Remont silnika

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Rych

Remont silnika

Post autor: Rych »

W tym tygodniu miałem termin u mechanika na planowany juz od dawna remont silnika. Wczoraj postanowiłem przewietrzyć jeszcze raz miniaka i w czasie jazdy zaczęła leciutko żarzyć sie lampka ciśnienia oleju. Modliłem sie - dojedź, dojedź... jeszcze tylko 3 kilometry............i ............. Boga nie ma. Auto zrobiło - pryk i zdechło.
Jutro zaciągam go na warsztat. Przyznaje bez bicia, że z mechaniki samochodowej jestem kompletne EBe, więc proszę Was o radę - na co zwracać uwagę przy remoncie silnika? Tym bardziej, że mechanik - ponoć dobry silnikowiec - nigdy nie miał do czynienia z mini.
Nie chodzi mi by sie powymądrzać przy fachowcu, ale nie moge też wyjść na kompletnego debila i ciemną masę. A może są jakieś super tajemnicze rozwiązania, zastrzeżone tylko dla Mini? :roll:
Rych

Re: Remont silnika

Post autor: Rych »

Wielkie dzieki za wszelkie rady :)
Wymieniam cały silnik!
Pytanie brzmi - czy 1000 z 91 będzie mi pasowała bez wielkich przeróbek w miejsce 1000 z 87?
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Remont silnika

Post autor: flapjck1 »

bedzie na zasadzie plug and play
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
ODPOWIEDZ