Mini na B1

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Szalap

Mini na B1

Post autor: Szalap »

Witam wszystkich forumowiczow!

Przymierzam sie do zakupu mini i jego przerubce na Kat. B1 masa wlasna 550kg.

Co o tym myslicie?
Czy jest to wykonalne?

Co mozna z mini wyciagnac?
Moze ma ktos jakies doswiadczenia?
Co uwazalibyscie za dobra baze? (jaki silnik, ktory rocznik)

Z gory dziekuje i Pozdrawiam
Szalap
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Mini na B1

Post autor: Saint »

Zaczne grzecznie.

Witamy.

Informuje ze mamy na tym forum dość zaawansowaną opcje, niespotykaną często, jest to mianowicie opcja "szukaj" . Wpisujesz w niej frazy (wyrazy) które chcesz odnaleźć w napisanych przez innych użytkowników postów. Zaręczam że warto skorzystać z tego wpierw.


Co do Twoich pytań to szybkie odpowiedzi w kolejności:

Kupa.
Wykonalne.
Czasami wyciągam drobne.
To bardzo osobiste pytanie :oops:
Jakiś paść tani (skoro i tak pójdzie pod nóż)

Tyle.
Zawodowy Szyderca
Szalap

Re: Mini na B1

Post autor: Szalap »

Odpowiem grzecznie ;)

Czesto uzywam opcji "szukaj" poniewaz czesto siedze na innych forach i znalazlem odpowiedzi ale nie do wszystkich moich pytan i myslalem ze bedzie na forum osoba bardziej kopetentna i odpowie mi na pytania np tak:

Polecam mini z rocznik X i silnikem X. Robilem kiedys taki projekt jest to wykonalne. Ze srodka mozna wyciagnac
- xxx
- xxx
- xxx

A nie odpowiedzi np:

"da sie zrobic ale oni patrza na to co jest wbite w dowodzie, jest to drogie i najlepiej poczekaj 2 lata"

Pytam od strony technicznej poniewaz zalatwienie papierkowej roboty to nic trudnego. "I nie pytam ile to kosztuje?"

Przepraszam jak kogos urazilem.

Dziekuje panu swietemu za odpowiedz.
I czekam az ktos pomocny mi odpowie na pytania i mnie zrozumi.

Pozdrawiam

PS."Jakiś paść tani (skoro i tak pójdzie pod nóż)" nie przypominam sobie zebym napisal ze chce go zniszczyc
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Mini na B1

Post autor: se7ven »

Wyciągnąć trzeba prawie wszystko zostają tylko fotele z kompozytu plus:
- zamiast tylnego wózka belka i gwintowane amortyzatory ze sprężynami
- usunięcie podnośników szyb a szyby boczne z poliwęglanu
- klapy przód tył, poszycia drzwi z kevlaru lub żywicy
- lekkie felgi np. Revolution
- zbiornik paliwa z aluminium
wtedy masz wagę ok. 500kg przy silniku 1,3 ( 1,0 będzie minimalnie lżejszy )
Spi i Mpi pomijać bokiem tak samo modele z otwieranym dachem. Najlepiej jakiś "goły" model bez ekstra wyposażenia. :mrgreen:
Szalap

Re: Mini na B1

Post autor: Szalap »

Wielkie Dzieki!!

PS.a wiesz moze czy samochod przejdzie przeglad jak szyby boczne zmienie na plexe albo poliwęglan?
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Mini na B1

Post autor: se7ven »

Zależy, kto go będzie robił :mrgreen:
Jak chcesz żyć to zapomnij o plexi ( w razie wypadku może pociąć jak nóż )tylko poliwęglan
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Mini na B1

Post autor: Saint »

szalap pisze:nie przypominam sobie zebym napisal ze chce go zniszczyc


Czy ja napisałem o niszczeniu? Nie, tylko o patroszeniu, jak to rozwinął Piotr:

Piotr Topór pisze:Wyciągnąć trzeba prawie wszystko zostają tylko fotele z kompozytu plus:
- zamiast tylnego wózka belka i gwintowane amortyzatory ze sprężynami
- usunięcie podnośników szyb a szyby boczne z poliwęglanu
- klapy przód tył, poszycia drzwi z kevlaru lub żywicy
- lekkie felgi np. Revolution
- zbiornik paliwa z aluminium
wtedy masz wagę ok. 500kg przy silniku 1,3 ( 1,0 będzie minimalnie lżejszy )
Spi i Mpi pomijać bokiem tak samo modele z otwieranym dachem. Najlepiej jakiś "goły" model bez ekstra wyposażenia. :mrgreen:


Aha, poszycia drzwi nie z żywicy tylko chyba chodziło Ci o laminat.
Zawodowy Szyderca
Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Mini na B1

Post autor: Konrad K_2 »

PRZESADZACIE wypatroszony miniak z fotelami wazy mniej niz 500 bez wycinania itd - no troche zardzewiały tylko :-)
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Mini na B1

Post autor: se7ven »

Ważyłeś, że tak piszesz?
Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Mini na B1

Post autor: Konrad K_2 »

wazyłem
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Mini na B1

Post autor: se7ven »

Wobec tego waga była nielegalizowana :mrgreen:
Awatar użytkownika
matriw
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 158
Rejestracja: 10 sie 2006, 10:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: TM

Re: Mini na B1

Post autor: matriw »

a mój chyba nigdy nie był ważony, bo w stanie gotowym ciagle w dowodzie ma 0kg :D dobry zadatek na B1 :P
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Mini na B1

Post autor: flapjck1 »

watek powiela tematy
dla autora delikatne ostrzezenie dla reszty reprymenda :P

blok !!!
znalezc stary watek i tam kontynuowac
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Zablokowany