Mini classic, Mack
Moderator: flapjck1
Mini classic, Mack
w papierach jest to innocenti '81 co jest oczywiście gu... prawda, tak naprawdę jest Mayfair '86 1.0
a teraz krotka historia autka od kiedy jest w moich rekach.
był wrzesień 2004 nadchodziła piękna polska złota jesieni :-p uzbierałem trochę grosza i postanowiłem kupić sobie autko, Z góry zaplanowałem sobie ze będzie to jakiś klasyk, myślałem nad mini, capri, garbusem, manta, jakims fiatem z 60/70 lat, ale po cichaczu najbardziej napalony bylem na miniaka, wszystkie ogłoszenia przeglądalem pod katem tego autka. pewnego dnia eksplorujac zasoby allegro trafilem na miniaka zamieszkujacego wawe, bylo to wtedy jedyny sensowny egzemplarz do 5k w rejonie 100km (nie mialem az tak duzych funduszy żeby jechać po auto np. do wrocka lub DDR ) i coz czlowiek wpadl w urok miniakowy, obejrzałem tamtego z allegro i po kilku dniach kupilem. miniak mial mi wtedy służyć jako auto do jazdy codziennej zima/lato, słońce/snieg, upal/mroz. po zakupie naprawilem kilka drobnych usterk sam bylem w stanie je zrobic i tak sobie smigalem po miescie + okazyjnie wieksze wypady, autko spiswalo sie rewelacyjnie. nie pakowałem w niego duzych ilosci kasy z czasem zrobilem srednio zaawansowany remont przedniego zawieszenia (nie wymieniałem gruch) bo za bardzo juz mu przod siedzial. niestety z karoseria nie bylo juz tak pieknie, zwlaszcza po zimie (sol grrr), na jesieni 2005 karoseria wygladala marnie, dlatego w grudniu 2005 zamknolem miniak w garazu i w marcu 2006 poslalem go do sanatorium na remont blacharski, wrucil do mnie dopiero pod koniec maja, kolor zostawilem czarny, maksymalnie nie praktyczny, ale za to jaki elegancki.
zrobielm bialy dach, poniewaz malowanie bylo pierwszym krokiem do realizacji mojej koncepcji zrobienia z mayfaira, autka na styl klasycznego coopera z przelomu lat 60/70. teraz odkladam dukaty na silniczek 1.3 bo te 1.0 i tak bedzie musialo isc do remontu (sprzeglo sie slizga od zakupu) wiec nie chce sie bawic w prowizorki tylko z grubej rury (niestety juz ponad miesiczny brak pracy, spowalnia wymiane silniaka) kiedy bedzie nowe serce, beda element nadajace wyglad klsycznego sportowego auta.
jedna nie mial historyjka, w lutym 05 mialem crash kiedy to chcialem przyoszczedziz na zimowkach i jezdzilem na letnich juz zjechanych troche 145/70, kiedy przemczylem sie juz cala zime w konicowce moroz kontratakuje i wpadam w poslizg zatrzymujac sie na barierce. bolotnik wgniecony, zbita lmpa + kierunek, drozek reakcyjny wygiety :/
Fotosy: 1 najaktualniejsze jakie mam z rajdu sciagniet wlasnego tak swiezego nie miec :/ 2 zrobine po zakupie
[ Dodano: Sro 23 Lip, 2008 ]
mały up!
silniczek 1275 na tłokach +40 czyli 1310 po generalnym remoncie
glowica 12g940 z MG Metro
wałek rozdządu MG Metro
tarcza sprzegla starego typu
kolektor wydechowy lcb
hif44 na iglicy BGR
wydech RC40
a teraz krotka historia autka od kiedy jest w moich rekach.
