obruszać się nie ma co bo nie o to chodzi...
niektóre z tych drobiazgów mają istotny wpływ jak choćby drążek właśnie, także przyjmij to jako sugestię osób które mają trochę pojęcia
tak czy siak powodzenia w pracach, a jak to robisz to z zamiłowania to tylko chwalić i tym bardziej przyjmować wszelkie sugestie, albo ewentualnie rzeczowo przedstawić kontrargumenty
z pozdrowieniami,
Adam
Projekt Mini 177 by TAD
Moderator: flapjck1
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Projekt Mini 177 by TAD
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- makrojal
- Swój Człowiek
- Posty: 197
- Rejestracja: 21 lut 2005, 17:31
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Projekt Mini 177 by TAD
Darek N. pisze:bo załóżmy jest trochę "krzywy"-jest i dobre,ale nie do końca,bo przy renowacji takiego auta,a i nie tylko takiego,jeśli do niego podchodzi się z sercem,to oprócz serca trzeba miec też i ważniejszy argument,czyli KASĘ-!!!
Ale takie podejście do sprawy jest NIEBEZPIECZNE.
P.S.
Drążek prześlę Ci za koszty przesyłki, tylko go nie prostuj ok?
Resztę szczegółów na tel. 508 287 280 , mail: mstrizyk@post.pl lub na PW .
pozdrawiam
Re: Projekt Mini 177 by TAD
makrojal pisze:Darek N. pisze:bo załóżmy jest trochę "krzywy"-jest i dobre,ale nie do końca,bo przy renowacji takiego auta,a i nie tylko takiego,jeśli do niego podchodzi się z sercem,to oprócz serca trzeba miec też i ważniejszy argument,czyli KASĘ-!!!
Ale takie podejście do sprawy jest NIEBEZPIECZNE.
P.S.
Drążek prześlę Ci za koszty przesyłki, tylko go nie prostuj ok?
Resztę szczegółów na tel. 508 287 280 , mail: mstrizyk@post.pl lub na PW .
pozdrawiam
Darek nie miał tego na myśli . . . chodzi o to że przed większością zakupów Darek się ze mną kontaktuję i uzgadnia szczegóły - na co ja zawsze przystaję. Tak wygląda budowa auta na odległość
Dzięki za rady dotyczące wymian ! Osobiście uważam ,iż częsci jest lepiej wymieniać wprost na nowe jednak to Darek póki co buduje auto i ma na to większy wpływ . Poza tym to on się zna na mechanice a nie ja .
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2008, 20:57 przez TAD, łącznie zmieniany 1 raz.
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Projekt Mini 177 by TAD
Przyczepiliście się do drążka reakcyjnego to powiem Wam tak - ten drążek może być specjalnie wykrzywiony już w fabryce, a po to aby uzyskać odpowiedni kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, w ten sposób poprawiali niedocięgnięcia geometrii. Ważne jest teraz aby go tylko umieścić tak samo i tam gdzie był.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Projekt Mini 177 by TAD
monsterk pisze:Przyczepiliście się do drążka reakcyjnego to powiem Wam tak - ten drążek może być specjalnie wykrzywiony już w fabryce, a po to aby uzyskać odpowiedni kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, w ten sposób poprawiali niedocięgnięcia geometrii. Ważne jest teraz aby go tylko umieścić tak samo i tam gdzie był.
no to fajne auta z fabryki wypuszczali, skoro drugi (przynajmniej na zdjęciu) wygląda na prosty... czyli było tak pokrzywione fabrycznie, że aż trzeba było jedną stronę nagiąć?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas