Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Moderator: flapjck1
-
- Swój Człowiek
- Posty: 232
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 09:24
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Nysa//Wrocław
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
No dobra, jak by u mnie bylo takie spalanie to tez bym szukal oszczednosci wszystkimi sposobami
Back on the road...
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Jako że zima się reaktywowała i lakiernik został przesunięty na ciepłe dni postanowiłem pogrzebać przy silniku.
I teraz mam takie oto dwa pytania:
pierwsze retoryczne - jak widać na fotce na wiatraku wewnętrznym widnieje napis engine side, czyli tą stroną do silnika tak ?
drugie pytanie - czy przykręcenie go odwrotnie ma jakieś zalety o których nie wiem ?
Pytam ponieważ poprzedni właściciel zamontował go właśnie engine side on the outside
I teraz mam takie oto dwa pytania:
pierwsze retoryczne - jak widać na fotce na wiatraku wewnętrznym widnieje napis engine side, czyli tą stroną do silnika tak ?
drugie pytanie - czy przykręcenie go odwrotnie ma jakieś zalety o których nie wiem ?
Pytam ponieważ poprzedni właściciel zamontował go właśnie engine side on the outside
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
jak zamontujesz na odwrót to bedzie pchał gorące powietrze z komory przez chlodnice i fartuch na zew.
a powinien raczej ssac chlodne powietrze z nadkola przez chodnice na silnik
a powinien raczej ssac chlodne powietrze z nadkola przez chodnice na silnik
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Ssanie ma z przodu przez atrapę i wyrzuca przez nadkole.
To że skończyłeś Technikum Samochodowe 2 w Polsce jeszcze o niczym nie świadczy.
To że skończyłeś Technikum Samochodowe 2 w Polsce jeszcze o niczym nie świadczy.
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
bartek pisze:jak zamontujesz na odwrót to bedzie pchał gorące powietrze z komory przez chlodnice i fartuch na zew.
a powinien raczej ssac chlodne powietrze z nadkola przez chodnice na silnik
przemyśl to co napisałeś... , wiatrak zawsze będzie dmuchał w tą samą strone, kwestia jakości dmuchania
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
aha a może ktoś przyłożyć dłoń do wiatraka (tylko nie za blisko ) i sprawdzić w którą stronę wieje ? bo mamy dwie skrajne wypowiedzi i fakt faktem, zawsze dmucha jednakowo obojętnie w którą jest stronę z tym że raz mocniej a raz słabiej
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Piotr Topór pisze:Ssanie ma z przodu przez atrapę i wyrzuca przez nadkole.
To że skończyłeś Technikum Samochodowe 2 w Polsce jeszcze o niczym nie świadczy.
O ODYNIE!!!
CAŁE ZYCIE W NIESWIADOMOSCI!!!!!
miało byc duzymi literami.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
domino1985 pisze:Jako że zima się reaktywowała i lakiernik został przesunięty na ciepłe dni postanowiłem pogrzebać przy silniku.
I teraz mam takie oto dwa pytania:
pierwsze retoryczne - jak widać na fotce na wiatraku wewnętrznym widnieje napis engine side, czyli tą stroną do silnika tak ?
drugie pytanie - czy przykręcenie go odwrotnie ma jakieś zalety o których nie wiem ?
Pytam ponieważ poprzedni właściciel zamontował go właśnie engine side on the outside
każdy miniak jaki do mnie trafia a był pod maską grzebany ma założony odwrotnie wentylator... KAŻDY
nie wiem jak ten fenomen tłumaczyć
w każdym razie jak masz na wierzchu to odwróć i już
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Mechanik poprzedniego właściciela miał fantazję
Pospawać wózek na sporą zakładkę, przymierzyć do budy, połapać się że nie pasuje, rozciąć żeby pasowało to się dopiero nazywa myśl techniczna
Pospawać wózek na sporą zakładkę, przymierzyć do budy, połapać się że nie pasuje, rozciąć żeby pasowało to się dopiero nazywa myśl techniczna
- Załączniki
-
- trach
- _3044923.JPG (146.05 KiB) Przejrzano 1481 razy
-
- ciach
- _3044910.JPG (130.45 KiB) Przejrzano 1483 razy
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
na takie rzeczy to powinien byc osobny wątek
np "Uwaga mechanik chce Cie zabic"
np "Uwaga mechanik chce Cie zabic"
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
i jeszcze jedno...
- Załączniki
-
- całokształt
- _3044911.JPG (179.23 KiB) Przejrzano 1461 razy
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Pan sie nie denerwuje, Pan poczeka, blaszkie trzeba wyklepać
jak sie nie da jak sie da - więcej fantazji ...
"uwielbiam" takie patenty ale nie w swoich pojazdach
jak sie nie da jak sie da - więcej fantazji ...
"uwielbiam" takie patenty ale nie w swoich pojazdach
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
a te drążki reakcyjne też dorabiane prze magika? czy orginał o których nie słyszałem?
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Wyglądają na oryginały, ale może być z tym różnie w tym samochodzie
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Update
Ostatnimi dniami wziąłem się za Miniaka bo już stanowczo za długo stoi w zamknięciu
Dziś dostał kilka nowych gratów, silnik jest ostatecznie skręcony, w komorze silnika oczyszczone każde najmniejsze ognisko rdzy, teraz schnie na niej podkład odebrałem dziś naprawiony i wzmocniony wózek oraz wytoczone podkładki do sztywnego wózka
A wygląda to tak o:
Ostatnimi dniami wziąłem się za Miniaka bo już stanowczo za długo stoi w zamknięciu
Dziś dostał kilka nowych gratów, silnik jest ostatecznie skręcony, w komorze silnika oczyszczone każde najmniejsze ognisko rdzy, teraz schnie na niej podkład odebrałem dziś naprawiony i wzmocniony wózek oraz wytoczone podkładki do sztywnego wózka
A wygląda to tak o:
- Załączniki
-
- podkładki
- _5265810.JPG (126.5 KiB) Przejrzano 1709 razy
-
- pierdółki
- _5265806.JPG (113.94 KiB) Przejrzano 1709 razy
-
- bliżej niż dalej
- _5265775.JPG (127.09 KiB) Przejrzano 1709 razy