był wrzesień 2004 nadchodziła piękna polska złota jesieni :-p uzbierałem trochę grosza i postanowiłem kupić sobie autko, Z góry zaplanowałem sobie ze będzie to jakiś klasyk, myślałem nad mini, capri, garbusem, manta, jakims fiatem z 60/70 lat, ale po cichaczu najbardziej napalony bylem na miniaka, wszystkie ogłoszenia przeglądalem pod katem tego autka. pewnego dnia eksplorujac zasoby allegro trafilem na miniaka zamieszkujacego wawe, bylo to wtedy jedyny sensowny egzemplarz do 5k w rejonie 100km (nie mialem az tak duzych funduszy żeby jechać po auto np. do wrocka lub DDR ) i coz czlowiek wpadl w urok miniakowy, obejrzałem tamtego z allegro i po kilku dniach kupilem. miniak mial mi wtedy służyć jako auto do jazdy codziennej zima/lato, słońce/snieg, upal/mroz. po zakupie naprawilem kilka drobnych usterk sam bylem w stanie je zrobic i tak sobie smigalem po miescie + okazyjnie wieksze wypady, autko spiswalo sie rewelacyjnie. nie pakowałem w niego duzych ilosci kasy z czasem zrobilem srednio zaawansowany remont przedniego zawieszenia (nie wymieniałem gruch) bo za bardzo juz mu przod siedzial. niestety z karoseria nie bylo juz tak pieknie, zwlaszcza po zimie (sol grrr), na jesieni 2005 karoseria wygladala marnie, dlatego w grudniu 2005 zamknolem miniak w garazu i w marcu 2006 poslalem go do sanatorium na remont blacharski, wrucil do mnie dopiero pod koniec maja, kolor zostawilem czarny, maksymalnie nie praktyczny, ale za to jaki elegancki.
zrobielm bialy dach, poniewaz malowanie bylo pierwszym krokiem do realizacji mojej koncepcji zrobienia z mayfaira, autka na styl klasycznego coopera z przelomu lat 60/70. teraz odkladam dukaty na silniczek 1.3 bo te 1.0 i tak bedzie musialo isc do remontu (sprzeglo sie slizga od zakupu) wiec nie chce sie bawic w prowizorki tylko z grubej rury (niestety juz ponad miesiczny brak pracy, spowalnia wymiane silniaka) kiedy bedzie nowe serce, beda element nadajace wyglad klsycznego sportowego auta.
jedna nie mial historyjka, w lutym 05 mialem crash kiedy to chcialem przyoszczedziz na zimowkach i jezdzilem na letnich juz zjechanych troche 145/70, kiedy przemczylem sie juz cala zime w konicowce moroz kontratakuje i wpadam w poslizg zatrzymujac sie na barierce. bolotnik wgniecony, zbita lmpa + kierunek, drozek reakcyjny wygiety :/
Fotosy: 1 najaktualniejsze jakie mam z rajdu sciagniet wlasnego tak swiezego nie miec :/ 2 zrobine po zakupie
[ Dodano: Sro 23 Lip, 2008 ]
mały up!
silniczek 1275 na tłokach +40 czyli 1310 po generalnym remoncie
glowica 12g940 z MG Metro
wałek rozdządu MG Metro
tarcza sprzegla starego typu
kolektor wydechowy lcb
hif44 na iglicy BGR
wydech RC40
- Załączniki
-
- DSCF2056.jpg (163.07 KiB) Przejrzano 3294 razy
-
- _mini-P1010028.JPG (190.18 KiB) Przejrzano 1933 razy
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Mini classic, Mack
ładnie ładnie
mierzony już był? bo jestem ciekawy co z tej specyfikacji wyjdzie...obstawiam 75KM
mierzony już był? bo jestem ciekawy co z tej specyfikacji wyjdzie...obstawiam 75KM
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Mini classic, Mack
Błyszczy sie jak psie dżondra żarcik . A teraz na poważnie: skoro miała być klasyka, to gdzie są 10" ?
