Paliwo

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
rambo_3m
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 203
Rejestracja: 02 mar 2007, 20:46
Posiadane auto: Mini 1,3Spi, Mini 1300 Racing, Vespa PK50, Vespa PX125, Vespa T5
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Paliwo

Post autor: rambo_3m »

macko pisze:Zgodzę się, że są odczuwalne, ale w nowych (nowoczesnych) samochodach, ale nie w klasycznym mini. No chyba, że masz silnik zrobiony tip top pod wyścigi...

macko


Do nowoczesnego diesla common rail leję dobre paliwo na renomowanych stacjach, do mini leję wszystko jak leci - tu nie ma różnicy.
Wróciłem po x latach nieobecności :)
Wedymin

Re: Paliwo

Post autor: Wedymin »

...pomijając już fakt, że te wszystkie V-Power i V-Power Racing to najprawdopodobniej po prosty porządne paliwo 95 i 98 :roll: Czyli takie, jakie w Europie jest standardem...

Co do mnie - PB 95 na Neste.
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: Paliwo

Post autor: AleXander »

Co do mnie - PB 95 na Neste.


No to ja Cię proszę więcej tego nie rób ;p
Wedymin

Re: Paliwo

Post autor: Wedymin »

AleXander pisze:
Co do mnie - PB 95 na Neste.


No to ja Cię proszę więcej tego nie rób ;p


A dlaczego? Ja wszystkie wozy tam tankuję i od 8 lat nie mam z nimi problemów... :roll:
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: Paliwo

Post autor: AleXander »

Ja sobie potankowałem jeden tam systematycznie przez 3 miesiące i miałem w baku spirytus, wodę i benzyne :( no ale Neste Neste nie równa...może akurat na tej tak rypią klientów...
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: Paliwo

Post autor: monsterk »

Wedymin pisze:
AleXander pisze:
Co do mnie - PB 95 na Neste.


No to ja Cię proszę więcej tego nie rób ;p


A dlaczego? Ja wszystkie wozy tam tankuję i od 8 lat nie mam z nimi problemów... :roll:

To już się domyślam dlaczego tak twój miniak przerywa :mrgreen:
Awatar użytkownika
domino1985
Wiarus
Wiarus
Posty: 551
Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: Paliwo

Post autor: domino1985 »

u mnie w baku przeważnie gości Tesco 95 za 20 PLN ;)
innocenti

Re: Paliwo

Post autor: innocenti »

macko pisze:Zgodzę się, że są odczuwalne, ale w nowych (nowoczesnych) samochodach, ale nie w klasycznym mini. No chyba, że masz silnik zrobiony tip top pod wyścigi...

macko


Kiedy właśnie na odwrót. W ponad stu konnej bryce,gdzie elektronika koryguje pewne niedoskonałości spalania ,nie zauważysz tak spadku mocy jak np w 22 konnym maluchu .
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Paliwo

Post autor: flapjck1 »

bzdura

spadek jakosci paliwa odczuwasz wlasnie w silnikach ktore albo sa mocno doprezone albo maja dobre ecu korygujace nastawy wtryskiwaczy i zaplonu
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
innocenti

Re: Paliwo

Post autor: innocenti »

flapjck1 pisze:bzdura

spadek jakosci paliwa odczuwasz wlasnie w silnikach ktore albo sa mocno doprezone albo maja dobre ecu korygujace nastawy wtryskiwaczy i zaplonu


Masz np 120 konne auto. Ile mocy wykorzystujesz w czasie normalnej jazdy ? 50 % ? Jak spadnie powiedzmy 10 % z powodu gorszego paliwa to w jakich okolicznościach to zauważysz ?
Spalania stukowego nie usłyszysz bo go nie będzie -elektronika skoryguje zapłon.
W przykładowym maluchu te 10% to zauważysz od razu -bo i tak nie ma czym jechać. A i dzwonienie też usłyszysz.
Wiem co mówię bo jeździłem"doprężonym" maluchem parę lat i gówniaxe paliwo czuć było od razu .
Renówka którą jeżdże obecnie na co dzień ma coś koło 90 km i m .in. czujnik spalania stukowego. I raz nawet awaryjnie ekstrakcyjnej nalałem i jechać się dało (choć to już było odczuwalne,ale stuku dalej nie było)
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Paliwo

Post autor: flapjck1 »

seria maluch a doprezony to roznica

a co do wykorzystywania mocy... ja zawsze jak moge pedze pelnym gwizdkiem
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Pietro

Re: Paliwo

Post autor: Pietro »

98 + dodatek ołów castrola gtx, cos takiego... ?
Lukasz1

Re: Paliwo

Post autor: Lukasz1 »

Ja staram się tankować na Shellu 95 , natomiast szerokim łukiem omijam rosyjskie stacje: Lukoila i Jet - pomimo najniższej ceny .
Awatar użytkownika
domino1985
Wiarus
Wiarus
Posty: 551
Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: Paliwo

Post autor: domino1985 »

Lukasz1 pisze:szerokim łukiem omijam ... Lukoila i Jet


pod tym się również podpisuję, po tankowaniu w w.w. miejscach ani Miniak ani inne auta, które tam zatankowałem nie były skłonne do jazdy :P
maciektst

95? 98?

Post autor: maciektst »

...a ja mialem przypadek podobny jak jeden kolega z forum. jezdzilem na 95 było wszystko ok zalewałem 98 lub 100 ultimate przejezdziłem jakieś 150 -200 km i zapaliła sie kontrolka silnika, podpiąłem pod program i wyskoczyła informacja "katalizator pod progiem wydajności" skasował błąd jezdze jak wczesniej na 95 i jest wszystko ok z tego wniosek, że mój miniacz nie lubi jak wiecej wydaje na niego niz potrzeba:)
ODPOWIEDZ