Jakie gaźniki montowano do 1.3 w 1991r ?

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

_michal_
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 450
Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
Posiadane auto:
Lokalizacja: Scotland, UK

Jakie gaźniki montowano do 1.3 w 1991r ?

Post autor: _michal_ »

Jakie gaźniki montowano do 1.3 w 1991 roku? Czy z dwoma gaźnikami wychodziły z fabryki? Czy dwa gażniki jezdzace dotychczas w 1.3 nie bedą za duze do litrówki? MOja litrówka ma wałek kenta, poprawioną głowice z wiekszymi zaworami, kolektory z zestawu stage 1 z minisport i nierdzewny wydech stage 1...
a "real mini" is definitely not big, plastic and german
Awatar użytkownika
Kuba
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 120
Rejestracja: 20 lut 2005, 21:14
Posiadane auto:
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jakie gaźniki montowano do 1.3 w 1991r ?

Post autor: Kuba »

1.3 miały jednego dużego hifa
Julian

Re: Jakie gaźniki montowano do 1.3 w 1991r ?

Post autor: Julian »

Mam bardzo podobne części w swojej 998 . Dużo czytałem na temat gaznikow i najczęściej polecają SU HIF 44
Awatar użytkownika
icemac
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1775
Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Jakie gaźniki montowano do 1.3 w 1991r ?

Post autor: icemac »

do litrówki ze standardową głowicą raczej powinno się stosować hif-38, nie licząć oryginalnego SU-4
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze :twisted:
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Jakie gaźniki montowano do 1.3 w 1991r ?

Post autor: Sadam »

przecież kolega napisał że głowica jest inna, a standardowy tysiączkowy zwie się HS4...

w 1991 wkładali hify 44 tak jak to już Kuba napisał, w sumie przez bardzo krótki okres bo był to model pierwszy od x lat z silnikiem 1,3 a w 1992r. już się na wtryski przerzucili

do takiego setupu 44 będzie bardzo fajna, jak masz dostęp do podwójnych gaźniorów to też da się je włożyć (przy zastosowaniu odpowiednich iglic), ale patrząc na problemy jakie mogą być z ich regulacją to proponowałbym jednak pojedynczego hifa

u mnie przy dogorewającym silniku z głowicą 1,3 i pełnym stage 1 na hifie auto pali poniżej 6l w trasie, czym mnie bardzo pozytywnie ostatnio zaskoczyło :D

regulacja jest prościutka, gaźnik problemów nie sprawia, także ja polecam
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
ODPOWIEDZ