Proszę o kilka porad dot. przeróbek silnika ;)

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

DouglasKingsley

Proszę o kilka porad dot. przeróbek silnika ;)

Post autor: DouglasKingsley »

Witam ponownie :)
Przeróbki silnika już powoli zaczynać czas.
Mam więc 2 pytania :) :
1. Mam zamiar wstawić gaźnik Dollerto DHLA45 i tu pojawia się mały problem ; jak wiadomo aparat zapłonowy ma bączek , który połączony jest z gaźnikiem przewodem , przez który idzie powietrze, a gaźnik DHLA45 nie będzie miał takiego połączenia. Co zrobić? Czy będzie działał aparat zapłonowy bez tego połączenia??
2. Mam pompę hamulcową taką jak montowana była w Miniakach z 91' i wzwyż , i ta też jest połączona przewodem tylko, że z kolektorem dolotowych,a nowy kolektor nie będzie miał takowego wejścia na ten przewód. Czy jest on konieczny do sprawnego działania pompy?? Czy po założeniu DHLA45 z nowym kolektorem będę mógł zaślepić wyjście tego przewodu u pompy??

Proszę o pomoc :cry:

Serdecznie pozdrawiam :)

Szymon
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Proszę o kilka porad dot. przeróbek silnika ;)

Post autor: Saint »

1: wiercisz otwór w kolektorze, wkręcasz króciec i masz już punkt z którego można brać podciśnienie do aparatu zapłonowego.
2: Jak wyżej, powinno być nawet przez producenta przewidziane miejsce na opcjonalny otwór do podciśnienia dla serwa. Jeżeli nie będziesz miał tego podłączonego, pompa będzie działała jak zwykła mechaniczna, bez wspomagania.

Jeszcze pytanie podstawowe: w jakim stanie jest reszta miniaka, tj zawieszenie i hamulce?
Zawodowy Szyderca
DouglasKingsley

Re: Proszę o kilka porad dot. przeróbek silnika ;)

Post autor: DouglasKingsley »

Dzięki Saint :grin:
Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

Re: Proszę o kilka porad dot. przeróbek silnika ;)

Post autor: Beny »

DouglasKingsley pisze:Dzięki Saint :grin:


ooo, mamy nowy stan miniaka, nazywa się "dzięki Saint" hehe :lol:
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
DouglasKingsley

Re: Proszę o kilka porad dot. przeróbek silnika ;)

Post autor: DouglasKingsley »

O co Ci właściwie chodzi Beny?? :] nierozumiem. <lols>
Spytałem się a Saint udzielił mi odpowiedzi i wszystko jest już git ;)
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Proszę o kilka porad dot. przeróbek silnika ;)

Post autor: flapjck1 »

beny chce zasluzyc na "zielonopodpisana loze" :D
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

Re: Proszę o kilka porad dot. przeróbek silnika ;)

Post autor: Beny »

kurde Flap, to niebezpieczna zabawa, jeden żart a tu gościu ściśnieniowany ...

ale odpowiadam .. o nic nie chodzi, to taki żart, sam się trochę o niego prosiłeś :)
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Proszę o kilka porad dot. przeróbek silnika ;)

Post autor: Konrad K_2 »

flapjck1 pisze:beny chce zasluzyc na "zielonopodpisana loze" :D

ja myślałem ze to kara
DouglasKingsley

Re: Proszę o kilka porad dot. przeróbek silnika ;)

Post autor: DouglasKingsley »

no to fajne masz żarty ;]
ODPOWIEDZ