Fiat 500 vs. MINI
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Fiat 500 vs. MINI
wyczules mnie
aczkolwiek akurat Ceed to naprawde przyzwoite autp
aczkolwiek akurat Ceed to naprawde przyzwoite autp
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Fiat 500 vs. MINI
Exaybachay pisze:Tak, ale myślę, że w przypadku Fiata 500, Mini, czy innych "kultowych" powrotów nie ma co marudzić na cenę. Wiadomo, że 500 nie powinna kosztować aż tyle więcej niż Panda. Nie oszukujmy się, że z 20 % ceny płaci się tylko za to, że to 500 (albo Mini). Każdy kupując pojazd kultowy liczy się z tym (albo powinien), że płaci się właśnie za tą "kultowość". Tylko czasami zdarza się, że pojazd kultowy ma normalną cenę... chyba jedyny przykład jaki mi przychodzi do głowy to nowe Scirocco, które kosztuje tyle samo co Golf.
dokładnie zgadzam się z tym
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Fiat 500 vs. MINI
flap ma pewnie na myśli solidność za dostępną cenę
ciężko się z tym nie zgodzić patrząc na ostatnie wypusty kijanek
ciężko się z tym nie zgodzić patrząc na ostatnie wypusty kijanek
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Fiat 500 vs. MINI
Ja tam stawiam na FIATA 5oo. Wlosi potrafia zbudowac auto ,o ciekawej lini. A nowe mini co ma wspólnego z starym classycznym starszym bratem. pozdrawiam zbyszek r
Ostatnio zmieniony 04 gru 2008, 09:03 przez zbyszek_r, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Fiat 500 vs. MINI
a co nowy Fiat ma wspólnego ze starym?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Fiat 500 vs. MINI
Sadam pisze:a co nowy Fiat ma wspólnego ze starym?
dość sporo
- ta sama firma
- ta sama nazwa
- prawie to samo miejsce produkcji
w BMW to już nie Rover (którego i tak nie ma)
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze
Re: Fiat 500 vs. MINI
dokładnie... to ma być taki remake samochodu a nie kopia... a jeśli ciężko się domyślić to podpowiem... mają wspólną nazwę
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Fiat 500 vs. MINI
tak naprawde to oba to dość udane remake'i
volkswagen tylko poległ na garbusie jak narazie
volkswagen tylko poległ na garbusie jak narazie
- pididi
- Super użytkownik
- Posty: 1112
- Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
- Posiadane auto: Clubman JCW LCI
- Lokalizacja: Poznań
Re: Fiat 500 vs. MINI
Patrzę na Abartha 500, jego cenę, dostępne pakiety (EsseEsse!) i jak dla mnie bomba! Nawet pomimo tego, że jest o 1000 zł droższy niż Abarth Punto
Odbierze klientów Miniakowi, nie ma opcji...
Odbierze klientów Miniakowi, nie ma opcji...
Re: Fiat 500 vs. MINI
dzis byłem na jeździe próbnej:
Ukł. kierowniczy w trybie normalnym, jest typowo miejski, podobny do pandy, ale troszke twardszy, w trybie SPORT, jest rewelacyjny, podobny do znacznie wiekszych i bardziej skomplikowanych układów nowszych BMW 5ej serii z tym że bardziej bezpośredni w skali 0-10 : 8,5 (aż !)
O ile chodzi o zawieszenie byłem bez słów, rewelacyjne, nie spodziewalem się aż tak dobrego zawieszenia, szczególnie przy włączonym TTC (Torque Traction Control) samochód prowadzi się, nie tyle tak "płasko" jak klasyczne Mini, ile bardziej ludzko, mniej tak surowo... rozumiecie o co mi chodzi ?
hamulce są bardzo dobre, nie wiem jak odporność na fading, ale 4 razy pod rząd były ostro zgrzewane i dały rade bez pisków i oznak zmęczenia.
Silnik 1.4 Turbo brzmi świetnie, niestety musze powiedzieć, że chodzi gorzej, dlaczego ?
za głogo czekamy od momentu wdepnięcia do momentu aż turbo się ożywi, za płynnie się wkręcamy na obroty (podobne wrażenie do tdi, jak już załapie moment to ani mocniej ani słabiej, jak w GameBoy'u) i o ile chodzi o dźwięk w środku nie ma róźnicy między Abarthem a zwykłą 500. Szkoda.
Skrzynia bardzo mi się podobała i umiejscowienie i krótki i precyzyjny skok. Podobna w "czuciu" do japońców.
Na minus na pewno wskaźniki, przeraźliwie nieczytelne.
Wrażenia:
... mimo lekkiego rozczarowania silnikiem byłem oczarowany zawieszeniem i hamulcami, układ jezdny jest genialny, wybierając 500 Abarth a zwykłego (nie JCW) nowego (!) Mini, kupiłbym 500.
Wybierając między JCW a 500 ESSE ESSE to...
...nie wiem bo nie jeździłem ani jednym ani drugim
POZDOWIENIA !
Ukł. kierowniczy w trybie normalnym, jest typowo miejski, podobny do pandy, ale troszke twardszy, w trybie SPORT, jest rewelacyjny, podobny do znacznie wiekszych i bardziej skomplikowanych układów nowszych BMW 5ej serii z tym że bardziej bezpośredni w skali 0-10 : 8,5 (aż !)
O ile chodzi o zawieszenie byłem bez słów, rewelacyjne, nie spodziewalem się aż tak dobrego zawieszenia, szczególnie przy włączonym TTC (Torque Traction Control) samochód prowadzi się, nie tyle tak "płasko" jak klasyczne Mini, ile bardziej ludzko, mniej tak surowo... rozumiecie o co mi chodzi ?
hamulce są bardzo dobre, nie wiem jak odporność na fading, ale 4 razy pod rząd były ostro zgrzewane i dały rade bez pisków i oznak zmęczenia.
Silnik 1.4 Turbo brzmi świetnie, niestety musze powiedzieć, że chodzi gorzej, dlaczego ?
za głogo czekamy od momentu wdepnięcia do momentu aż turbo się ożywi, za płynnie się wkręcamy na obroty (podobne wrażenie do tdi, jak już załapie moment to ani mocniej ani słabiej, jak w GameBoy'u) i o ile chodzi o dźwięk w środku nie ma róźnicy między Abarthem a zwykłą 500. Szkoda.
Skrzynia bardzo mi się podobała i umiejscowienie i krótki i precyzyjny skok. Podobna w "czuciu" do japońców.
Na minus na pewno wskaźniki, przeraźliwie nieczytelne.
Wrażenia:
... mimo lekkiego rozczarowania silnikiem byłem oczarowany zawieszeniem i hamulcami, układ jezdny jest genialny, wybierając 500 Abarth a zwykłego (nie JCW) nowego (!) Mini, kupiłbym 500.
Wybierając między JCW a 500 ESSE ESSE to...
...nie wiem bo nie jeździłem ani jednym ani drugim
POZDOWIENIA !