Post autor: Sadam »

monsterk pisze:Przyczepiliście się do drążka reakcyjnego to powiem Wam tak - ten drążek może być specjalnie wykrzywiony już w fabryce, a po to aby uzyskać odpowiedni kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, w ten sposób poprawiali niedocięgnięcia geometrii. Ważne jest teraz aby go tylko umieścić tak samo i tam gdzie był.


no to fajne auta z fabryki wypuszczali, skoro drugi (przynajmniej na zdjęciu) wygląda na prosty... czyli było tak pokrzywione fabrycznie, że aż trzeba było jedną stronę nagiąć? :neutral:
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
ODPOWIEDZ