Zawodowy Szyderca
Re: Mini classic, Mack
jeszcze nie mierzony, mam nadzieje ze przed zima znajdę chwile i podjadę gdzieś z nim na hamownie, moje marzenie to przekroczyć 70KM, może bez wiatraka na pompie miałby te 75 jak mg metro
a 10" nie ma bo jeszcze w skarbonce nie uzbierała sie dostateczna ilość kasy na ten cel, tak więc to w przyszłości
ze staroci dorzuciłem centralne zegary
aktualne foto
a 10" nie ma bo jeszcze w skarbonce nie uzbierała sie dostateczna ilość kasy na ten cel, tak więc to w przyszłości
ze staroci dorzuciłem centralne zegary
aktualne foto
- Załączniki
-
- 2008_08100001.JPG (146.7 KiB) Przejrzano 2855 razy
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Mini classic, Mack
cóż za piękny plener na ostatnim zdjęciu
to jak juz piszesz o tych zegarach to daj foty ze środka
to jak juz piszesz o tych zegarach to daj foty ze środka
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini classic, Mack
fiat/lada
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Swój Człowiek
- Posty: 450
- Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Scotland, UK
Re: Mini classic, Mack
mk76 pisze:i napisz skąd wytrzasnąłeś takie fajne lusterka!
w moim przypadku to też rzecz która zwróciła moją uwagę
-
- Swój Człowiek
- Posty: 450
- Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Scotland, UK
Re: Mini classic, Mack
MaCk_Willys pisze: wrucil do mnie dopiero pod koniec maja, kolor zostawilem czarny, maksymalnie nie praktyczny,
fajny opis ale nie wiesz że czerwone są najszybsze? gratulacje za fajnego miniaka
Re: Mini classic, Mack
dzięki za opinie
potwierdzam słowa Tomka, że lusterka są od aut z Italii lub licencyjnych. tu marka zdaje się Vitaloni czy jakoś tak
Fotki zegarów wrzucę jak całe wnętrze będzie cacunio
potwierdzam słowa Tomka, że lusterka są od aut z Italii lub licencyjnych. tu marka zdaje się Vitaloni czy jakoś tak
Fotki zegarów wrzucę jak całe wnętrze będzie cacunio
Re: Mini classic, Mack
dzisiaj przyleciały graty upolowane na ebayu, jest nawet troche egozotyki w postaci wiatraczka, ktorego płaty przy zwiekszonych obrotach ustawiaja sie tak aby stwarzac mniejszy opor silnikowi = wynalazek z lotnictwa ; ) reszta raczej normalna ale w bdb cenach w przeciwieństwie do wiatraczka ktory troszke kosztował
teraz tylko chwile wolnego aby wszystko po montować
teraz tylko chwile wolnego aby wszystko po montować
- Załączniki
-
- _mini-graty.JPG (90.05 KiB) Przejrzano 2617 razy
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini classic, Mack
w bulletach sie przejzyj popatrz pochwal ze ladne i pusc dalej do odsprzedazy
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Mini classic, Mack
w dobrej cenie były zrobie jak mowisz tylko wezmę poprawkę na to ze nie bedzie mi ich ciagle ktos przestawiał tak jak ma sie to z obecnymi lustrami ktore co sobie ustawie na cacy to po chwili sa poprzestawiana przez przechodniów. nigdy nie jarałem sie bulletami ale moze możne zmienię zdanie zobaczę czy rzeczywiście g... widac
- minimaniak
- Klubowicz
- Posty: 1828
- Rejestracja: 05 sty 2005, 19:35
- Posiadane auto: Klasyki "Dziadek" 25LE, 35LE, 40LE, Cabriolet, Van,Kombi i parę innych
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mini classic, Mack
flapjck1 pisze:w bulletach sie przejzyj popatrz pochwal ze ladne i pusc dalej do odsprzedazy
dobre - patrząc na klamoty to samo pomyślałem
Pozdrawiam Adam
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl