DCOE 40 i 998

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Pietro

DCOE 40 i 998

Post autor: Pietro »

Tak, taki właśnie syf zaraz zrobie.
Mam jedno pytanie:

Czy 998 (A+ '87) z Weberem nie będzie miało problemów typu "zadławie się jak mi tylko szurniesz gaz" czy to tylko wszystko kwestia wyregulowania gaźnika ?
(silnik od razu dostałby LBC 3-2-1 i pełen przelot do końca)

Pozdrawiam i prosze o wszelkie sugestie, pod i od-powiedzi.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: DCOE 40 i 998

Post autor: flapjck1 »

napisz jakie sa skladowe twojego gaznika - wymiary dysz zwezek rurek itepe
generalnie idzie wyregulowac - najtrudniejsze do ogarniecia jest zjawisko turbodziury - dosc niestety czeste w silnikach bez przerobek

twoj silnik jest na wysokie czy niskie sprezanie? jak masz orginalna tabliczke znamionowa to mozesz dojsc po numerach do tego - ten pierwszy lepiej zniesie weberka :)

proponuje do tego zestawu jakis waleczek ciekawszy niz seria i moze modzenie w glowicy :)
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
ODPOWIEDZ