Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
Moderator: flapjck1
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2533
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
Masz fotkę ramy w lepszym wydaniu ? a może kilka ?
pozdrawiam.
pozdrawiam.
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2524
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
w niekoniecznie lepszym ale cos wiecej widac - wezme prawdziwy aparat do garazu to wrzuice
- Załączniki
-
- SNC00106.jpg (101.48 KiB) Przejrzano 754 razy
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2524
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
zdjecie ramy jeszcze nie doczyszczonej ale juz finalnej
uwagi i pytanie mile widziane
Lepszej jakości zdjęcia:
http://picasaweb.google.pl/K2Konrad/Min ... 3068423746
http://picasaweb.google.pl/K2Konrad/Min ... 2180062786
uwagi i pytanie mile widziane
Lepszej jakości zdjęcia:
http://picasaweb.google.pl/K2Konrad/Min ... 3068423746
http://picasaweb.google.pl/K2Konrad/Min ... 2180062786
- Załączniki
-
- oszlifowane spawy włozony silnik
- P1030931.JPG (41.95 KiB) Przejrzano 726 razy
-
- rama przed szlifowaniem
- P1030915.JPG (40.22 KiB) Przejrzano 726 razy
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2057
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
mocowanie wózka od tyłu , tam gdzie przykręcisz do podłogi za mocno osłabiłeś, na bank się urwie, wejdz na superfast mini i podejżyj jak oni robiąc wózek pod vteca to mocują, w skrócie- płaska blacha dokręcona do już płaskiej częsci podłogi na trzy śruby z każdej strony, i ta blacha o przekroju takim
[

- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2533
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
Całkiem ,całkiem ... ale tył wzmocnić trzeba ...
Widze ,że powiększyłeś otwory na ośki ... ośki poszły do przodu czy są prostopadłe do piasty?
Myślałeś o robieniu ramy bez sięcia i uzywania starej ? Czyli od podstaw . Mi to chodzi po głowie ...nie chce niszczyć jedynej ramy jaka mam ...
Jakie mogą być problemy i na co uwazać robiąc ramę od podstaw ?
Widze ,że powiększyłeś otwory na ośki ... ośki poszły do przodu czy są prostopadłe do piasty?
Myślałeś o robieniu ramy bez sięcia i uzywania starej ? Czyli od podstaw . Mi to chodzi po głowie ...nie chce niszczyć jedynej ramy jaka mam ...

- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2533
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
mocowanie do podłogi
- Załączniki
-
- rama tył.2.jpg (80.13 KiB) Przejrzano 689 razy
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2524
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
wada tego mocowanie jest taka ze jest sztywne, ale owszem jakieś wzmocnienie sie przyda ale na orginalnych zaczepach
urwanie .... niemozliwe , pękanie... tak
urwanie .... niemozliwe , pękanie... tak
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2057
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
a jak ty chcesz przykręcić wózek do budy? mam nadzieje że nie poprzez gumowe elementy. patent na mięko to przy 60 KM nie wystarcza.
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2524
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
nie mam flip front i nie kroiłem karoseri wiec są fabryczne 6 mocowań wózka - gdyby był flip front jaki sie robi w V tecach to napewno to mocowanie by nie wytrzymało , ale w moim przypadku ma pomocnika w przednim pasie.
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
Weź pod uwage ze pas przedni jest kręcony do wózka, nie wózek do pasa przedniego 

Zawodowy Szyderca
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1443
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
To zainwestuj w drugą.Gibki Staruszek pisze: Myślałeś o robieniu ramy bez sięcia i uzywania starej ? Czyli od podstaw . Mi to chodzi po głowie ...nie chce niszczyć jedynej ramy jaka mam ...Jakie mogą być problemy i na co uwazać robiąc ramę od podstaw ?
Nie robisz taczek gdzie minimalna zmiana wymiaru jest bez znaczenia tylko istotną część samochodu.

Koszty na pewno wyższe od przeróbki.
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2524
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
nie zgodze sieSaint pisze:Weź pod uwage ze pas przedni jest kręcony do wózka, nie wózek do pasa przedniego
wózek z profilu ma kształt litery L wiec jego wytzymałośc na zginanie jest mała , zeby ja zwiekszyc pracuje razem z błotnikiem i obie te czesci połączone razem twozą strukture konstrukcji przodu
- Załączniki
-
- rama.jpg (28.04 KiB) Przejrzano 896 razy
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2524
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
racja mam 2 ramy - jak skończe moge odsprzedacPiotr Topór pisze:To zainwestuj w drugą.
Nie robisz taczek gdzie minimalna zmiana wymiaru jest bez znaczenia tylko istotną część samochodu.![]()
Koszty na pewno wyższe od przeróbki.

- Sadam
- Super użytkownik
- Posty: 2487
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
nie rama z błotnikiem tylko błotnik z ramą...Konrad K_2 pisze:nie zgodze sieSaint pisze:Weź pod uwage ze pas przedni jest kręcony do wózka, nie wózek do pasa przedniego
wózek z profilu ma kształt litery L wiec jego wytzymałośc na zginanie jest mała , zeby ja zwiekszyc pracuje razem z błotnikiem i obie te czesci połączone razem twozą strukture konstrukcji przodu
efekt jest taki, że jak zerwą się łapy przykręcane do podłogi to rozłazić się zaczyna cały przód, tak samo przy większej mocy silnik z ramą będzie się wyrywał z budy, jedyne słuszne rozwiązanie w tym wypadku to mocowanie na sztywno, bo nie ma się co zerwać i nie ma możliwości pracy ramy względem nadwozia
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas

- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2524
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
jesli na sztywno to tez na sztywno w kielichach bo onaczej jesli gdziekolwiek bedzie luzno to bedzie sie wyrabiać na otworach mocujących