Do nowoczesnego diesla common rail leję dobre paliwo na renomowanych stacjach, do mini leję wszystko jak leci - tu nie ma różnicy.macko pisze:Zgodzę się, że są odczuwalne, ale w nowych (nowoczesnych) samochodach, ale nie w klasycznym mini. No chyba, że masz silnik zrobiony tip top pod wyścigi...
macko
Paliwo
Moderator: flapjck1
- rambo_3m
- Klubowicz
- Posty: 196
- Rejestracja: 02 mar 2007, 20:46
- Posiadane auto: Mini 1,3Spi, Mini 1300 Racing, Vespa PK50, Vespa PX125, Vespa T5
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Paliwo
Wróciłem po x latach nieobecności 

Re: Paliwo
...pomijając już fakt, że te wszystkie V-Power i V-Power Racing to najprawdopodobniej po prosty porządne paliwo 95 i 98
Czyli takie, jakie w Europie jest standardem...
Co do mnie - PB 95 na Neste.

Co do mnie - PB 95 na Neste.
-
- Super użytkownik
- Posty: 1613
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Paliwo
No to ja Cię proszę więcej tego nie rób ;pCo do mnie - PB 95 na Neste.
Re: Paliwo
A dlaczego? Ja wszystkie wozy tam tankuję i od 8 lat nie mam z nimi problemów...AleXander pisze:No to ja Cię proszę więcej tego nie rób ;pCo do mnie - PB 95 na Neste.

-
- Super użytkownik
- Posty: 1613
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Paliwo
Ja sobie potankowałem jeden tam systematycznie przez 3 miesiące i miałem w baku spirytus, wodę i benzyne
no ale Neste Neste nie równa...może akurat na tej tak rypią klientów...

- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2057
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Paliwo
To już się domyślam dlaczego tak twój miniak przerywaWedymin pisze:A dlaczego? Ja wszystkie wozy tam tankuję i od 8 lat nie mam z nimi problemów...AleXander pisze:No to ja Cię proszę więcej tego nie rób ;pCo do mnie - PB 95 na Neste.

- domino1985
- Wiarus
- Posty: 549
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Paliwo
u mnie w baku przeważnie gości Tesco 95 za 20 PLN 

Re: Paliwo
Kiedy właśnie na odwrót. W ponad stu konnej bryce,gdzie elektronika koryguje pewne niedoskonałości spalania ,nie zauważysz tak spadku mocy jak np w 22 konnym maluchu .macko pisze:Zgodzę się, że są odczuwalne, ale w nowych (nowoczesnych) samochodach, ale nie w klasycznym mini. No chyba, że masz silnik zrobiony tip top pod wyścigi...
macko
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8180
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Paliwo
bzdura
spadek jakosci paliwa odczuwasz wlasnie w silnikach ktore albo sa mocno doprezone albo maja dobre ecu korygujace nastawy wtryskiwaczy i zaplonu
spadek jakosci paliwa odczuwasz wlasnie w silnikach ktore albo sa mocno doprezone albo maja dobre ecu korygujace nastawy wtryskiwaczy i zaplonu
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Paliwo
Masz np 120 konne auto. Ile mocy wykorzystujesz w czasie normalnej jazdy ? 50 % ? Jak spadnie powiedzmy 10 % z powodu gorszego paliwa to w jakich okolicznościach to zauważysz ?flapjck1 pisze:bzdura
spadek jakosci paliwa odczuwasz wlasnie w silnikach ktore albo sa mocno doprezone albo maja dobre ecu korygujace nastawy wtryskiwaczy i zaplonu
Spalania stukowego nie usłyszysz bo go nie będzie -elektronika skoryguje zapłon.
W przykładowym maluchu te 10% to zauważysz od razu -bo i tak nie ma czym jechać. A i dzwonienie też usłyszysz.
Wiem co mówię bo jeździłem"doprężonym" maluchem parę lat i gówniaxe paliwo czuć było od razu .
Renówka którą jeżdże obecnie na co dzień ma coś koło 90 km i m .in. czujnik spalania stukowego. I raz nawet awaryjnie ekstrakcyjnej nalałem i jechać się dało (choć to już było odczuwalne,ale stuku dalej nie było)
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8180
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Paliwo
seria maluch a doprezony to roznica
a co do wykorzystywania mocy... ja zawsze jak moge pedze pelnym gwizdkiem
a co do wykorzystywania mocy... ja zawsze jak moge pedze pelnym gwizdkiem
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Paliwo
Ja staram się tankować na Shellu 95 , natomiast szerokim łukiem omijam rosyjskie stacje: Lukoila i Jet - pomimo najniższej ceny .
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 549
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Paliwo
pod tym się również podpisuję, po tankowaniu w w.w. miejscach ani Miniak ani inne auta, które tam zatankowałem nie były skłonne do jazdyLukasz1 pisze:szerokim łukiem omijam ... Lukoila i Jet

95? 98?
...a ja mialem przypadek podobny jak jeden kolega z forum. jezdzilem na 95 było wszystko ok zalewałem 98 lub 100 ultimate przejezdziłem jakieś 150 -200 km i zapaliła sie kontrolka silnika, podpiąłem pod program i wyskoczyła informacja "katalizator pod progiem wydajności" skasował błąd jezdze jak wczesniej na 95 i jest wszystko ok z tego wniosek, że mój miniacz nie lubi jak wiecej wydaje na niego niz potrzeba:)