tuning miniaka

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: tuning miniaka

Post autor: Gibki Staruszek »

motor z przodu ... ale można podpatrzeć wiele ciekawostek :mrgreen:

http://www.r1manx.com/Home.html
Awatar użytkownika
cjango
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 172
Rejestracja: 06 maja 2009, 16:38
Posiadane auto: 95' 1.3SPI PDM
Lokalizacja: CK

Re: tuning miniaka

Post autor: cjango »

Osobiście uważam, że motor z przodu to dość oryginalne, ale łatwiej i przede wszystkim fajniej założyć z tyłu. Polecam forum 16vminiclub.com myślę, ze jeżeli będziesz sam to robił to kasy wystarczy. :wink:
Życzę powodzenia
PROCu

Re: tuning miniaka

Post autor: PROCu »

dyfer od ATV nie pociągnie, raz że moc nawet takich pojazdów jak yamaha grizzly 700 (singiel), Kawasaki KVF 700(V2) czy 800 polarisa (V2) są nieporównywalnie mniejsze od typowych szlifierek to i masa którą ciągną jest też mniejsza niż mini.

O silniku od Suzuki mogę powiedzieć tylko tyle, że żadna hayabusa którą mieliśmy na hamowni nie osiągnęła mocy deklarowanej przez producenta.
Osobiście nie bawiłbym się w silniki Suzuki.

A zapomniałem o kosztach. Silnik można dorwać stosunkowo tanio - poszukaj rozbitków na Brytyjskich aukcjach. Kupując coś po niezbyt poważnym wypadku masz od razu silnik z osprzętem gotowy do montażu - resztę jeszcze ożenisz na allegro.

Nie baw się w kompletowanie na zasadzie tu komputer, od tego silnik a tam wiązka elektryczna.
ODPOWIEDZ