problem z automatem
problem z automatem
Witam
od stycznia 09 jestem posiadaczem mc z 2002 roku, gdy go kupowałem jego stan był nie za ciekawy - poprzedni posiadacz poprostu o niego nie dbał(
ale nic ..... zrobiłem w nim prawie wszystko -"prawie"
pisze tutaj ponieważ nikt nie potrafi "mi" pomóc
pozostał problem z automatyczną skrzynią biegów
Pozwólcie że przedstawie problem:
Gdy silnik jest zimny (ok. 10 °C) po wrzuceniu "D" pojazd szarpie i gaśnie (gdy R - bez problemów można ruszać), gdy silnik sie rozgrzeje (spadają obroty chyba o ok 200) i po wrzuceniu "D" można jechać. Poza tym czasami szarpie przy wolnym ruszaniu.
Był ubytek oleju który został uzupełniony. W aso mówią że to kwestja cięgien...niewiem.
Z góry dziękuje za pomoc i przepraszam za ewentualne błędy
kazel
PS. czy ktoś wie czy można założyć hak do mc)
pozdrawiam
od stycznia 09 jestem posiadaczem mc z 2002 roku, gdy go kupowałem jego stan był nie za ciekawy - poprzedni posiadacz poprostu o niego nie dbał(
ale nic ..... zrobiłem w nim prawie wszystko -"prawie"
pisze tutaj ponieważ nikt nie potrafi "mi" pomóc
pozostał problem z automatyczną skrzynią biegów
Pozwólcie że przedstawie problem:
Gdy silnik jest zimny (ok. 10 °C) po wrzuceniu "D" pojazd szarpie i gaśnie (gdy R - bez problemów można ruszać), gdy silnik sie rozgrzeje (spadają obroty chyba o ok 200) i po wrzuceniu "D" można jechać. Poza tym czasami szarpie przy wolnym ruszaniu.
Był ubytek oleju który został uzupełniony. W aso mówią że to kwestja cięgien...niewiem.
Z góry dziękuje za pomoc i przepraszam za ewentualne błędy
kazel
PS. czy ktoś wie czy można założyć hak do mc)
pozdrawiam
-
- Swój Człowiek
- Posty: 263
- Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
- Posiadane auto: MCS R56
- Lokalizacja: Warszawa
Re: problem z automatem
kazikowy pisze:W aso mówią że to kwestja cięgien...niewiem.
pozdrawiam
....w ASO mówią....TO NIECH ZROBIĄ!
Saluti
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
______
Saluti
Re: problem z automatem
kazikowy pisze:W aso mówią że to kwestja cięgien...niewiem.
w jakim ASO ?? najbliższe ASO Mini jest w Poznaniu lub Gdyni... W kuj-pom nie ma
Re: problem z automatem
ravestation pisze:kazikowy pisze:W aso mówią że to kwestja cięgien...niewiem.
w jakim ASO ?? najbliższe ASO Mini jest w Poznaniu lub Gdyni... W kuj-pom nie ma
a u posłusznego nie robią???
wiem ze kolega miał problem ze sterowaniem DSG w bmw M3 i u posłusznego krzykneli mu 1200pln i dwa dni roboty.
koles na glinkach zestroił skrzynie w 40 min i za 450pln
Re: problem z automatem
nie, jak kiedyś do nich zadzwoniłem bo coś tam chciałem, to powiedzieli, że nie mają autoryzacji na mini i że najbliżej Smorawiński Poznań lub Fota Gdynia
Re: problem z automatem
no to koles musi sprawdzic na glinkach... gostek robi wszystkie automaty....
inaczej jak poradził sobie z M3 to z mini tez da rade
inaczej jak poradził sobie z M3 to z mini tez da rade
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: problem z automatem
Jaki przebieg?
Mieliśmy kilka takich przypadków, okazało się że pomogło 3-5 zmian oleju w skrzyni. Zalać, pogonić go trochę, spuścić, zalać, pogonić, spuścić itd.
Pozdrawiam
Mieliśmy kilka takich przypadków, okazało się że pomogło 3-5 zmian oleju w skrzyni. Zalać, pogonić go trochę, spuścić, zalać, pogonić, spuścić itd.
Pozdrawiam
Zawodowy Szyderca
Re: problem z automatem
67 tys.
ponadto jak stoje i jest ns "D" to "mocno" musze trzymać pedał hamulca bo odjedzie
(na R lekko)
dzięki za info na glinki i rozumiem że te w Bydoszczy?
Pozdrawiam
ponadto jak stoje i jest ns "D" to "mocno" musze trzymać pedał hamulca bo odjedzie
(na R lekko)
dzięki za info na glinki i rozumiem że te w Bydoszczy?
Pozdrawiam
Re: problem z automatem
Witam
dzięki bartek za info na glinki
mam nadziej ze pomogą
jak dałoby radę namiar do byd to
byłbym wdzięczny
pozdrawiam
kazel
dzięki bartek za info na glinki
mam nadziej ze pomogą
jak dałoby radę namiar do byd to
byłbym wdzięczny
pozdrawiam
kazel
Re: problem z automatem
Witam,
apropo automatycznej skrzyni to też miałem problem. Pomiędzy 80-120 strasznie szarpał i bardzo wysoko go trzymał na 5000-6000 obr/min. Zrobiłem remont w Auto Józefów koło Otwocka i skrzynia jest jak nowa. Gość robi wszystkie automaty i kilka mini miał już na tapecie więc zna temat, polecem.
apropo automatycznej skrzyni to też miałem problem. Pomiędzy 80-120 strasznie szarpał i bardzo wysoko go trzymał na 5000-6000 obr/min. Zrobiłem remont w Auto Józefów koło Otwocka i skrzynia jest jak nowa. Gość robi wszystkie automaty i kilka mini miał już na tapecie więc zna temat, polecem.
- Wojtello
- Wiarus
- Posty: 539
- Rejestracja: 04 sty 2005, 21:36
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: problem z automatem
te automaty w mini wogole strasznie szarpia i slabo radza sobie ze zmiana biegow... zwlaszcza przy ostrym ruszaniu... nieprzyjemne szarpniecie. Ale ponoc faktycznie jak mowi Saint to pomaga taka filtracja.
Z tego co sie orientuje to one chyba w dieslu wychodza? Czy sie myle?
Z tego co sie orientuje to one chyba w dieslu wychodza? Czy sie myle?
- hello
- Wiarus
- Posty: 588
- Rejestracja: 20 lis 2008, 16:33
- Posiadane auto: '96 Sportspack
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: problem z automatem
automat tylko w benzynie