MINI V-tec

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: MINI V-tec

Post autor: Gibki Staruszek »

trzeba kolege upolować z aparatem



Upolowałem ...ale coś innego ... silnik od hondy 1,5 90km. ze skrzynią , kablami i kompem za jakieś 500zł .Silnik ma 144 tyś przebiegu ,chodzi jak nowy a właścicielem był dziadek -70 lat !

Sam zaczynam myśleć o zamianie silnika :grin: , może nie teraz ale ...zobaczymy...


Generalnie chodzi mi o to co jeszcze będzie potrzebne ? pedały ?pompa paliwa ? muszę zabrać to teraz aby nie szukać potem duperelek.
pampas1
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 237
Rejestracja: 12 sty 2005, 10:23
Posiadane auto:
Lokalizacja: Warszawa

Re: MINI V-tec

Post autor: pampas1 »

Potrzebny Ci będzie wózek. Na IMM w Holandi był taki do kupienia za 1800 euro słownie : jeden tysiąc osiemset euro.
Pozdrawiam Andrzej Szymański
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: MINI V-tec

Post autor: Saint »

wózek chyba będzie rzeźba. Przy V-tec stosują przedłużane przody i o ile się nie myle chłodnice cieczy na wymiar robione.
Zawodowy Szyderca
Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: MINI V-tec

Post autor: Gibki Staruszek »

Z wózkiem to wiem...chodzi o to co zabrać z tego civica ? oprócz : silnika,skrzyni , łap, inst. + komp. osprzęt silnika , linki ,ośki, co jeszcze ?

Wózek - coś w stylu pana Konrada K_2 :razz: czyli troszku starej - troszku nowej i chyba wezmę mocowania łap hondy.
Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: MINI V-tec

Post autor: Konrad K_2 »

pompa paliwa, pedały, chłodnice ,wiązka, zegary,łapy silnika a najlepiej tez sanki,drązek zmiany biegów,kolektory , wydech tez by mozna wyrwac.

półośki wyjąc i przygotować sie na dorabianie pręta półośki ok 400 pln kosztu
Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: MINI V-tec

Post autor: Gibki Staruszek »

No sporo tego ...Wezmę te graty i będą czekały na lepsze czasy ...i raczej na inną budę. Cooperka szkoda mi ciachać.
Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: MINI V-tec

Post autor: Gibki Staruszek »

A co myślicie o silniku D15B2 hondy? 90 KM to chyba idealnie i spalanie 5-6 l/100 .
Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: MINI V-tec

Post autor: Konrad K_2 »

ja bym szukał czegoś mocniejszego w tej pojemnosci - 90 to 1,3 mają i ważą zwykle mniej
Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: MINI V-tec

Post autor: Gibki Staruszek »

Ale ten silnik to trafiejka , super stan i cena !

Jak wygląda , na dzien obecny ,sprawa legalizacji zmiany silnika w papierach ?
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: MINI V-tec

Post autor: Saint »

Silnik jest traktowany jako część zamienna, i jeżeli zmiana pojemności nie przerzuca Cię do innej kategorii składek OC, to bym się tym nie martwił.
Zawodowy Szyderca
Awatar użytkownika
domino1985
Wiarus
Wiarus
Posty: 551
Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: MINI V-tec

Post autor: domino1985 »

ja od dwóch lat wciskam kit na przeglądach że ten wielgaśny silnik pod maską Metro to standardowy 1.1 :twisted:
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: MINI V-tec

Post autor: monsterk »

U mnie czeka silnik od hondy 1,4 dual carb i też ma 90 km. Silnik ten ze skrzynią biegów waży o niecałe 2o kg mniej od miniakowego. Jeżeli ten silnik co masz do wziecia jest na jednopunktowym wtrysku to bedzie dużo zabawy aby go upchnąć, ponieważ kolektor ssący jest dosyć długi i płaski >Ten co ja mam jest na gażnikach i jest łatwiejszy do upchnięcia i najważniejszy plus to brak elektroniki a 90 km uważam za wystarczjace do wściekania się :mrgreen:
Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: MINI V-tec

Post autor: Gibki Staruszek »

Też obawiam się tego kolektora ... ale jak go skrócę to silnik straci na mocy. Może znajdę pełen wtrysk do tego silnika (10 KM więcej) będzie łatwiej upchnąć. O gaznikach też myślałem... tylko gazniki to nie moja specjalność :???: A jakie gaźniki wsadziłes do tego 1,4 ? Moge mieć od Preludy lub webery od fiata Ritmo abarth.Czemu nie lubisz elektroniki? w Hondzie jest b.dobra (miałem 3 Hondy)

Generalnie nie chodzi o wścieklizne na drodze...ale raczej sprawne i bezawaryjne poruszanie się w dalsze trasy. Choć czasem fajnie zmieszać cwaniaczka w bmw (nic do marki nie mam)
Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: MINI V-tec

Post autor: Konrad K_2 »

elektronika zła nie jest tylko swap elektroniki bywa problematyczny
Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: MINI V-tec

Post autor: Gibki Staruszek »

A jakie gaźniki wsadziłes do tego 1,4 ?


Głupie pytanie ... hehe ...1,4 dual carb ma seryjne gazniki ... ( ups )
ODPOWIEDZ