Na poczatku chcialbym sie z wszystkimi przywitac na forum poniewaz jest to moj 1-szy post tutaj. Ostatnio szukalem jakiejs zmiany od 6 lat jezdze Audi jednak pewnego dnia mi sie odmienilo choc nigdy mnie nie zawiodlo owa marka. Zaczalem sobie szperac po internecie co by tu kupic.. i natknalem sie na mini zawsze mi sie podobalo ale kurcze jakos takie mi sie wydawalo nie dla mnie.. i chyba doroslem:) ale do tematu od 3 dni szperam po forum i czytam.. moje watpliwosci:
do teraz jezdzilem Audi a3 1,9tdi 210 KM 430NM mocno dlubane autko daje duzo frajdy z jazdy.. najwieksza rzecz jakiej sie boje to kurcze brak mocy w cooperze s bo na JWC narazie nie bedzie mnie stac i tu moje pytanie w eSce z 2002 -2003 jest 165KM (do takiej sie przymiezam) gdzies czytalem ze autko to od modelu po lifcie rozni sie tylko mapa czy to prawda?
2. jak podatne sa te silniki jesli chodzi o modyfikacje? jak zachowuje sie kompresor jak wrazliwy jest bo do tej pory jezdzilem autkami tylko z turbo zazwyczaj duzym:)
3. czy sa w PL firmy zaqjmujace sie modyfikacjami tych autek?
4. czy byly jakies wady eSek z w tym roczniku
i ludki nie chodzi mi tu o zakladanie pakietu z JWC bo mam jakos watpliwosci do tego...
Mini Cooper S 2002-2003
Re: Mini Cooper S 2002-2003
roznica po lifcie jest tez skrzynia 6 biegowa w manualu
- Miniac
- Swój Człowiek
- Posty: 187
- Rejestracja: 15 lut 2007, 19:14
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Mini Cooper S 2002-2003
jest sporo wiecej różnic
Różnica w mocy tylko kosmetyczna ale wersja po lifcie ma krótszą skrzynię i lepiej dobrane przełożenia -0 w rezultacie lepiej przyspiesza.
Były zmiany w zaiweszeniu oraz poprawiono problemy wieku niemowlęcego (padające wspomaganie etc )
Generalnie namawiałbym jednak na wersję po lifcie produkowaną od końcówki 2004 roku
i najlepiej ze szperą.
Frajda z jazdy ? Bez obawy... to nie tylko moc. Sorry ale wogółe nie robi mnie Audi TDI 210 KM . Wiem, wiem jest szybkie ale nie za bardzo hot. Ja również miałem Audi (Coupe) i przesiadłem się na mianiaka. Understeet, understeer i mielenie kołami z powodu dużej mocy na przedniej osi (jak w Twoim wypadku). Na miasto super sprawa bo cały czas masz dostępne pierdylion Nm pod nogą ale z finezyjnym dawkowaniem gazu w zakręcie już bedzie cieżko
Odnośnie podatności na mody - znaczna. Kreator mocy to już przerabiał. Mniejsze kółko kompresora + program i mamy 200 KM. Do tego większe wtryski, dolocik i mamy kolejne 20 KM. Wydech kolejne 20 KM
Jeszcze jakies wątpliwosci czy brac miniaka ?
Różnica w mocy tylko kosmetyczna ale wersja po lifcie ma krótszą skrzynię i lepiej dobrane przełożenia -0 w rezultacie lepiej przyspiesza.
Były zmiany w zaiweszeniu oraz poprawiono problemy wieku niemowlęcego (padające wspomaganie etc )
Generalnie namawiałbym jednak na wersję po lifcie produkowaną od końcówki 2004 roku
i najlepiej ze szperą.
Frajda z jazdy ? Bez obawy... to nie tylko moc. Sorry ale wogółe nie robi mnie Audi TDI 210 KM . Wiem, wiem jest szybkie ale nie za bardzo hot. Ja również miałem Audi (Coupe) i przesiadłem się na mianiaka. Understeet, understeer i mielenie kołami z powodu dużej mocy na przedniej osi (jak w Twoim wypadku). Na miasto super sprawa bo cały czas masz dostępne pierdylion Nm pod nogą ale z finezyjnym dawkowaniem gazu w zakręcie już bedzie cieżko
Odnośnie podatności na mody - znaczna. Kreator mocy to już przerabiał. Mniejsze kółko kompresora + program i mamy 200 KM. Do tego większe wtryski, dolocik i mamy kolejne 20 KM. Wydech kolejne 20 KM
Jeszcze jakies wątpliwosci czy brac miniaka ?
...Jeśli nie podoba ci się mój styl jazdy to zejdź z chodnika...
Re: Mini Cooper S 2002-2003
Miniac pisze:jest sporo wiecej różnic
Różnica w mocy tylko kosmetyczna ale wersja po lifcie ma krótszą skrzynię i lepiej dobrane przełożenia -0 w rezultacie lepiej przyspiesza.
Były zmiany w zaiweszeniu oraz poprawiono problemy wieku niemowlęcego (padające wspomaganie etc )
Generalnie namawiałbym jednak na wersję po lifcie produkowaną od końcówki 2004 roku
i najlepiej ze szperą.
Frajda z jazdy ? Bez obawy... to nie tylko moc. Sorry ale wogółe nie robi mnie Audi TDI 210 KM . Wiem, wiem jest szybkie ale nie za bardzo hot. Ja również miałem Audi (Coupe) i przesiadłem się na mianiaka. Understeet, understeer i mielenie kołami z powodu dużej mocy na przedniej osi (jak w Twoim wypadku). Na miasto super sprawa bo cały czas masz dostępne pierdylion Nm pod nogą ale z finezyjnym dawkowaniem gazu w zakręcie już bedzie cieżko
Odnośnie podatności na mody - znaczna. Kreator mocy to już przerabiał. Mniejsze kółko kompresora + program i mamy 200 KM. Do tego większe wtryski, dolocik i mamy kolejne 20 KM. Wydech kolejne 20 KM
Jeszcze jakies wątpliwosci czy brac miniaka ?
czytalem duzo twoich postow na tym forum i wiem ze masz pojecie o czym piszesz. Jest tak jak dokladnie mowisz jechalem juz miniaciem i wlasnie to mnie bardzo ujelo trzymanie w zakretach to magia... z moim autem tak jak piszesz NM pod noga daja duzo frajdy
jedyne co mnie martwi to jak z awaryjnoscia...?? po takim modzie
czyli wydech z dolotem koleczko + soft..
PS:kiedy dokladnie byl lifting? po czym poznac ze auto po liftingu?
pzdro
- Miniac
- Swój Człowiek
- Posty: 187
- Rejestracja: 15 lut 2007, 19:14
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Mini Cooper S 2002-2003
Lifting był pod koniec 2004 roku (nie wiem dokładnie kiedy, na pewno wygooglasz sobie takie info z neciku).
Przede wszystkim w papierach powinien mieć 170 zamiast 164 KM .
Z detali zewnętrznych po których moża poznać wersję to np. chromowana obwódka grilla - jest płaska a przed liftingiem miała przetłoczenia.
Przede wszystkim w papierach powinien mieć 170 zamiast 164 KM .
Z detali zewnętrznych po których moża poznać wersję to np. chromowana obwódka grilla - jest płaska a przed liftingiem miała przetłoczenia.
...Jeśli nie podoba ci się mój styl jazdy to zejdź z chodnika...