Wymieniał ktoś z Was to dziadostwo? Jakieś dobre rady...? Bo muszę go niestety wymienić btw ma ktoś może taki na sprzedaż, może być używany byle sprawny
p.s. on idzie normalnie pod pod podłogą czy jakoś w środku (czy jest do niego łatwy dostęp?) bo jeszcze nie byłem z tym na kanale i nie wiem... a wolałbym wiedzieć wcześniej na co się szykować
Wymiana przewodu aku->rozrusznik
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Wymiana przewodu aku->rozrusznik
idzie pod podloga , przylapany takim paskiem blachy
z kanalu spokojnie to ogarniesz, jedyny klopot to przeplecenie go przez wozek ale tez nic trudnego
kup nowy przewod z metra o odpowiednim przekroju
z kanalu spokojnie to ogarniesz, jedyny klopot to przeplecenie go przez wozek ale tez nic trudnego
kup nowy przewod z metra o odpowiednim przekroju
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Wymiana przewodu aku->rozrusznik
ok a wiesz może jeszcze jaką długość tak żeby nie był za krótki
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Wymiana przewodu aku->rozrusznik
dokladnie nie pamietam ;/ 2,5 - 3m ??
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Wymiana przewodu aku->rozrusznik
to jeszcze ostatnie pytanie tak przy okazji, od czego są te pozostałe 2, cieńsze przewody podpinane razem z tym od aku do rozrusznika?
Re: Wymiana przewodu aku->rozrusznik
Teoretycznie powinny to być 4-ry cieńsze kabelki.
1-brązowo /niebieski do alternatora.
2-brązowy również do alternatora.
3-brązowy do stacyjki.
4-brązowy do bezpiecznika (styk nr.3)
Powyższy opis dotyczy modeli z 4-ma bezpiecznikami w puszce.Nie wiem jak jest z wtryskiem.
1-brązowo /niebieski do alternatora.
2-brązowy również do alternatora.
3-brązowy do stacyjki.
4-brązowy do bezpiecznika (styk nr.3)
Powyższy opis dotyczy modeli z 4-ma bezpiecznikami w puszce.Nie wiem jak jest z wtryskiem.