Austin 850 MK I 1965 rok

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
rogal
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1069
Rejestracja: 05 sty 2005, 15:10
Posiadane auto: 6 x MINI
Lokalizacja: EŁK
Kontakt:

Re: Austin 850 MK I 1965 rok

Post autor: rogal »

no przecinki mają kluczowe znaczenie.
na tyle kluczowe że będą rozwiązaniem twych wątpliwości.

Bo hydroelastic w 850 cc to więcej niż bujda na resorach :)
pozdrawiam
Rogal

tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Austin 850 MK I 1965 rok

Post autor: se7ven »

rogal pisze:Bo hydroelastic w 850 cc to więcej niż bujda na resorach :)

Wg mnie żadna bujda, Piotr ma takiego praktycznie w 100% oryginale ( szybki przesuwane i zawiasy na zewnątrz)
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Austin 850 MK I 1965 rok

Post autor: Saint »

Piotr Topór pisze:Wg mnie żadna bujda, Piotr ma takiego praktycznie w 100% oryginale ( szybki przesuwane i zawiasy na zewnątrz)


Piotr, czemu piszesz w 3-ciej osobie :???: ?szczypta grozy i nutka tajemniczości? :grin:
Zawodowy Szyderca
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Austin 850 MK I 1965 rok

Post autor: flapjck1 »

bo on pisze o innym Piotrze
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Austin 850 MK I 1965 rok

Post autor: se7ven »

Znasz człowieka to po co pytasz - nie ma grozy ani tajemnic
zbyszek_r

Re: Austin 850 MK I 1965 rok

Post autor: zbyszek_r »

panowie konkrety podparte wiedza o miniakach :mad: zbyszek r pozdrawiam
bohdanm

Re: Austin 850 MK I 1965 rok

Post autor: bohdanm »

Z tgo co wiem zawieszenie typu hydrolastic było stosowane w samochodach z nadwoziem limuzyna od 1964 do 1969 (koniec MK II), również z silnikami 850 ccm - mam prospekt takiego auta. W tym okresie w samochodach tych był to jedyny rodzaj zawieszenia. Nigdy natomiast nie było stosowane w samochodach ze zwiekszonym rozstawem osi - Traveller czy Countryman i pochodne.
Pzdr
BM
zbyszek_r

Re: Austin 850 MK I 1965 rok

Post autor: zbyszek_r »

wielkie dzienki, o taka odpowiedz mi chodzilo :cool: pozdrawiam zbyszek r
ODPOWIEDZ